اخبار عرفان حلقه

هفتمین نشست هم‌اندیشی نقد و بررسی عرفان حلقه

به گزارش روابط عمومی انجمن نجات از حلقه، نشست نقد عرفان حلقه با مشارکت فرهنگسرای فردوس روز پنج‌شنبه، 29 خردادماه جاری برگزار می‌شود.

در این نشست، حجت اسلام حمیدرضا مظاهری‌سیف به نقد و بازخوانی عرفان‌واره حلقه و معنویت اسلامی می‌پردازد.

در ادامه فیلم یکی از آسیب‌دیدگان عرفان حلقه در دهنو پخش خواهد شد و در پایان مناظره دو نفره حجت‌الاسلام مظاهری سیف و مینا خیرخواه، از اعضای سابق عرفان حلقه که از جلسات پیش شروع شده، ادامه می‌یابد.

گفتنی است بحث‌های عمومی حجت‌الاسلام عرب پایان پذیرفته و علاقه‌مندان به گفتگو با ایشان می‌توانند روزهای پنج‌شنبه با تلفن همراه ایشان تماس حاصل فرمایند. (برای گرفتن شماره از طریق ایمیل با سایت انجمن در تماس باشید.)

این نشست از ساعت 15 تا 18 در فرهنگسرای فردوس به نشانی تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات برگزار می‌شود، همچنین شرکت برای عموم آزاد است.

سلسله نشست‌های نقد عرفان حلقه رویکرد مناظره نداشته و در هر جلسه از یکی از کارشناسان رشته‌های مختلف علوم دینی، فرهنگی، پزشکی، جامعه شناسی و … دعوت می‌شود تا در زمینه مباحث مورد نظر از قبیل زمینه‌های شکل‌گیری فرق و آسیب‌های واردشده به پیروان از زاویه تخصصی خود بپردازند و در پایان هر جلسه نیز به پرسش‌های حضار در مورد همان موضوع پاسخ داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا