اخبار عرفان حلقه

تهدید و برچسب‌زنی؛ روش نخ‌نمای وابستگان محمدعلی طاهری برای هجمه به منتقدان(3)+جوابیه کارشناسان

تهدید و برچسب‌زنی؛ روش نخ‌نمای وابستگان محمدعلی طاهری برای هجمه به منتقدان(3)+جوابیه کارشناسان

نجات از حلقه: پس از تهدید کارشناسان منتقد عرفان حلقه و همچنین توهین های مکرر به ایشان و ایراد جوابیه این بزرگواران در خصوص تهدیدات و توهین های اخیر، صدای امریکا علی رغم پخش انتقادات علمی که از سوی پزشکان و فیزیک دانان مطرح نموداخیرا اقدام به توهین های جدیدی علیه کارشناسان محترم علوم دینی نموده و یکی از پژوهشگران منتقد حوزوی را به عنوان بازجو مطرح کرده است و نکته بسیار جالب اینجاست که اساسا هر نقد عالمانه ای در حوزه ی دین بر مذاق آنها ناخوش آمده و فرد را بازجوی سپاه معرفی می کنند ولی نقد علمی علوم پزشکی و فیزیکی محترم بوده و قابل طرح و بررسی می باشد و این نشان دهنده یکسویه نگر و دین گریز بودن این افراد دست نشانده است که هیچ گاه صیانت خود را در خصوص خصومتشان با اسلام و روحانیت از دست نداده و نخواهند داد و پیوسته شیپور شیطانی دین ستیزی خود را بر امت مسلمان می نوازند و با هر ابزاری شده در صدد تخریب شخصیت فضلای حوزه بر می آیند در این خصوص در ادامه مطالب جوابیه کارشناس محترم جناب حجت الاسلام دکتر قاسمی را با هم می خوانیم:

 

تهدید و برچسب‌زنی؛ روش نخ‌نمای وابستگان محمدعلی طاهری برای هجمه به منتقدان(3)+جوابیه کارشناسان

نجات از حلقه: پس از تهدید کارشناسان منتقد عرفان حلقه و همچنین توهین های مکرر به ایشان و ایراد جوابیه این بزرگواران در خصوص تهدیدات و توهین های اخیر، صدای امریکا علی رغم پخش انتقادات علمی که از سوی پزشکان و فیزیک دانان مطرح نموداخیرا اقدام به توهین های جدیدی علیه کارشناسان محترم علوم دینی نموده و یکی از پژوهشگران منتقد حوزوی را به عنوان بازجو مطرح کرده است و نکته بسیار جالب اینجاست که اساسا هر نقد عالمانه ای در حوزه ی دین بر مذاق آنها ناخوش آمده و فرد را بازجو و شکنجه گر معرفی می کنند ولی نقد علمی علوم پزشکی و فیزیکی محترم بوده و قابل طرح و بررسی می باشد و این نشان دهنده یکسویه نگر و دین گریز بودن این افراد دست نشانده است که هیچ گاه صیانت خود را در خصوص خصومتشان با اسلام و روحانیت از دست نداده و نخواهند داد و پیوسته شیپور شیطانی دین ستیزی خود را بر امت مسلمان می نوازند و با هر ابزاری شده در صدد تخریب شخصیت فضلای حوزه بر می آیند در این خصوص در ادامه مطالب جوابیه کارشناس محترم جناب حجت الاسلام دکتر قاسمی را با هم می خوانیم:

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم اینجانب محمودرضا قاسمی مطلع شدم که صدای امریکا در پی حمایت طرفداران حلقه بنده را با عناوین ” بازجوی سپاه ” و اطلاعاتی یاد کرده است که لازم می دانم مطلبی را به اختصار بیان نمایم.

1. ورود بنده به بحث عرفان حلقه به واسطه رساله دکتری ام تحت عنوان” بررسی کلامی فرقه عرفان حلقه کیهانی” بوده است که دفاع شده و مجموعه مباحث در دو کتاب حلقه اسارت و شعور شیطانی به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2.در سیر تحقیق رساله دکتری ام با 150 آسیب دیده از عرفان حلقه در سراسر کشور، 30 مستر و مربی حلقه و شخص سرکرده این فرقه محمد علی طاهری مصاحبه نموده ام.

3. همیشه طاهری در جواب منتقدان بیان می داشت که حرف ها را مستقیما از خود من بشنوید در این تحقیق ما مستقیما با خود وی صحبت کردیم که فیلم های گفتگوی اعتقادی مان موجود است و در فرصت مقتضی بر روی فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

4در این تحقیق دیدار بنده با طاهری در زمان مرخصی وی از زندان بوده و بنده در زندان او را ملاقات نکردم ، طبیعی است که به خاطر اهمیت این رساله قوه قضاییه از دیدار بنده با وی حمایت کرده و موفق به این مصاحبه شده ام.

5. در سیر پرونده طاهری و از آنجا که قاضی محترم نیاز به مشاوره در این مورد را لازم میدید از بنده دعوت کرد در جلسه دادگاه حضور پیدا کرده و مستندات آسیب های حلقه را به طاهری بازگو نمایم تا وی پاسخ دهد. این امر که مستمسک صدای امریکا و طرفداران حلقه قرار گرفته در همه جای دنیا مرسوم است که در پرونده های مهم اقتصادی ، اجتماعی سیاسی، و فرهنگی افراد متخصص را از خارج دادگاه دعوت می کنند تا پیرامون مباحث توضیح دهند.

6 اینجانب بر خلاف آنچه گفتند هیچ گاه توفیق خدمت در سپاه مقدس پاسداران یا بازجویی برای آن عزیزان را نداشتم که اگر می داشتم زهی سعادت و خیر برای آخرت من،اینجانب در حوزه و دانشگاه مشغول تدریس هستم و صرف این قلم فرسایی ها توسط صدای امریکا و طرفداران حلقه را از این بابت می دانم تا با انتساب همه محققان در این عرصه عملا افراد را از دور خارج کرده و با ارعاب و تهدید بتوانند نیات خود که همان انحراف جامعه مسلمان ایرانی است را به ثمر برسانند که این مکر مصداق آیه شریف و مکروا و مکرا الله و الله خیر الماکرین است.

در پایان به استحضار عموم عزیزان پیگیر مباحث حلقه می رسانم که این به اصطلاح مدعیان اندیشه و آزاد اندیشی بارها به طرق مختلف بنده و خانواده ام را تهدید  نموده اند که دست از نقد طاهری بکشم اما این امر را از آنجایی که بر خلاف رسالت طلبگی خود دانستم در مقابل این فشار ها به اذن الهی ایستاده ایم تا سره از ناسره مشخص شود و کف روی آب نمایان شود که فاما الزبد فیذهب. تصاویر تهدید محمودرضا قاسمی در اینستاگرام ;که از روی عدم اطلاع نام خانوادگی رحمانی !!! را به بنده نسبت داده اند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آنچه مستمسک آنان برای این انتساب است عکسی است که بنده با مرحوم نمازی فعال در عرصه مقابله با نحله های انحرافی انداخته ام و در فراق ایشان در دلنوشته ای در وب سایت خود گذاشتم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نامبردگان عکس فوق را در تجمع های خود به همراه عکس سایر منتقدین حلقه پخش کرده اند در حالی که اصل عکس فوق یک عکس سه نفره به همراه مصطفی زمانی( یوزارسیف سریال حضرت یوسف ) است که مرحوم نمازی  به عنوان یک فعال رسانه ای در جلسه ای که تعدادی از بازیگران و کارگردانان بودند انداختند

محمودرضا قاسمی به همراه مرحوم نمازی و مصطفی زمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  اگر به گمان حلقه ای ها هرکس که با مرحوم نمازی عکس دارد بازجو و اطلاعاتی است پس خیل عظیم بازیگران و کارگردانان و… که در عرصه رسانه با وی عکس دارند و مجموعه این تصاویر موجود است باید به زعم این جماعت بازجوی بند ویژه باشند. سستی کلام شان در نتیجه گیری واضح است و بیش از این وقت ارزشمند خود را صرف این موضوع نمی نمایم.

در اینجا تصویر مرحوم نمازی به عنوان یک فعال عرصه سینما به همراه محمدرضا شریفی نیا و ده نمکی گذاشته می شود.

مرحوم نمازی و شریفی نیا و ده نمکی

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا