اخبار عرفان حلقه

جلسه جریان شناسی شیاطین در دانشگاه آزاد کردستان

 جلسه جریان شناسی شیاطین، با حضور برخی از اساتید هیأت علمی و دانشجویان در دانشگاه آزاد کردستان برگزار شد.
در این سمینار حجت الاسلام علی قهرمانی در این سمینار به تشریح بازی جهانی شیاطین پرداخت. وی اعلام داشت؛ جریان شیطانی ریشه در باورهای ماسونی و کابالی دارد. اولین نمادِ خدای دروغینی که امروز از نمادهای اصلی جریان‎های ماسونی و شیطانی است، نماد ابلیسک است.

 

 

 

این نماد که برای یادبود فردی نیکوکاری به نام بعل ساخته شده بود بعد از گذشت چند نسل از سوی مردم پرستیده شد. ادیان توحیدی با پذیرش حضور چنین نماد و اسطوره‎ای به عنوان خدای دروغین، برای شکستن تابوی این نماد کفر، در مراسم عبادی حج و در سه نوبت به نماد این خدای دروغین سنگ زدند. این حرکت نماد بصیرت ادیانی توحیدی در طول تاریخ بوده است. متاسفانه چندین سال است که این نماد برداشته شده و جای آن دیواری قرار داده شده است.
ایشان ابراز داشت؛ فردی به نام تی سرک سوسج که از اندیشمندان معبد ست است، ادعای رهبری موج سوم شیطانی را با عنوان سفارت لوسیفر دارد. وی خود در مقاله اول و مقدمه کتابش تصریح می‎کند بهاییت را به رسمیت می‎شناسد و اصلا بهایی شده است. در همین بخش او اذعان می‎دارد هزینه ایجاد و گرداندن چنین سفارتی از سوی انگلیس به او داده می‎شود. حجت الاسلام قهرمانی با استناد به جمله فوق و شاهد مثال آوردن از بنیانگذار کلیسای شیطان که در انجیل شیطانی اش برای توجیه باورهای خود سراغ گروهی یزیدی‎ها می‎رود که جزو فرق اسلامی به شمار می‎روند و از استدلال آنان برای توجیه باورهای خود کمک می‎گیرد، استفاده می‎کند که جریان شیطانی هم مانند جریان‎های خزنده دیگر معنوی، با ظرفیت‎ها و قدرت‎های جهان اسلام آشنا بوده و از همین رو از سوی سران جهان سلطه مانند انگلیس و آمریکا، برای مبارزه با معنویت حقیقی، ایجاد می‎شوند.
این جبهه جدید، نتیجه سال‎های مطالعه و فرهنگ سازی جریان‎های ماسونی برای تکمیل بازی جنگ تمدن‎ها است. به ویژه در کشور عزیزمان که بیش از سی سال است تمدن شیعی حاکم شده است و این دین از نگاه غربی‎ها دین اقتدارگراست. با ورود نمادها و برخی باورهای شیطانی در کشور، شاهد اوج گیری حباب گونه جریان‎های فکری موافق و مخالف بوده‎ایم و این به جذب برخی از فرزندان این مرز و بوم به آئین شیطانی و جریان‎های مخالف دین کمک شایانی کرد.
نکته دیگری که اوج گیری موج مبارزه با شیطان گرایی به همراه داشت، غافل ماندن از جریان‎های ملایم‎تر در ظاهر و مخرب‎تر در لایه‎های زیرین اعتقادی بود. براین نمونه می‎توان به عرفان حلقه یا کیهانی اشاره کرد که بنیان گذار آن اعتقاد دارد شیطان تنها موحد درگاه الهی است و او بود که توحید را به آدم آموخت. جالب اینجاست که این سرکرده بی‎سواد، تلاش دارد استناد خود را به قرآن منتسب کند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا