اخبار عرفان حلقه

اطلاعیه انجمن نجات از حلقه

باسمه تعالی
با سلام به همه اعضای فعال انجمن نجات از حلقه، سایر آسیب دیدگان و منتقدان و کسانی که همواره ما را با همراهی خودشان دلگرم کرده اند.

جنجال آفرینی و هیاهوی چند صد نفر طرفدار عرفان حلقه که تعدادی از آنها فریبکاران منفعت طلب اند و تعدادی دیگر فریب خوردگان بی اطلاع موجب شد که مسئولان محافظه کار دستگاه قضائی نتوانند تکلیف پرونده محمدعلی طاهری را مشخص کنند و در سرگردانی خود، صبر آسیب دیدگان و مردم رنجیده را به سر آوردند.

سکوت نجیبانۀ ما که به احترام قانون و برای حفظ نظم و امنیت عمومی بود، ممکن است موجب تمایل مسئولان دستگاه قضائی به ندیده گرفتن مسائل موجود در پرونده طاهری و قصور و تقصیر در رسیدگی عادلانه شود. به همین علت از همه شما می خواهیم که در سراسر کشور، اعتراض خود را در قالب پوسترها و بنرهایی طراحی کرده و در شهرهای خود نصب کنید و تصویر آن را برای ما ارسال کنید.

این حرکت که از طرف برخی از دوستان در مشهد مقدس آغاز شد، باید در تمام کشور گسترش یابد و به یک مطالبه ملی تبدیل شود. تا کسی احساس نکند که می تواند هر بلایی خواست بر سر مردم بیاورد و با غوغاسالاری و جنجال آفرینی حق را بپوشاند.

آرزو می کنیم که در این راه عنایت امام غریب حامی ما باشد و غربت آسیب دیدگان که در رسانه های داخلی و خارجی مورد بی مهری هستند، پایان یابد.

به امید استیفای حقوق آسیب دیدگان عرفان حلقه و مجازات عادلانه محمد علی طاهری

روابط عمومی انجمن نجات از حلقه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا