پیام های رحمانی شیطانی

121) دفاع از شیطان در فرقه حلقه


پیام رحمانی

امام خمینی رضوان الله علیه: اين طور نيست كه شيطان عرفانش زياد بوده و از كثرت عرفان به آدم سجده نكرد، چون سجده به غير خدا را جايز نمى‏دانست، چنانكه بعضى از مزخرفين گفته‏اند. (تقريرات فلسفه امام خمینی، ج‏3، ص: 45)

پیام شیطانی

بنیان گذار فرقه حلقه: شیطان تنها موحد درگاه الهی است که جز خدا بر کسی سجده نکرد. (کمیته عرفان- فایل تصویری دوره های فرقه حلقه)

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. از مدیر محترم سایت ممنون هستم که با کوشش فراوان خود به خوبی در حال اطلاع رسانی هستند و امثال بنده را که کم اطلاع هستیم واقعا، آگاه می کنند.

  2. اسم طاهری رو باید بذاریم آقای مخالف! نگاه کرده هر چه بزرگان دین و عرفان این مرز و بوم گفتند ،بر عکس آن را گفته!!!

  3. چشم آدم وقتی به آیات قرآن مجید می افتد، دو سود دارد:
    1. دل انسان به یاد خدا افتاده، نرم و نورانی می شود.
    2. کلام خدای حکیم، رفتار و گفتار آدم را تغییر می دهد.
    *طاهری و همه اتباع شیطان می خواهند ما آدم حسابی نباشیم. طاهری برای محکم کاری یک جایگزینی هم برای مریدانش ترتیب دیده تا برای همیشه غلام حلقه به گوش او باشند؛ گفته بجای این که آیات قرآن جلوی چشمتان باشد، سوگندنامه ی خود را جلوی چشم خود قرار دهید و با آن (بخوانید: با من!) در ارتباط باشید..!

  4. سلام امام خمینی (ره) بیشتر قرآن و حدیث شناس بود یا کسی مانند طاهری!؟ اصلا امام بزرگوار با افرادی مانند طاهری از هر جهت(علمی و عملی) قابل قیاس است؟؟ پس دقت کنیم و عقل به کار گیریم و متوجه باشیم که ما قرآن داریم. ما اهل بیت ع داریم. ما علما و عرفای بزرگ داریم. زشت است که این نعمت های خدا را رها کنیم و دنبال به درد نخوری مانند طاهری باشیم که در علم و عمل سر تا پا اشکال است. حتی نمی تواند اعصاب خودش را کنترل کند و لگد پرتاب می کند به دوربین مستند حلقه شیطان …!!!

  5. سلام. نکته جالبی از امام خمینی(ره) منتشر کردید؛ ایشان افرادی مثل موسس عرفان حلقه کیهانی را که بر خلاف قرآن و عترت لفاظی می کنند را (مزخرفین) خوانده است….

  6. بابا ایها الناس ! قرآن مجید مگه منبع اصلی ما نیست؟؟ شما را به خدا حلقه ایها جواب بدهند. قرآن مجید صریحا فرموده ابلیس، کافر است، عصیانگر است، فاسق است ووو. کافر، موحد است؟؟!! عصیانگر، موحد است؟؟!! فاسق، موحد است؟؟!! چرا عقلتان را گذاشته اید در کمد و درشته را محکم بسته اید؟؟؟!!!

    1. میگن قران بخونیم عبادت کنیم شبکه منفی حمله میکنه
      یعنی شبکه منفی بر شبکه مثبت پیروزه؟
      وقتی میگه تو فاز مثبت باشیم شبکه منفی نمیتونه حمله کنه پس چرا با عبادت که یاد خداست مورد حمله قرار بگیریم؟نعوذبالله مگه قران و عبادت کردن آدمو میبره تو فاز منفی که مورد حمله باشیم!!!!

  7. مسترهای مزخرف، مثل طوطی مزخرفات آقای م. ع. ط. را تکرار می کنند تا جیب بعضی از مردم ساده لوح و زودباور را خالی کنند

  8. سلام علیکم
    سایت نجات از حلقه ریشه تفکرات فاسد مبدع گروهک حلقه را زده است.
    و من ا… التوفیق

  9. بنظرم این نقطه مشکلی و ضعفی هست که طاهری با عرفان حلقه با زبان عامیانه به مردم اکثرا نسل جوون نفوذ کرد علما و عرفای جهان اسلام کم کاری کردن. یا لااقل به زبان عامه حرف زدنو بلد نیستن ولی این طاهری بلده. آسون کرده همه جذبشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا