یادداشت هایی برای عرفان حلقه

از جعل عنوان مهندسی تا جعل افتخارات بین المللی

توضیح: در پی مطلبی که از سایت گمانه به انتشار رسید به نام: «سایت گمانه عرفان حلقه را نقد می‌کند»، بی‌مناسبت نبود، مطلب «نوید شتابی‌فرد» را که خیلی وقت پیش برایمان فرستاده بود، کار کنیم. وی در این مطلب درباره ادعای کسب مقام اول در CIGIF 2010، در کره جنوبی (سئول) تحقیق (وبگردی) کرده است. باقی ماجرا را از زبان خود او می‌خوانیم (م.گلباز):

سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان عزیز

بخش اول نقدم این است که طرفداران حلقه که به افتخارات آقای طاهری می‌بالند و او را مهندس می‌دانند، چرا در سایت‌هایشان نتوانسته‌اند مدرک ساده‌ای را از تحصیلات دانشگاهی‌اش که می‌توانند به‌سادگی با توجه به برخورداری از حمایت رادیو و تلویزیون‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا و… ارائه دهند، در غیاب آقای طاهری با گرفتن استعلامی به دست آورند، تا دیگر استادشان را دروغگو ندانیم؟

بخش دوم هم تحقیقی درباره افتخارات وی در کره جنوبی و سئول است:

در 24 نوامبر سال 2010 در سئول کره، نمایشگاهی برای تجلیل و اعطای مدرک بین‌المللی برای مخترعین سایبر (فضای مجازی) برگزار شد که به برندگان آن به‌ترتیب جوایز زیر اهدا شد:

نفر اول مدال طلا همراه با تقدیرنامه

نفر دوم مدال برنز همراه با تقدیرنامه

نفر سوم مجسمه ادیسون

برنده اول این دوره از مخترعین ظاهراً دکتر محمدعلی طاهری بود که طی مراسمی از مسئول برگزاری مسابقات آقای «سونگ‌ مو هونگ» جوایزش را دریافت کرد.

اما سوالی پیش می‌آید که نمایشگاه مخترعین سایبر چه ربطی به عرفان و سایمنتولوژی و فرادرمانی دارد که این دو احتمال دارد:

1) آقای سونگ بی‌سواد است و این نوع مسابقات ارزش چندانی ندارد که این احتمال زیر صفر است.

2) افتخاری که آقای طاهری کسب کرده «جعلی» بوده که احتمال آن خیلی بیشتر است؛ به این دلیل که برنده اول آن دوره، آقای «بوگس تان» بوده؛ چنانچه مشاهده می‌کنید:

 

http://2.bp.blogspot.com/-TzTqF16r1Vo/T2sYt-7mdRI/AAAAAAAAHLU/2MBtjiaQNYE/s1600/H++CIGIF+2010+Award.jpg

اما مدرکی که آقای طاهری رو کردند هم ببینید خالی از لطف نیست:

 

و یا باید دید که حق به جانب آقای طاهری است که این هم مستلزم استعلام از مراکز مربوط می‌باشد که آیا ایشان به کره دعوت شده‌اند یا نه؟

و اگر رفتند باز جای سوال است که این کتب که به زبان فارسی است، روی میز چکار می‌کند؟ آیا داوران آن مسابقه فارسی بلد بودند و از کتاب‌های سیمی و رنگ‌پریده آقای طاهری خوششان آمده؟!

نویسنده: نوید شتابی‌فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا