سخنرانی های کوتاه نقد حلقه

110) تقدم درمان بر عرفان در فرقه حلقه

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. به ما گفته بودند که یک عمر نتوانستند شما را عملا خداشناس کنند و حالا ما شما را به حلقه فرادرمانی اتصال می دهیم ، درمان که شدید می فهمید شبکه شعور هست، بعد که فهمیدید شبکه شعور هست، می فهمید صاحب آن،یعنی خدا هم هست. اول خوشحال شدیم ولی حالا که دردمان درمان نشده (بعضی بیماری جدید هم گرفته اند) کلا به وجود خدا و جبرئیل شک کرده ایم. از حاج آقا شمشیری می خواهیم بگویند که ما چه بکنیم؟ مرسی

    1. دوست عزیز، خداشناسی مستلزم تلاش و کوشش و زحمت بی وقفه است.اما حتی اگر یک مسلمان شیعه به صورت ناقص فرامین دینی را انجام بدهد بسیار بهتر است تا در زیر پرچم دشمنان دین و فرقه هایی مثل حلقه قرار بگیرد و راه خدا رو به روی بندگان ببندد.
      عرفان های ساندویچی و دَم دستی فقط شعار می دهند و دیانت فرد را به هَدم و نابودی می کشند.اساسا هر چیزی که پر شعارتر و فوری تر هستش، گمراه کننده تر است و اصولا در زمانه ی ما 99 درصد کسانی که از عرفان دم می زنند فریبکارن.عرفان راه عمومی نیست و مردم باید مراتب تقوا رو رعایت کنند تا به عرفان راه پیدا بکنند.باید اعتقادات و احکام و اخلاق رو مردم رعایت کنند (ابتدا به صورت نظری بیاموزند این 3 رو و سپس عملا ملتزم باشند) تا بعد از طی این مراحل تازه به الفبای عرفان برسند.
      همین مراعات نکردن ترتیب علوم و طی طریق هست که باعث گمراهی مردم و سودجویی فرقه سازان میشه.در حقیقت مردم ما دغدغه ی دینداری و سلوک و تقوا و عرفان و خوب شدن را دارند اما فرهنگ و آموزش این مسئله رو ندیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا