مقالات

نقد کتاب انسان از منظری دیگر

یادداشت (نقد کتاب انسان از منظری دیگر):

«روش‌هاي فرادرماني طاهري، ماحصل دريافت‌هاي وي از شبكه هوشمند الهي است كه توانسته‌ آنها را با روش علمي و كاربردي در اختيار علاقه‌مندان به فرادرماني و بيماران قرار دهند. فرادرماني، نگاهي به انسان از منظري ديگر و دستاوردي از عرفان كيهاني (عرفان حلقه) است كه در تعريف آن مي‌توان گفت رشته‌اي از درمان‌هاي مكمل است كه ماهيتي عرفاني و در بسياري موارد با انديشه‌هاي عرفاني اسلامي ايران زمين همخواني دارد.» (خبرگزاری کتاب ایران، فروردین 1388)

از زمانی که کتاب «انسان از منظری دیگر» روانه بازار ایران شد، چند سال می‌گذرد. این کتاب هنوز هم اصلی‌ترین کتاب در معرفی و آموزش فرامین عرفان حلقه است. از آن زمان تاکنون از معرفی‌های ساده این کتاب گرفته تا نقدهای بسیار وسیع در قالب کتاب و مقاله در مورد همه مباحث طرح‌شده در کتاب انتشار یافته است.

مقاله حاضر به قلم دکتر محمدرضا توکلی صابری، داروساز و فوق دکتری شیمی پزشکی و استاد و پژوهشگر دانشگاه‌های آمریکا، نقدی است کوتاه و هوشمندانه در مورد این کتاب که با نکته‌سنجی تمامی نقطه ضعف‌ها و تناقضات کتاب را به خواننده نشان می‌دهد و ما را به اندیشه و سؤال بزرگ‌تری در خصوص حقانیت عرفان حلقه و چیستی و حقیقت فرادرمانی می‌رساند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. طاهری اگر خوب بودهمسرومادرش حجاب کامل نرساندیم زنش بدحجاب دارد نوشته هایش هم بیحجابند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا