یادداشت هایی برای عرفان حلقه

همه مطالب به طاهری “الهام” شده،‌ یعنی چه؟

نویسنده: پروفسور علی نام‌آور، مؤسس و رئیس دانشکده علمی تحقیقاتی طب سنتی و مکمل جمهوری ارمنستان٬ عضو آکادمی علوم طبیعی جامعه اروپا٬ آکادمی علوم طبیعی روسیه٬ آکادمی علوم اجتماعی و محیط زیست روسیه٬ آکادمی علوم و فنون جمهوری ارمنستان٬ مؤسسه تحقیقات حجامت ایران٬ مؤسسه تحقیقات علمی نادعلی اسماعیلی (طب سوزنی) ایران

فقط یک سؤال

تقریبا ۳ روز است که یک سؤال ساده برای فرقه رستگار عرفان کیهانی طرح نمودم٬ البته این سؤالی است که سال‌ها مطرح بوده و من از سال ۲۰۰۷ آن را حتی از خود آقای طاهری و نیز کسان دیگری که فعلا نامشان را نمی‌برم، مطرح کردم؛ ولی هنوز جوابی دریافت نشده.

من یک فرد عامی بی‌سواد و گمراه هستم که دوست دارم به راه راست و رستگاری هدایت شوم. همواره از فعالان فرقه شنیده‌ام “ما متصل به شعور الهی و روح‌القدس می‌شویم” و  می‌گویند “فلان چیز را استاد گفته٬ …. استاد گفته…” خب٬ این مطالب را چه کسی به “استاد” گفته؟ آیا خود روح‌القدس گفته؟ تاکنون جز موسی کلیم‌الله کسی با روح‌القدس سخن نگفته بود. آیا جبرائیل روح‌الامین گفته؟ جبرائیل واسطه و امین وحی بین خدا و پیامبران است. آیا خود “استاد” استنباط و استنتاج کرده؟

اگر هریک از دو مورد اول صحیح باشد٬ “استاد” پیامبر بوده و معصوم است وگفته‌های وی دین جدیدی است و قوانین آن تعبدی و لازم‌الاجراست و هرکس مخالف آن باشد، خارجی است “خارج از دین”.  

اگر مورد سوم درست باشد، پس با توجه به اینکه وی فقط یک انسان معمولی است و معصوم نیست٬ بنابراین گفته‌های وی محل تردید و تفکر است و  چه بسا که منشا آن شیطانی است. مگر جز این است که شیطان طبق کتب مختلف آسمانی برای انتقام گرفتن از انسان و خدا٬ در لباس دوست و دلسوز بر آدم و حوا ظاهر گردید؟؟؟؟ پس ممکن است که بر حضرت “استاد” نیز در لباس دوست ظاهر شده و او را اغفال کرده و از طریق وی هزاران نفر دیگر را نیز اغفال نموده و شاد است.

حال از “رستگاران” عزیز می‌خواهم بگویند از کجا می‌دانند که “استاد” توسط شیطان اغفال نشده؟ اگر مورد سوم غلط است٬ پس یکی از دو مورد اول باید صحیح باشد که در این صورت “استاد” پیامبر است و گفته‌های او یک دین است و این خلاف مبانی تدین اسلام است. اگر هیچ‌یک از دو مورد اول صحیح نیست٬ پس مورد سوم صحیح است و در این‌صورت تمام آنچه “استاد” گفته محل اشکال و ایراد است؛ کما اینکه مراجع تقلید رأی به باطل و حرام بودن آن داده‌اند. 

اینجانب بی‌سواد و گمراه در رابطه با فرقه رستگار عرفان کیهانی هزار سئوال دیگر دارم که پس از دریافت پاسخ به این اولین سئوال خود٬ مطرح خواهم کرد. لطفا شما “رستگاران و عالمان” بنده بی‌سواد و گمراه را راهنمایی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا