اخبار عرفان حلقه

موسس و رئیس دانشكده طب سنتی و مكمل ارمنستان، از مدارک طاهری می‌گوید

پروفسور علی‌ نا‌م‌آور در خصوص مدارک محمدعلی طاهری در دانشگاه ارمنستان به انجمن نجات از حلقه توضیحاتی ارائه کرد.

محمدعلی طاهری، دارنده دکتری افتخاری از دانشگاه ارمنستان است که شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از اولین دوره بازداشت و طی بازجویی مشخص شده که مدرک طاهری، دیپلم است. پس از آن به گفته جداشدگان از عرفان حلقه همچون رضا عماری الله‌یاری، کسانی پولی رو هم گذاشتند و این مدرک را از این دانشکده خریداری کردند. گویا گرفتن این مدرک کار مشکلی نیست.

با توجه به‌ این مطالب انجمن نجات از حلقه از پروفسور نام‌آور درخواست کرد که توضیحاتی در این باره بدهند؛ البته تحقیقات ما به اینجا ختم نمی‌شود و به‌زودی مدارک بیشتری منتشر خواهیم کرد.

پروفسور نام‌آور پیشتر به ما گفته بود که با اعطای این دكترای افتخاری مخالف بوده، زیرا خودش به عنوان یک  فرادرمانگر می‌داند این روش چه نواقص و اشتباهاتی دارد. ایشان در جواب درخواست ما ایمیلی با متن زیر ارسال کرد:

با سلام 
همانطور كه در فایل پیوستی ملاحظه می شود قرارداد همكاری موسسه عرفان كیهانی با دانشگاه پزشكی سنتی ارمنستان در سال ۲۰۱۱ به دلیل عدم ارائه مستندات علمی لازم و كافی فسخ گردید. این نشان دهنده این است كه دكترای افتخاری آقای طاهری  با پرداخت مبلغی خریداری شده است و هیچ مبنای علمی و عملی ارزایابی شده ای ندارد
تصویر پیوستی در همان تاریخ توسط اینجانب برای سایت‌های مختلف ارسال گردید و به نمایش گذاشته شد؛ من‌جمله سایت ذیل
http://khabarfarsi.com/ext/611223
موفق باشید 
پروفسور علی نام‌آور 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا