تجربه های آسیب دیدگان و نجات یافتگان

به دنبال خدا یا به دنبال پول؟!

توضیح: آقای الله‌یاری به عنوان کسی که در کلاس‌های خیابان پالیزوانی گاندی شاگرد خود طاهری بوده، در کامنت خودشان در یکی از مطالب به برخی منفعت‌های مالی حلقه اشاره کرده که در اینجا می‌آوریم. شاید حرف‌های آقای الله‌یاری به عنوان یک مخالف قابل پذیرش نباشد، اما کسانی که خود این پول‌ها را پرداخته‌اند، نمی‌توانند این حقیقت را انکار کنند. (م.گلباز)

جلوی چشم همه پول های درشت درشت می گذاشتند توی پاکت و تقدیم طاهری می کردند و او نیز می گرفت!

آن سالن بیلیارد را در خیابان گاندی کوچه ی پالیزوانی ماهی بیست میلیون تومان ناقابل اجاره کرده بود!

این 20000000 را از کجا تامین می کرد؟!

سال 87 برای چهار جلسه شرکت در دوره ی “فرادرمانی” دانشگاه تهران مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان پول از هزاران نفر گرفتند!

سال 89 پانصد نفر را فرستادند ارمنستان و از هر کدام یک میلیون و دویست هزار تومان ناقابل گرفتند!

یکی از این پانصد نفر از اطرافیان من می باشد.آقای مستر س . ع. که از طاهری بیشتر قبولش داشتند جزوه های حلقه را برای شاگردانش کپی می کرد و به بهانه ی کمک به شبکه!

هر برگه را یکصد و پنجاه تومان حساب می کرد!!

نه طاهری و مسترهایش دنبال پول نبودند و شاید موجوداتشان پولکی بودند و آنها را مجبور می کردند (و می کنند!) که از مردم پول بگیرند!

 

توضیح: کاربر “مادر جگرسوخته” نیز در کامنت دیگری از گرفتن پول زیاد توسط برخی مسترها گفته که در اینجا می‌آوریم (البته مسترهایی که واقعا به حلقه ایمان دارند، بابت فرادرمانی پول نمی‌گیرند؛ اما به‌وجودآمدن گروهی که از این طریق به دنبال منافع مالی باشند، دور از انتظار نیست):

سلام.از زمانی که پسرم را که آسم دارد پیش یک مستر بردم دیگه حالت طبیعی ندارد و با اینکه 9 سال دارد، دچار شب‌ادراری شده، شب‌ها جیغ می‌کشد و از خواب می‌پرد. همه ی فامیل می گویند فرزندم دیوانه شده. خیلی بد است این فرادرمانی. چرا کسی جلوی اینها را نمی گیرد. هر بار چقدر هم پول به اون خانم مستر می‌دادم.

ایشان در کامنت دیگری در مطلب “درمان‌های ناشناخته و خطرناک” گفته:

اون خانم مستر از شاگردان خود آقای طاهری بود که حتی به ما عکس هایی را نشان داد که به آقای طاهری نزدیک بوده است.به من گفت استاد طاهری گفته اگر پول نگیرید قدر نمی دانند و پیش شما نمی آیند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا