اخبار عرفان حلقه

جنایت عضو عرفان شیطانی حلقه و سوء استفاده بیگانگان

 به گزارش راوبط عمومی انجمن نجات از حلقه به نقل از دیده بان، جنایت عضو عرفان حلقه دوباره زنگ خطر‌ها را در خصوص مضرات فعالیت فرقه‌های شبه‌عرفانی کاذب به صدا در آورد.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، صبح هفتم فروردین امسال در یک جنایت عمدی که بوسیله یکی از مسترهای عرفان شیطانی حلقه به انجام رسید خانم افخم السادات حسینی، خانواده محترمشان و همراهان به جرم مخالفت با آنچه که متهم دریافت‌هایی از شعور کیهانی می‌نامیده در یک آتش سوزی عمدی سوزانده شدند.

 
آتش‌سوزی عمدی در ساختمانی در روستای دزدک نوشهر صورت گرفت که بعد از تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی متهمین دستگیر و بازجوئی شدند. چهار نفر به نام‌های خانم افخم‌السادات حسینی، نیلوفر معصومی، محمدرضا داداشی و مجید چمنی کشته و ۷ نفر نیز مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافتند.

وی به دلیل انتقام از خانواده حسینی آنها را زنده زنده در آتش سوزانده تا براساس الهامات شیطانی خود رفتار کند. رفتارهای غیر طبیعی و ادعاهای واهی متهم موجب از هم پاشیدگی خانواده وی شده اما خانواده همسرش را مسبب مشکلات خود قلمداد کرده است.

یکی از افرادی که در این حادثه جان خود را از دست دادند. افخم‌السادات حسینی در سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد و دانشجوی مقطع دکترای فلسفه و حکمت اسلامی بوده است وی در سطح چهارم حوزه علمیه نیز تحصیل ‌‌کرده و به عنوان مدرس دانشگاه، مشاور دانشگاه تهران و مبلغ در نهاد رهبری و به عنوان کارشناس و مجری صدا و سیما هم فعالیت داشته است همسر ایشان نیز که در این حادثه کشته شدند از فعالان هیئات مذهبی بوده‌اند.

 

از جمله مواردی که در عرفان حلقه بسیار دیده می‌شود افرادی‌اند که بعد از دریافت الهامات شیطانی همسران خود را عقب افتاده و بدور از دانش کیهانی دانسته و آنها را در شبکه منفی می‌پندارند گروندگان فرقه حلقه تحت تاثیر آموزه‌های فرقه به تدریج اعتقادات خود را از دست می‌دهند این افراد تحت تاثیر فرقه حتی اعضاء خانواده خود را دارای موجودات غیر ارگانیک می‌دانند در حالی که خود تحت تاثیر آموزه‌های شیطانی هستند.

در حالی رسانه‌های بیگانه خبر این واقعه را پوشش گسترده داده‌اند سعی کردند علت اصلی را پنهان کردند رسانه‌هایی که خود مروج عرفان‌های ضاله در کشور بوده و هر گاه که یکی از سرکردگان این قبیل فرقه‌های شیطانی که چنین معضلات خانوادگی را به بار آورده‌اند با شکایت خصوصی و جرایم محرز اثبات شده راهی زندان می‌شوند این رسانه‌ها سعی در دروغ پردازی و سو استفاده سیاسی از موضوع را دارند.
این حادثه نشان داد خطر گسترش عرفان‌های کاذب در کشور که با حمایت بیگانگان رخ می‌دهد را باید جدی گرفت خطر فرقه‌های ضاله و عرفان‌های کاذب برای جامعه و تاثیر مخرب آنها بر ثبات اجتماعی و بنیان‌های خانواده توجه بیشتر آحاد جامعه در آگاهی رسانی بیشتر در این خصوص را می‌طلبد.

 

 منبع: دیده بان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا