سخنرانی های کوتاه نقد حلقه

107) القائات عرفان حلقه به افراد

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. هرکس وارد عرفان حلقه میشه توهم زده میشه. تا دیروزز یعنی قبل از حلقه ای شدن زندگی عادی داشت ولی امروز هی فکر میکنه روح یکی از مردگان رفته تو بدنش ! یا جن تو تن و بدنش رسوخ کرده و جن زده شده و دیوانه. بدون تردید این آدم دیگه نمی تونه عادی باشه. خب این جنایت بزرگی است که طاهری مرتکب شده و حالا دار و دسته اش ادامه میدن.

  2. سلام
    دادگاه انقلاب این طاهری را اعدام کند. تا دیگه کسی هوس نکنه بدعتی ایجاد کنه در دین.
    والسلام

  3. مراسم عروسی یکی از فامیل ها رفته بودیم و وسط مراسم یکدفعه یکی از میهمانان که گویا همینطور که روی صندلی نشسته بوده اتصال می گیرد یا شاید مسترش برایش اعلام اتصال کرده بوده، افتاد روی زمین و فقط سفیدی چشمش معلوم بود و دهانش کف کرد و مثل ماهی که از آب بیرون افتاده، بالا و پایین می پرید و جیغ می کشید و دست و پا می زد… خلاصه صحنه بد و ناراحت کننده ای بود و مراسم را برهم زد.
    بعد فهمیدیم این شخص چند ماه است که کلاس های حلقه شرکت می کنه و خانواده اش هم راضی نبودن. بعد تحقیق کردم و این سایت را پیدا کردم و حالا این مطلب را برای شما تعریف کردم تا مخاطبان این سایت بخوانند.
    موفق و موید باشید

  4. مراسم عروسی یکی از فامیل ها رفته بودیم و وسط مراسم یکدفعه یکی از میهمانان که گویا همینطور که روی صندلی نشسته بوده اتصال می گیرد یا شاید مسترش برایش اعلام اتصال کرده بوده، افتاد روی زمین و فقط سفیدی چشمش معلوم بود و دهانش کف کرد و مثل ماهی که از آب بیرون افتاده، بالا و پایین می پرید و جیغ می کشید و دست و پا می زد… خلاصه صحنه بد و ناراحت کننده ای بود و مراسم را برهم زد.
    بعد فهمیدیم این شخص چند ماه است که کلاس های حلقه شرکت می کنه و خانواده اش هم راضی نبودن. بعد تحقیق کردم و این سایت را پیدا کردم و حالا این مطلب را برای شما تعریف کردم تا مخاطبان این سایت بخوانند.
    موفق و موید باشید

  5. مرتب در گوش اعضای حلقه که اکثرا زنان خانه دار و یا حداقل ناآگاه به معارف دینی – اسلامی هستند خوانده شده و می شود که جن زده هستی ، که فرد بعد از مدتی در اثر تکرار باور می کند که جن زده است! دیوانه است! خب، این چه به درد می خورد؟؟ فرد فکر کند جن زده است به آرامش و کمال می رسد یا مضطرب می شود؟؟ قطعا اضطراب محصول این کار است. خلاصه وجدان چیز خوبی است. ما مثل خیلی جاها، مشکلات اقتصادی و اجتماعی داریم و باید حل شود و شکی نیست؛ ولی این عرفان های کاذب بخصوص عرفان کاذب حلقه هم یکی از مشکلات ماست. اگر بزرگتر نباشد کوچکتر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا