یادداشت هایی برای عرفان حلقه

تشکر از یک مستر

بسمه تعالی

مدتی پیش یکی از مسترهای عرفان حلقه به نام خانم «ق»، ارتباط مکاتبه ای را با بنده آغاز کرد و کتابی را که در نقد عرفان حلقه نوشته ام، مورد اعتراض قرار داد پاسخ بنده به ایشان در یادداشت قبلی آمده و خوانندگان محترم می توانند به آن مراجعه کنند. اما پس از مدتی نامه دیگری از ایشان به دستم رسید، که فضای آن به کلی متفاوت شده بود و این بار صادقانه به مسائلی پرداخته بود که معمولاً پیروان عرفان حلقه از بیان آنها خودداری می کنند و می کوشند واقعیات ناپاک عرفان حلقه را آشکار ننمایند. در این یادداشت ضمن تشکر صمیمانه از نامۀ صادقانۀ خانم «ق» متن نامه ایشان را به طور کامل می آورم. بدون تردید این نامه برای کسانی که در کلاس های عرفان حلقه شرکت کرده اند و شاهد این رفتارها و رویدادها بوده اند، نکته تازه ای ندارد و تنها شاید بیدارگر آنها باشد. امیدوارم این مطالبی که از روی صداقت نوشته شده، تأثیر مناسبی برای هدایت سایر پیروان عرفان حلقه داشته باشد.

متن نامه خانم «ق»

بنام خدا

جناب آقای حجت الاسلام مظاهری سیف – سلام علیکم

اینجانب …. در دوره های عرفان کیهانی حضور داشته ام. مربی بنده خود آقای طاهری بود. دورۀ تشعشع دفاعی را هم شرکت داشته ام که مربی این دوره هم آقای طاهری بود.

من فکر می کردم عرفان کیهانی واقعاً کلاس عرفان است. اما وقتی حضور پیدا کردم مشاهده نمودم که نه در آن قرآن مطرح است نه اخلاق اسلامی و نه رعایت حریم های محرم و نامحرم.

در دوره های عرفان کیهانی مرتب به اعضاء تلقین می کنند که جن ها و روح های خبیث در وجود آنهاست و موجب شده بیمار ذهنی و روانی و حتی جسمانی باشند، به همین علت لازم است شخصی مثل آقای طاهری که به عالم غیب متصل است این جن ها و ارواح و حشتناک را از وجود آنها خارج کند.

من شاهد بوده ام که چه بسیار افرادی که واقعاً روانی شده اند و حتی برخی از آنها که بیشتر آنها خانم بودند، حتی فکر می کردند اجنّه ای هستند آدم نما! یعنی خود را انسان حس نمی کردند و به آقای طاهری فریاد می زدند (اَنا شیطان) و آقای طاهری هم به آنها نگاه می کرد و آنها را محکم می گرفت و مثلاً ارتباط می داد.

بنده یک روز از آقای طاهری پرسیدم چرا این افراد خوب نمی شوند؟ وی پاسخ داد: بعضی ها سالها لازم است خروج کنند! منظورش از خروج این است که باید به آنها ارتباط دهیم تا جن ها و روح های خبیث از وجودشان خارج شوند.

در عرفان کیهانی نماز و قرآن و دعا و توسل وجود ندارد. مقالات و کتاب شما در مورد عرفان کیهانی به من خیلی کمک کرد تا یقین حاصل کنم که این به اصطلاح عرفان در واقع عرفان اسلامی نیست بلکه ضدّ عرفان اسلامی است و از این بابت خدا را شاکرم و از شما نیز متشکرم.

والسلام

منبع: سايت حجت الاسلام و المسلمين حميد رضا مظاهري سيف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا