اخبار عرفان حلقه

پخش قسمت ششم برنامه‌ی زنده ناگفته‌های ادیان در نقد تخصصی فرقه‌ی عرفان حلقه از شبکه ی جهانی ولایت

قسمت ششم برنامه‌ی ناگفته‌های ادیان که در نقد تخصصی فرقه‌ی عرفان حلقه است فردا 3 اردیبهشت ۹۶ و در ساعت ۱۸ به مدت یک ساعت با کارشناسی حجت الاسلام شمشیری از شبکه جهانی ولایت به روی آنتن می‌رود.برای دیدن این برنامه از طریق ماهواره و یا سایت شبکه ی جهانی ولایت به آدرس www.velayat.tv می توانید مراجعه بفرمائید.

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. سلام
    برنامه خیلی موثر و روشنگرانه ایست و بخصوص چون زنده پخش میشود و می توانند مخالف و موافق حلقه تماس بگیرند

  2. وقتی این گونه برنامه ها پخش میشه و فاش میشه مارمولک بازی و موذی بازی های طاهری و مسترها قلبم آروم می گیره. خلاصه ما نفهمیدیم و گول خوردیم خلاصه و نتیجه منفی اشتباه و نادانی خودمون رو دیدیم. این استاد شمشیری سلامت باشن و همینطور افشاگری کنن. یاعلی

  3. سلام.امیدواریم با کارشناسی استاد شمشیری این برنامه پخش شود نه با کارشناسی و نظرات جناب مجری محترم.

  4. پیشنهاد میدم مجری گرامی شبکه ی ولایت ( برنامه ی ناگفته های ادیان ) برنامه ی دیگری را به عنوان کارشناسی و نقد و بررسی به خود اختصاص بدهند و بدینگونه بینندگان بتوانند در برنامه ی مخصوص ایشان با نظرات ارزشمند شان آشنا شوند و کمال استفاده را ببرند.با تشکر فراوان.

  5. منتقدان حلقه و اساتید در این عرصه، آنقدر دستشان پر است که در یک برنامه که در سطح جهانی و بصورت زنده پخش میشود، حاضر میشوند. مریدان طاهری اگر حرفی برای گفتن دارند از خارج و داخل کشور با این برنامه تماس بگیرند.

  6. وقتی استاد شمشیری تناقضات و ناموزونی آموزه های عرفان قلابی حلقه رو بیان کرده و باز می کند ناخودآگاه مجری برنامه شگفت زده می شود از این همه چرت و پرت و حرف های ناموزونی که طاهری زده و به این خاطر هیجان زده میشود و یادش می رود مجری برنامه است نه کارشناس!!!

    1. نمیدانم چند جلسه ی دیگر از این برنامه ی آموزنده باقی مانده اما از خداوند متعال میخوام لااقل در جلسات باقی مانده حضرت استاد شمشیری وقت بیشتری برای نقد و بر رسی عرفان واره ی حلقه داشته باشند و ما از گفته های ایشان فیض ببریم البته اگر مجری برنامه امان بدهند و نظرات خودشان را ابراز ننمایند.خدایا به امید تو و توکل برتو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا