اخبار عرفان حلقه

حضور آقای دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی و هیئت همراه در غرفه نجات از حلقه

حضور آقای دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی و هیئت همراه در غرفه نجات از حلقه

به گزارش واحد خبر انجمن نجات از حلقه ظهر روز دوشنبه 21 اردیبهشت ماه آقای دکتر منصوری لاریجانی به همراه هیئت همراه در غرفه انجمن نجات از حلقه حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از فعالیت های مجموعه در جریان روند فعالیت های این مجموعه قرار گرفت. ریس بنیاد حکمت علویون با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این انجمن خواستار ادامه فعالیتهای مجموعه و گسترش آنها شد. وی افزود : می بایست….

حضور آقای دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی و هیئت همراه در غرفه نجات از حلقه

به گزارش واحد خبر انجمن نجات از حلقه ظهر روز دوشنبه 21 اردیبهشت ماه آقای دکتر منصوری لاریجانی به همراه هیئت همراه در غرفه انجمن نجات از حلقه حضور پیدا کرده که با استقبال گرم مدیر انجمن نجات از حلقه مواجه و ضمن بازدید از فعالیت های مجموعه در جریان روند فعالیت های این مجموعه قرار گرفت. ریس بنیاد حکمت علویون با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این انجمن خواستار ادامه فعالیتهای مجموعه و گسترش آنها شد. وی افزود : می بایست با نقد عالمانه و با رعایت اصول نقد مبانی حلقه را نقد و در صدد آگاه سازی مردم برآیید و در این زمینه بر خود واجب می دانم همکاری های لازم را در این زمینه با کارشناسان و اهل قلم ادامه دهم و با کمک همدیگر تناقضات عرفان حلقه را تبیین نماییم.

 

استاد دانشگاه امام حسین (علیه السلام) مبانی عرفان حلقه را التقاطی دانسته و بر عدم آگاهی سرکرده عرفان حلقه بر مبانی اسلامی و دخالت ایشان و برگزاری دوره های آموزشی که عن غیر علم (بدون علم و سواد و تخصص) بوده و با کارشناس و دکتر و مهندس معرفی نمودن خود سعی در فریب افراد نموده. استاد دانشگاه اهل بیت علیهم السلام چنین بیان نمودند فردی که نمی تواند قرآن را از رو بخواند و کلمات را درست ادا نماید چگونه می تواند قرآن را کشف رمز کند و حال آنکه در ظاهر قرآن مانده است چه برسد به باطن آن! و چگونه چنین فردی ادعای اتصال به روح القدس و همچنین ادعای شفا دادن دارد حال آن که خود فردی غیر معصوم و غیر مطهر از حیث عصمت می باشد و دریافتهایش نیز اگر هم باشد به دلیل تعارض با قرآن یقینا الهی نبوده و دارای خطاهای بسیار می باشد که خود نشان از الهامات شیطانی می باشد.

مشروح سخنان ایشان به زودی در سایت نجات از حلقه منتشر خواهد شد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا