تجربه های آسیب دیدگان و نجات یافتگان

آسیب دیده شماره (39)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شرح حال آسیب دیدگان فرقه ی حلقه

آسیب دیده شماره (39)

این موضوعی که میگم مربوط به سال 89 الی 90 هست…تاریخ دقیقش یادم نیست..

دوستم یه سری از کلاس هایی رو تو مشهد میرفت….که خیلی هم تبلیغات زیادی داشت…

دوست من اون زمان 20 ساله بود و خیلی هم مذهبی نبود…جلسه اول که برگشت کلی برای ما از جلسه گفت و اینکه خیلی فضای معنوی و روحانی داشت…احساس آرامش داشت.. و میگفت خیلی آروم میشه….از بهشت و جهنم برای ما حرف میزد….

ما خیلی جدی نگرفتیم …جلسه دوم رو رفت وقتی برگشت…به همه ما نگاه میکرد و میگفت شما شیطانید….

حتی وقتی خنده های مارو میشنید حالت زدن به خودش میگرفت که مارو بزنه…و میگفت صدای خندتون بوی شیطان میاد…حتی تو خونه و کنار ما هم چادر سر میگرفت و میگفت نگاه شما نگاه شیطانیه….کل شب رو مشغول نماز خوندن بود اما دیوانه وار….حرکاتش خیلی عجیب بود….آرام و قرار نداشت…یک بار برای یکی از کلاسای دانشگاهش رفت تو دانشگاه بیهوش شد و وقتی اومد همش میگفت همه سیاهن و این نور سیاه منو اذیت میکنه…خیلی حرفای بی اساس دیگه میزد

ما فقط میخندیدم…چون هیچ درکی نداشتیم از حرفش…

جلسه سوم رو رفت و دیگه ازش خبری نشد..چون زمان امتحانات بود و فرجه ها دیگه ازش خبری نگرفتیم..تا اینکه برادرش به یکی از هم اتاقیام زنگ زد و گفت خواهرش تو بیمارستان بستریه و دکتر ها گفتن این مربوط به واحد روانیه….ازما سوالایی پرسید که خواهرش این مدت چرا اینجوری شده و ما فقط جلساتشو بهش گفتیم کجا رفته…اما وقتی گفتیم برادرش به شدت برخورد بدی کرد با ما و بعد غیر مستقیم متوجه شدیم که دکترها هم گفتن به خاطر جلسات گروهی نیست ..و ممکن نیست همچین تاثیری داشته باشه این جلسات  به همین خاطر برادرش هم چنان مارو مقصر میدونست

اما در اصل دقیقا به خاطر اون جلسات بوده

4 ماه تیمارستان بود تا حالش خوب شد…ازاون موقع دیگه باهاش تماس یا … نداشتیم..

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. خلاصه فرقه حلقه از بین می رود ولی با کارهایی که گردانندگان دنیا طلب آن کردند در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی ،یادگاری های بد و سیاهی از خود به جای گذاشتند. وقتی دیدم رفتند با احمد شهید که عامل استکبار بود ، قلبم به درد آمد از این خیانت. وقتی با شبکه های ماهواره ای سیاسی بیگانه از ایران و ایرانی سیاه نمایی کردند ،قلبم سوخت… اما زود ماهیت سیاسی خود را نشان دادند، خیلی زود.

  2. طاهری دستش تو دست دو جن کافر است و مردم را دچار جن زدگی می کند. به هیچ وجه به این کلاس ها (حتی از روی کنجکاوی) نباید رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا