پیام های رحمانی شیطانی

رد عصمت ائمه علیهم السلام

پیام رحمانی

امام رضا علیه السلام: الْاِمَامُ اَمِینُ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ فِی خَلْقِهِ….وَ هُوَ مَعْصُومٌ مُوَیَّدٌ مُوَفَّقٌ مُسَدَّدٌ؛ امام، امین خدا است در میان خلقش، و حجت او بر بندگانش، و خلیفه او در بلادش،‏ و دعوت ‏کننده به سوى او، و دفاع‏ کننده از حقوق او است، امام از گناهان پاک و از عیب‌ها بر کنار است، … امام از گناه معصوم و محفوظ است. الكافي (ط – الإسلامية)، ج‏1، ص:203

پیام شیطانی

طاهری: کجا امامی فرموده است که عصمت دارد؟ آیا جایی گفته است؟ هر کسی قبول می کند که انسان پرستی، سنگ پرستی و… خلاف عقل است.

جلسه پنجم کمیته عرفان حلقه

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ای بابا… ما که از دار دنیا و بین این همه بدبختی یه عشق حضرت محمد رو داشتیم و حضرت زهرا اونم به شکرانه حلقه معلوم نیست چی شد. عیب نداره. این مردگی و سکون من به خاطر از دست دادن حس و حضور ائمه است. خیلی چیزارو فهمیدم. اینکه با اینکه تو جامعه من خیلی از روحانی ها کاری کرده بودن که رنجشی پنهانی و ناخواسته از دین و ائمه و … داشته باشم و جنون بگیرم و عرفان حلقه ای ها هم دقیقا از این ضعف جامعه و ضعف خودم استفاده کردن و نابودم کردن . ولی متوجه شدم عشق اهل بیت چه زندگی نابی بوده که حتی ذره ای قدرش رو نمی دونستم. اما حالا می دونم چی از دست دادم. حالا که باید به زور خودم رو به مکان های مذهبی وصل کنم. وصل هم می کنم تا می خوام لذتی ببرم کلی فحش و ناسزا به اهل بیت میاد تو مغزم. خدایی نمی دونم چرا محروم شدم . جز اینکه شکر نکردم در زمانی که داشتمشون. شکر نکردنم هم به خاطر رنجشی بود که ناخواسته به دل گرفته بودم. رنجشی که خیلی از این روحانی ها و مذهبی ها توش موثر بودن . منکه می بخشمشون ولی ای کاش خداوند کاری کنه که یک لحظه فقط یک لحظه حالی که من سال ها بهش محکوم بودم رو درک کنند تا بفهمن یک من ماست چه قدر کره میده. فقط یک لحظه درک کنن و بعد خوب بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا