مناظره و گفتگو

گزارشاتی که در کلاس‌ها می‌دهند

توضیح: متن زیر، ایمیلی است که آقای مظاهری‌سیف دریافت کرده و پاسخ داده‌اند که می‌خوانید:

با نام و یاد خدا

 

سلام خدمت حاج آقای مظاهری!

در خصوص بحث عرفان حلقه چند مسئله بود که خواستم راهنمایی بفرمایید:

مسئله خیلی مهمی که هست، مربوط میشه به گزارشاتی که حاضرین در کلاس میدن:

مثلاً یکی از دوستان دو هفته پیش گزارش داد، با سروصدای همسایه‌ها متوجه شده که فردی در ساختمانشون دچار ایست قلبی شده بود. بعد میره بالای سر اون فرد و دستش رو با فاصله نگه می‌داره روی سرش و ارتباط رو اعلام می‌کنه و میگه به سه ثانیه نکشید که اون شخص حالش خوب شد.

یا دوست دیگه‌ای که گزارش داد توی محل کارشون یکی از همکارانشون حالش بد میشه؛ بعد ایشون میره بالای سرش ارتباط رو اعلام می‌کنه و بعد از اعلام تا دست همکارش رو می‌گیره، یه دفعه همکارش از جاش بلند می‌شه و میگه حالش خوب شد. حتی میگه همکارش گفته که به یک باره احساس حرارت کرد توی بدنش و بعدش حالش خوب شد که باعث میشه سایر همکاران بیان و ازش تشکر کنن.

و یا دوست دیگه‌ای گفتن که یکی از بستگانشون که مدت‌هاست دچار یک بیماری شدن که مربوط میشه به یک غده که داخل شکمشون بوده، بعد از اعلام ارتباط توسط ایشون، اون غده از شکم اون فرد خارج میشه.

 

نکته جالب اینه که همه این افراد توی گزارشاتشون میگن بعد از اینکه ارتباط رو اعلام می‌کنن و فرد تحت درمان، درمان میشه، خودشون حالشون بد میشه که به گفته مستر محترم، خروجی هست!

از تظاهر اون خانمی که کلاس در منزل ایشون برگزار میشه اطمینان کامل دارم و برای من کاملاً محرز شده که این خانم تمام رفتارشون تظاهره و تنها قصد فریب دارن مثل خود مستر. ولی این سه نفر این‌طور نیستند.

خیلی ممنون میشم که بنده رو راهنمایی بفرمایید

البته سوالات زیادی دارم که نمی‌خوام خیلی مزاحمتون بشم. ان شاء الله توی ایمیل‌های بعدی‌ام با اجازه‌تون مطرح می‌کنم.

از همکاریتون ممنونم

خدانگهدار

 

پاسخ……………………………………………………………………………..

سلام دوست عزیز!

احساس حرارت، احساس کشیدگی روی پوست یا سوزن‌سوزن شدن، اینها در مرحله اول، نشانۀ استفاده از نوعی انرژی خاص و بیرون از محدودۀ انرژی شخصی است که به‌نوعی پوست و حتی ممکن است بافت گوشتی بدن را تحت تأثیر قرار بدهد.

انرژی وقتی به طور هدفمند استفاده می‌شود، قطعاً حاملی دارد که آن را از نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌برد. انرژی سرگردان به هدف نمی‌رسد و نمی‌تواند تأثیر کنترل‌شده‌ای را در بدن دیگران به جا گذارد. این انرژی توسط یک موجودی که کمی شعور دارد و می‌تواند آن را به جای مناسب برساند، منتقل می‌شود. حامل این انرژی جن‌ها هستند.

بسیاری از سبک‌های انرژی‌درمانی از جن‌ها برای انتقال و پاس انرژی استفاده می‌کنند. دوستان شما پس از اتصال در حلقه با جنی همراه می‌شوند که به محض استفاده از او، او نیز از آنها استفاده می‌کند. در واقع به محض استفاده از قدرت حلقه‌ها شما اجازه داده‌اید که موجودات آتشین و نیروسرشت از شما استفاده کنند. هر چه استفاده متقابل بیشتر شود، نجات و جدایی از آنها سخت‌تر خواهد شد.

دوستان شما به محض اینکه از انرژی و قدرت جن‌هایی که در حلقه با آنها مرتبط شده‌اند، استفاده می‌کنند، مورد حمله و استفاده آنها قرار می‌گیرند که عرفان حلقه نام فریبنده برون‌ریزی را بر آن گذاشته است. برون‌ریزی در حقیقت شروع حمله‌هایی است که جن‌ها نسبت به یک فرد ارتباط‌‌ یافته انجام می‌دهند. عرفان حلقه نام آن را برون‌ریزی گذاشته تا افراد احساس کنند این مشکلات تمام خواهد شد. در حالی که تازه شروع می‌شود و هر چه پیش برود بدتر خواهد شد.

آنچه در نگاه نخست درمان به نظر می‌رسد، آثار موقتی است که به نیرو و ارادۀ جن‌ها بستگی دارد و برگشت آن امکان‌پذیر است. در حالی که شفای الاهی برگشت ندارد. دوستان شما گزارش دروغ نمی‌دهند، اما نمی‌دانند به چه دامی گرفتار شده‌اند.

اتصال و سوگندنامه‌های حلقه یک معامله است با جن‌ها که در آن چیزی می‌دهید و چیزی می‌گیرید. شعور کیهانی اسم رمزی است که برای جن‌ها به کار می‌رود. شما آنچه را می‌گیرید انتخاب نمی‌کنید، ولی آنها آنچه را از شما می‌گیرند انتخاب می‌کنند و آسیب‌های آنها بر شما قابل پیش‌بینی نیست.

بهتر است هر چه زودتر این معامله را تمام کنند و از داد‌و‌ستد ناآگاهانه با جن‌ها کناره بگیرند. آنها نمی‌دانند در این معامله چه چیزهایی را از دست خواهند دارد:

در مراحل اول از دست دادن انرژی‌های طبیعی از طریق هاله انرژی دور بدن است که ممکن است به صورت ضعف، احساس درد یا بی‌حسی در نقطه‌های مورد حمله تجربه شود و گاهی به صورت سرد‌و‌گرم‌شدن بدن یا لرزش و غش‌کردن.

کم‌کم کار به جایی می‌رسد که جن‌ها به آنها کاملاً نزدیک و مسلط می‌شوند و از چاکرای گلوی آنها تغذیه می‌کنند. کسانی که مدتی به گمان خودشان فرادرمانی کرده‌اند، بهتر است آزمایش تیروئید بدهند. معمولاً دچار اختلالاتی در این ناحیه هستند.

غدۀ تیروئید هورمون‌هایی را ترشح می‌کند که روی سوخت‌و‌ساز سلولی تأثیر می‌گذارند و تولید انرژی حیاتی در بدن به آن بستگی دارد. جن‌ها اگر مقداری از انرژی خود را در اختیار ما بگذارند تا به خودمان یا دیگران کمک کنیم، در مقابل بسیار بیشتر از آنچه داده‌اند، از ما و آنها می‌گیرند؛ زیرا کسی که فرادرمانی را دریافت می‌کند نیز در دسترس آنها قرار گرفته است.

اختلال در کارکرد تیروئید موجب بروز آسیب‌های جسمی و روانی بسیاری می‌شود. افسردگی اختلالات خلقی، اضطراب و بی‌نظمی در سوخت‌و‌ساز بدن، اختلالات رشد برای کسانی که هنوز در سن رشد هستند و… عرفان حلقه به این آسیب‌ها برون‌ریزی می‌گوید و با این نام دروغین می‌کوشد ماهیت واقعی عوارض اتصالات را از نظر قربانیان عرفان حلقه پنهان سازد.

موفق باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا