یادداشت ها

منزلت ائمه علیهم السلام در عرفان حلقه

عرفان حلقه جایگاه و منزلت ائمه و معصومین علیهم السلام را کنار گذاشته و در رسیدن به کمال به آن نمی‌پردازد. و عملاً با توجّه به شبهاتی که در مورد ارتباط مستقیم با خدا و ضرورت این ارتباطِ مستقیم و بی نیازی از وساطت و نقش آفرینی دیگران مطرح می‌کنند، می‌بینیم که آنقدر قضیه‌ی واسطه داشتن و توسل جستن در حرکت به‌ سوی خدا فطری و ضروری است که آن‌ها هم نتوانسته‌اند واقعاً کنار بگذارند. مثلاً  محمد علی طاهری خودش را و مسترهایش را و چیز موهومی به نام شبکه‌ی شعور کیهانی را دارد مطرح می‌کند به این عنوان که با واسطه و  توسل جستن به آن‌ها می توان به کمال رسید.

 اتفاقاً به نظرم می‌آید خیلی این نتیجه جالبی می‌تواند باشد که در عرفان حلقه با اینکه دارند این را کنار می‌گذارند نقش توسل را تضعیف می‌کنند و اهل بیت را از این جایگاه خارج می‌کنند ولی باز هم می‌بینیم خودشان به نوعی دوباره سراغ  توسل می روند.

 برگرفته از سخنان حجت الاسلام  مظاهری سیف
 برنامه  نجات از حلقه   قسمت هشتم

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. ادعای تفویضی که طاهری داشت حتی هیچ پیامبری نداشته است! جالبه که این حلقه ها به طور مطلق به مسترها واگذار نشده و با کوچکترین تخلف، اتصال قطع شده و عضو حلقه موظف است به طاهری اطلاع دهد تا سیم کشی آن را تعمیر کند! خلاصه طاهری در جوانی سیم کش ساختمان بوده در لاله زار!

  2. در هیچ جا نیامده که حلقه و لایه محافظ طاهری هم امکان داره قطع بشه..! مال همه قطع میشه جز طاهری! نکنه طاهری همون هوشمندیه!؟

  3. ای کاش حداقل مسترها آدم حسابی بودند. اکثرا معتاد و همجنس باز و کلا دچار مشکلاتی هستند. طاهری برای جمع کردن مرید گفت هر ناپاک و لادینی می تواند به حلقه ها وصل شود و وصل کند. طرف در مدت کوتاهی مستر می شود و از کمال و بهشت و عرفان حرف می زند و واسطه بین متقاضیان سبک مغز با هوشمندی (روح القدس!!!!) شده است و در عین حال همجنس باز هم هست!!! لادین و لامذهب هم هست!!! به هزار ناپاکی دیگر آلوده هم هست… مسخره نیست واقعا؟! طاهری می خندد به دنباله روهایش…

  4. بنده چند سال پیش در مستند (در جستجوی حقیقت) که از شبکه سوم سیما پخش شد گفتم مستر همجنس باز وجود دارد! واقعا باید خجالت بکشد طاهری و مریدانش…

  5. و همه دیدند که وکیل طاهری هم گفت یک عده معتاد و … جذب حلقه شده اند!

  6. خانم اعرفی در قم در یکی از جلسات نقد حلقه که فایل صوتیره آن موجود است در جواب بنده گفت مگر همجنس باز انسان نیست؟! رحمت عام شامل حال همجنس باز نمی شود؟! بنده هم گفتم همجنس باز تا دچار این مشکل است می تواند استاد عرفان باشد؟! می تواند افراد را وصل کند به (نعوذبالله) جبرئیل؟؟!!

  7. بسم الله الرحمن الرحیم.با عرض سلام.وقتی میبینم طاهری اینقدر با گستاخی و بی تربیتی در مورد ائمه ع صحبت میکند خیلی نارحت و متاسف میشوم.حضرت نبی اکرم ص و حضرت امیرالمومنین ع و ائمه ی طاهرین ع بخصوص حضرت سید الشهدا ع اینقدر مورد محبت و توجه خداوند بودند و همه ی این عزیزان خدا برای ترویج اسلام و آزاد کردن انسانها از یوغ بندگی استثمارگران زحمات زیادی کشیدند و جان خود را در این راه از دست دادند.خانواده هایشان مورد بی مهری و ستم ستمگران قرار گرفتند و به اسارت دشمنان در آمدند .حالا یکی مثل طاهری اومده و به ساحت مقدس این عاشقان اسلام توهین میکند و خود را عقل کل میداند.او معنی شهادت و از خودگذشتگی را نمیداند اما ادعا دارد برای به کمال رساندن انسانها آمده.اگر راست میگوید یکی بر سرش شمشیر بکوبد و یا عده ایی با اسب از روی او رد شوند و یا ساعتها در بیابان خشک و در زیر آفتاب سوزان از تشنگی مستاصل شود آیا حاضر است تمام این ناراحتیها و مشکلات را تحمل کند؟او یک موجود بدبخت بی تربیت و احمقی بیش نیست.آدم احمق باشد و بعد این همه ادعا هم داشته باشد واقعا خنده داره؟من از انجمن نجات از حلقه واز استاد شمشیری و استاد مظاهری سیف تشکر فراوان میکنم بابت تمام این زحماتشان برای روشنگری و نشان دادن چهره ی پلید طاهری و افکار پوسیده و گندیده ی او.در حقیقت این اساتید محترم راه حضرت سید الشهدا ع را ادامه میدهند و انشالله اجرشان هم با خود ارباب گرامیمان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا