مناظره و گفتگو

حلقه‌ای‌ها چگونه سند و مدرک می‌آورند؟

توضیح: آنچه در پی می‌آید کامنت‌هایی است که بین یکی از پیروان حلقه به نام “ع.رافعی‌پور” و دوستان ما ردوبدل شده است. آقا یا خانم رافعی در جایی صحبت از “پتنت پیوند شعوری اعضا” می‌کند و دوستان ما با بررسی شواهد و مدارک ایشان، پاسخی به ایشان می‌دهند که توجه شما را جلب می‌کنم، این گفت‌وگو را دنبال کنید. (یادآور می‌شود این بحث‌ها در ذیل مطلب “فیلم” سندرم حلقه همراه با مستندی از دکتر راما چاندرا” موجود است و می‌توانید در آنجا مشاهده کنید. «م.گلباز»)

کامنت 40 از ع.رافعی‌پور:

«Patent تئوری پیوند شعوری اعضا و نرم افزارهای مولکولی استاد را چه؟»

 

کامنت 57 از حمیدرضا:

«جناب رافعی

زحمت بکشید و بفرمایید کجا می توان پتنت آقای طاهری را پیدا کرد؟ ایشان کجا این تئوری را ثبت کرده اند؟ آدرس اینترنتی یا منبع را لطفا برای تحقیق اینجانب درباره عرفان حلقه بدهید. با تشکر»

 

کامنت 59 از ع.رافعی‌پور:

«سلام حمیدرضای عزیز

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به این لینک‌های زیر مراجعه بفرمائید.

erfanehalgheh.com/…/resume
erfanehalgheh.com/…/javayez
erfanehalgheh.com»

 

کامنت 71 از حمیدرضا:

«جناب رافعی

سایت‌ها را بررسی کردم. مضحک و غیرقابل اثبات است.

اولا اکتشافات، تئوری‌های علمی و فرمول‌های ریاضی را نمی‌توان ثبت اختراع یا پتنت کرد. این قانون جهانی است و شما اگر سواد انگلیسی دارید، در این سایت چک کنید : www.epo.org/…/ar52.html

ثانیا شما در سایت خود با آب‌و‌تاب نوشته‌اید مراحل اولیه ثبت اختراع را با موفقیت گذارانید!! مراحل اولیه فقط پرکردن چند فرم و پرداختن 15000 یورو می‌باشد!!! حتی اگر چیزی که درخواست ثبت برای آن دارید مضحک باشد. بعداً طی مدت زمان یک سال‌و‌نیم بررسی می‌شود. چنانچه شرایط را داشت، باید برای ثبت در هر کشور 5000 یوروی دیگر بپردازید که هنوز به این مرحله نرسیده‌اید و اگر فقط برای تئوری‌های آقای طاهری درخواست ثبت داده‌اید طبق قانون پتنت هرگز نخواهید رسید. این همه فقط شلوغ‌کاری برای فریفتن مردم ساده‌دل و بی‌اطلاع از روند امور است.»

 

کامنت 72 از حمیدرضا:

«جناب رافعی

راستی این پیامبر نوین شما پول ثبت را از کجا آورده است؟ از دسترنج خود یا سادگی مردم؟ ما نشنیده بودیم که پیامبری یا ماموری از طرف خدا از دانش خود استفاده انحصاری کند و بخواهد با ثبت اختراع آنرا به محصول تجاری تبدیل کند!!!»

 

کامنت 73 از علی نام‌آور:

و مهمتر اینکه در چه تاریخی؟ در کجا و توسط چه کسی؟ اگر بعد از رفتن به زندان است که پس خیلی محل سئوال است. زیرا حتی به کسی وکالت هم نمی‌توانسته داده باشد. پس کلا جعلی است. ظرف ۶ سال گذشته که از ایران خارج نشده است.

 

و در نهایت کامنت 74 از ع. رافعی (باز هم شعر؟!!!):

«با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

برای همگی شما طلب خیر و هدایت دارم. در بد منجلابی گیر کرده اید. خدا توفیقش را نثارتان نماید.

یاحق»

 

من هم کامنتی گذاشته‌ام و در کامنت 80 گفته‌ام:

«قابل توجه حمیدرضای عزیز و جناب پروفسور نام‌آور!

کارتان عالی بود. جناب رافعی عزیز پاسخی نداشتند و رفتند. سپاس از هر دوی شما بزرگواران»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا