اخبار عرفان حلقه

نفوذ حلقه در برج میلاد

غرفه پاسخ به شبهات در برج میلاد جمع‌آوری شد.

به گزارش سایت نجات از حلقه، غرفه پاسخ به شبهات که بنا بود در ایام ماه رمضان در برج میلاد آماده پاسخگویی به مشاوره رودررو با مردم باشد، روز دوشنبه هفته گذشته به دستور رئیس برج میلاد جمع‌آوری شد.

بر اساس این گزارش این غرفه که با دستی پر از ماهیت اصلی عرفان‌های نوظهور بر پا شده بود و حضور کارشناسان مختلف از جمله مشاور انجمن نجات از حلقه در آن در این مدت کوتاه بازخوردهای مناسبی دریافت کرده بود، شاید تنها کار فرهنگی و غیرمادی برج میلاد در این ایام بود؛ اما همین حضور موفقیت‌آمیز و زمزمه‌های مخالفت از سوی مدیران حلقه‌ای برج میلاد از گوشه و کنار در نهایت منجر به تعطیلی آن شد.

برج میلاد که در ایام ماه مبارک رمضان به برپایی جشنواره پرداخته، با غرفه‌های رنگارنگ و صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف به نظر می‌رسد صرفاً به دنبال کسب درآمد است که برای گم‌شدن هدف اصلی به برپایی یکی دو تا غرفه فرهنگی پرداخته بود و اکنون این غرفه هم به بهانه‌های واهی تعطیل شد.

ضمن ابراز تأسف از این مسأله، این اتفاق بار دیگر قدرت سیاسی عرفان حلقه را به رخ می‌کشد و ضرورت کار جدی‌تر از سوی مردم و مسؤولان فرهنگی در این باره را بیشتر نشان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا