اخبار عرفان حلقه

اقدام به شکایات تازه علیه طاهری

 

عده‌ای از آسیب‌دیدگان عرفان حلقه اقدام به شکایت علیه وی کردند.

به گزارش “انجمن نجات از حلقه” و به نقل از برخی منابع آگاه از پرونده محمدعلی طاهری، وی اقداماتی برای آزادی زودهنگام خود انجام داده که به گفته همین منابع، معرفی برخی مسترهای نزدیک به طاهری به سیستم قضایی کشور از این جمله بوده است.

بنا بر این گزارش، آسیب‌دیدگان نیز بیکار ننشسته و سعی در تهیه شکوائیه دیگری علیه وی کرده‌اند؛ به همین منظور آنها نوشته‌ای را تهیه و امضا نموده‌اند تا از آزادی طاهری جلوگیری کنند. این عده علت این اقدام خود را جلوگیری از آزادی و فعالیت‌های وی به عنوان رهبر عرفان حلقه و در نتیجه آسیب به جسم و روح و روان جامعه بیان کرده‌اند.

محمدعلی طاهری، رهبر عرفان حلقه به نوشته وبگاه مشرق نیوز طاهری در بهمن ۱۳۹۰ بر اساس چند اتهام مختلف (از جمله توهین به مقدسات و بیان مطالبی که هیچ گونه تخصصی در آنها نداشته و ادعای الهام و دریافت آگاهی و ارائه این دریافت‌ها به دیگران مداخله غیر قانونی در امور پزشکی و درمان – با توجه به اینکه هیچ فردی حق ندارد بدواً نظریات خود را روی انسان آزمایش کند- به اتهام تحصیل مال نامشروع و پخش غیرقانونی آثار سمعی و بصری و به علت لمس بیماران مونث بدون اینکه دارای مجوز طبابت باشد) محکوم شناخته شد و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا