یادداشت هایی برای عرفان حلقه

مصونیت قضائی مدافعان عرفان حلقه

 به تازگی خبری از سوی مدافعان عرفان حلقه منتشر شده است. که در آن گفته اند: «شب گذشته ۱۲/۵/۲۰۱۳ آقای ح ی از مستر های مجموعه عرفان حلقه بازداشت»
چند سال پیش آقای طاهری ادعا کرده بود که ما بیش از هشت هزار مستر در سراسر کشور داریم. حالا سوال ما این است که این مسترها معصومند و هیچ کار خلافی انجام نمی دهند که به خاطر آن بازداشت شوند؟
چرا توضیح نمی دهید که به چه جرمی این مستر بازداشت شده است؟

پیروان کسی که این همه پول ما را به بهانۀ اینکه به شما اتصال می دهم، حلقه تفویض می کنم، درمان می شوید، بالاکشید و هیچ اتفاقی هم نیافتاد، چقدر می توانند پاک و معصوم باشند که برای بازداشت شدن شان شیون می کنید.

آیا مصونیت قضائی می خواهید. انتظار دارید چون مستر عرفان حلقه هستید مثل آمریکایی های زمان شاه در صورت ارتکاب هر جرمی، هیچ دادگاهی برای شما تشکیل نشود. چرا خودتان را برتر از دیگران می دانید؟ مگر خون شما رنگین تر از خون دیگران است؟
بهتر است در برابر قانون تسلیم باشید و آن را بپذیرید؟
مگر آقای طاهری را که این همه شاکی دارد چه کردند؟ که حالا از بازداشت شدن یک مستر نگران هستید؟
مصونیت قضایی عین تبعیض است. عین خودبرتر بینی و انا خیر منه است. آیا این تکبر و عدم تمکین از قانون و انتظار داشتن مصونیت قضایی هم در عرفان حلقه به شما آموزش داده شده است؟

همه در برابر قانون برابر اند، البته امیدوارم فعلا منتظر هستیم ببینیم آیا برای طاهری مجازات مناسبش را در نظر می گیرند تا هزاران آسیب دیده به آرامش برسند یا نه؟ به هر حال انتظار داشتن مصونیت قضایی و اینکه چون مستر عرفان حلقه هستید، در صورت ارتکاب هر جرم و خلاف قانون کسی به شما اعتراض نکند، توقع زیادی است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا