یادداشت هایی برای عرفان حلقه

پروفسور نام‌آور از نامه‌نگاری حلقه با اوباما می‌گوید

توضیح مختصر و مفید اینجانب به كلیه سؤالات فرقه كیهانی

نویسنده: پروفسور علی نام‌آور

لینک نامه‌ها:

http://lettertobarackobama.com/letters/dr-mohammad-ali-taheri

http://lettertobarackobama.com/letters/dr-mohammad-ali-taheri-0

 

دین جدید تحت نام عرفان كیهانی كه مدعی است اعضای آن با روح‌القدوس در ارتباط است، حكم شرعی خود را دارد كه فتوای مراجع تقلید را در این رابطه همه می‌دانند و در صلاحیت اینجانب نیست كه راجع به آن بحث كنم.

­ آمیزه عرفان با پزشكی یك مغلطه است و حتی چنانچه گیریم كه عرفان آن پاك است، باید از پزشكی تفكیك شده و در دانشكده‌های الهیات یا حوزه‌های علمیه تدریس شود و پزشكی آن باید در دانشكده پزشكی تدریس شود؛ آن هم بعد از آنكه صحت آن تایید شد.

­ فرادرمانی دارای تاثیرات درمانی سطحی و زودگذر با عوارض جانبی عمیق و پایاست. ما تحقیقات زیادی انجام دادیم و به این نتایج دست یافتیم. تمام اعضای فرقه دارای بیماری‌هایی شدیدی هستند كه چنانچه درمان واقعی نشوند منجر به اختلالات روانی شدید و بیماری های لاعلاج جسمی حتی سرطان كبد و طحال خواهد شد. ما حاضریم كاملا مجانی همگی را درمان كنیم.

­ من كسی را می شناسم كه از افتخاراتش این است كه “فرزند خردسال خود را فرادرمانگر كرده است و در مدرسه راه می‌رود و ناخودآگاه سایرین را به روح‌القدوس وصل می‌كند و به همه خیر می‌رساند” در حالیكه این كودك دچار اختلالات روانی و روحی و جسمی است و دچار توهمات دیداری و شنیداری بوده و كلاس‌های درس را با فریاد و ترس از اجنه و هیولاها بر هم می‌ریزید و همه اطرافیان و مسئولین مدرسه را “بیچاره” كرده است و آنها دائما از من كمك می‌خواهند؛ ولی افسوس. شما هم حتما این گونه افراد را می‌شناسید.

­ ما حاضریم با تعدادی از پزشكان عضو فرقه مشتركا كار تحقیقاتی برای اثبات مضر بودن فرادرمانی هم در بعد روانی و هم فیزیولوژیك انجام دهیم. و نیز حاضریم ثابت كنیم كسانی كه به ظاهر درمان شده‌اند، در واقع درمان نشده‌اند.

­ ما با كسی دشمنی و یا قصد تحقیر كسی را نداریم و از لحن و سبك گفتمان ما نیز این پیداست. پس شما هم موضع‌گیری نكرده و ادب را رعایت كنید.

­ كار ما سیاسی نیست و از هیچ ارگانی حمایت و یا تغذیه نمی‌شویم و با شهامت با اسامی اصلی، ما را می‌شناسید؛ ولی كسانی كه از نام مستعار استفاده می‌كنند و در كشورهای دشمن و با رؤسای جمهور كشورهای دشمن كه تهدید به حمله نظامی به ایران و كشتن خواهران و برادران و پدران و مادران ما می‌كنند مكاتبه دارند و از آنها حمایت مالی و معنوی دریافت می‌كنند، فعالیتشان سیاسی است و ما آنها را دشمن محسوب می‌نماییم.

آنچه در این چند سطر بیان شد جان كلام است و اینجانب پس از این با كسی بحثی ندارم و هركس مایل به بحث به شیوه علمی و مستندات است، به ارمنستان بیاید تا كار تحقیقاتی انجام دهیم. اگر هم نمی‌خواهید تحقیقات كنید، پس معلوم می شود كه كوركورانه تسلیم شده‌اید. فكر كنید و راه خود را انتخاب كنید.

مثالی میزنم. من خود فرادرمانگر بودم ولی اكنون مبارز با این “دین” هستم؛ اما علیرغم این مبارزه هنوز توان فرادرمانی را از دست نداده‌ام. آیا این جای تعجب نیست؟ آیا طبق آموزه‌های خرافی ” دین عرفان حلقه” نمی‌بایست من این توان را مدتها قبل از دست می دادم؟؟؟؟؟؟ جالب‌تر اینكه از ابتدا نیز فقط با عزم كنجكاوی و تحقیق وارد این جمع شدم و به‌ظاهر خود را طرفدار نشان دادم تا بتوانم اطلاعات لازم را برای تحقیقات بدست بیاورم و حتی با خود آقای طاهری مجادله رودرو داشتم و از ایشان صریحا انتقاد كردم، علیرغم این توانایی فرادرمانی را بدست آوردم. و حالا هم یك تنه در ارمنستان با آن مبارزه می‌كنم. پس قدرت شعور الهی مورد ادعا كجاست كه یك نفر در مقابل ارتشی ایستاده است؟ قدری فكر كنید . امثال من در ایران هم زیاد هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا