تجربه های آسیب دیدگان و نجات یافتگان

آسیب دیده شماره (13)

بسم الله الرحمن الرحیم

آسیب دیده شماره (13)

زندگی هایی که برباد رفتند

تجربه های نجات یافتگان از حلقه

من به عنوان یکی از شاگردان عرفان حلقه ازدوسال پیش در کلاس ها شرکت کردم به انگیزه اینکه با فرادرمانی که گفته می شد شاخه ای از طب مکمل هست آشنا بشم.از اونجایی که سایر روش ذهنی مثل TMیا روش های درمانی مثل ری کی رو انجام میدادم کنجکاو بودم که این کلاس ها چجور مطالبی رو شامل می شوند.

البته با معرفی همسرم که توسط همکارش نام کلاس ها رو شنیده بود من هم ترغیب شدم وبه همراه همسرم کلاس ها رو آغاز کردیم.ازهمون جلسات اول سوالات زیادی برام مطرح می شد که بسته به شرایط بعضی هاشون رو می پرسیدم ومعمولا به جواب روشنی نمیرسیدم یا می گفتند در ترم های بالاتر پاسخ داده می شود که تا امروز که ترم ها رو تمام کردم وتا مستری ترم 3هم رفتم بی جواب مونده.

اشکالات متعددی که از این فرقه گریبان گیر تعداد زیادی از شاگردان شده به حدی زیاد است که حتی از لحاظ آماری هم قابل چشم پوشی نیست.

من مواردی که خودم برخورد کردم رو ذکر میکنم:در طول ترم ها من بیرون ریزی خاصی از قبیل غیرارگانیک ها یا دیدار اشباح ،ارواح و…نداشتم ولی تعداد زیادی از شاگردان دچار حالات توهمی می شدند که گاهی شدت پیدا می کرد وتعدادی مجبور به مراجعه به روانشناس و…می شدند.

اما در زندگی اخلاقی وخانوادگی ما اتفاقات منفی زیادی افتاد اولین آنها ترک نماز بود وکم کم شروع شد وبا ترمز دستی توجیه شد.به طوری که همسرمن که حتی نماز شب می خوند به طور کامل ترک نماز کرد ومی گفت ما اتصالی داریم نه دولا راست شدن الکی.

بعد فضیلت های اخلاقی تبدیل به رذایل اخلاقی شد.راستگویی ،صداقت ،شفافیت و…همه وهمه جاشون رو به دروغ ،پنهان کاری ،بداخلاقی و…داد که در جواب می گفتن این کار خروج است بیرون ریزی است،وتیک شخصیتی است وبرطرف می شود اما تا کی؟

وقتی می پرسیدی تاکی ؟می گفتند کی نداره شاید تا آخر عمر کسی بیرون ریزی داشته باشه .

به فرزندم هم برای آرامش داشتن وسلامت اتصالی میدادیم که روز به روز پرخاشگرتر می شد ونه تنها آرام نبود بلکه بدتر هم شده بود که در مورد اوهم می گفتند این اتفاقات خروج است.

من نه تنها مشکلات جسمی ام درمان نشد بلکه مشکلات روحی وعاطفی شدیدی هم پیدا کردم وزندگیم به مرز طلاق رسید.

بعدها مسترها کلاس قرآن از منظری دیگر برگزار کردند وشروع کردند به تفسیر قرآن وربط دادن آن به درس های طاهری مثلا هشت در بهشت همان 8ترم طاهری هست و از این صحبت ها.

همسرم به شدت مشغول کلاس رفتن وکلاس گذاشتن بود به طوری که فرزندم رو اصلا نمی دید و وقتی هم که منزل بود بسیار بی حوصله وبی قرار بود ودائما می گفت بچه را کنار ببرم.

ما دائما در مورد عرفان ،اخلاق و…بحث می کردیم و او در نهایت می گفت کی گفته که عارف خوش اخلاق وراستگو و این چیزهاست؟در راه خدا شاید هرکاری لازم باشه حتی کارهای ظاهرا منفی

به هرحال من بعداز مدتی متوجه روابطی در کلاس های عرفان حلقه شدم ازجمله اینکه به نام وجه الله بودن واینکه ما جلوه خداییم ودر عالم عشق محرم ونامحرم نداریم روابط غیرشرعی گسترده ای دربسیاری ازافراد مجموعه جریان داشت که با آیات قرآن برای اون سند ومدرک می آوردن.

یادم میاد که همسرم یک بار برای من نامه نوشت که ناچار از اطاعت فرمان خداست وباید هجرت کند والبته برگشت ولی سه ماه بعد بی خبر ما رو ترک کرد به طوری که کار به آگاهی واعلام مفقودی رسید.

چندنفر از مسترها به شاگردانشون گفتن که چون قفل ذهنی دارندباید با رابطه جنسی قفل های ذهنی شون باز بشه ویا با تفسیر سوره نساء پی بردند که عشق روی پله عشق باید اتفاق بیفته یعنی نیازی به حلال وحرام نداریم.

به هرحال همسرمن در طول این دو سال روز به روز از لحاظ جسمی وروحی بدحال تر میشد.به کارش لطمه خورده بود ودائم از محل کار خارج میشد.تصمیم گرفته بود کارش رو ترک کنه وفقط کلاس بگذاره.وقتی میپرسیدم زندگی من وبچه چی میشه می گفت فقط خدا هست،بچه های زیر پل چی می شن.

تمام اطرافیان متوجه حالت منفی او شده بودند من هم پس از پایان ترم ها به نتایج بسیار منفی کلاس ها از لحاظ علمی وبررسی های مکتوب خودم در تمامی مبانی کتاب های آقای طاهری متوجه تناقضات وایرادات شدید این فرقه شدم ودست ازآن شستم.

درحال حاضر فرزندم حال مناسب تری داره وخودم هم آرامش بیشتری دارم ولی همسرم هنوز درگیر تبعات ذهنی ،روحی وفیزیکی این اتفاق است

با تحقیقاتم متوجه شدم که زندگی های بسیاری در این مجموعه به هم ریخته وزوج های زیادی که طلاق هم نگرفتند پای بندی های اخلاقی هم به ندارند.

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. باسلام. خانم دوست من قبلا کلاس اخلاق در مرکز تبلیغات اسلامی می رفت و الآن که حلقه ایست،اخلاقش زیاد متفاوت با گذشته شده. شوهر این خانم مستر، در ابتدا )یکی دو سال( مقاومت کرد ولی موفق نشد چون همسرش تحدید کرد اگر مانع راه او شود با وجود فرزندان بزرگ، طلاق می گیرد. وقتی مادر این خانم مستر فوت کرد، اجازه نداد طبقیه معمول قرآن بگذارند و کارهایی می کند که خواهر و برادرش از مجلس گویا بیرونش می کنند. خیلی متعصب است و شوهرش در عذاب.

  2. در کلاس های حلقه بخصوص کلاسهایی که خود طاهری مستر بود، مرد و زن همگی جن زده میشن . بعد خانواده ها از هم می پاشه. زن جلوی شوهر می ابسته و مرد به زن ظلم می کنه و طاهری و بقیه مسترها میگن عیب نداره . برون ریزیه. تیک عصبی طرف اومده رو . داره رو طرف کار میکنه هوشمندی. مبارکش باشه معلومه خوب شاهد شده و تسلیم. خوب داره در وقت مقرر اتصال می گیره. این اعمال زشتش و این عصبانیتش و این رابطه با نامحرمش و این بی ایمانی و بی دینی و بی نمازیش، همه خوبه. داره کار میشه با او. ده سال، بیست سال، تا آخر عمر هم کار بد بکنه باز خوبه. درست میشه!!!!!!

  3. وقتی خود طاهری به نام ارتباط دادن ، دست میزنه و لمس میکنه مو و تن زنان بدحجاب رو ؛ دیگه از شاگرداش انتظاری نیست. اونها نیز ارتباط نامشروع دارند دیگه

  4. سلام. چون در حلقه ،شریعت اسلام هیچ جایگاهی ندارد اعضای حلقه مشکل اخلاقی پیدا می کنند.

  5. عرفان حلقه با اصل تشیع مشکل داره و مثل وهابیت زیارت قبور رو شرک میدونه. رهبرشون میگه شیعه هست ولی در هشت دوره هیچ جا نگفته معصومین واسطه هستن و توسل در رسیدن به عرفان نقش مهمی داره

  6. خودشون اقرار میکنن که چون به مقام طاهری نمی رسن پس از یه پنجره موجوداتشان خارج میشه و باز از پنجره ای دیگه موجودات جدید وارد میشن. مثلن بچه تب میکنه و مامانش که یه خانم مستر هست تو فاز منفی میره و موجود غیر ارگانیک زیادی جذب میکنه. یا آقا مستر می بینه صاحب خانه کرایه خانه را افزایش میده و شبکه منفی میکشه اون رو تو خودش و کلی جن و روح سرگردان میکنه تو تن این آقا مستر. خلاصه تا آخر عمر گرفتار ورود و خروج موجود غیرارگانیک هستن. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا