مقالات

برنامه های درمانی برای رهایی از جن (موجودات غیر ارگانیگ)

https://nejatazhalghe.ir/images/img93/05/930516_1011.jpg جنیان یکی از مخلوقات الهی هستند که در کنار انسان ها زندگی می کنند. حکمت الهی اقتضا نموده که ما قادر به دیدن آن ها نیستیم. منتهی این بدان معنا نیست که هیچ ارتباطی میان عالم ما و آن ها نباشد. آن طور که در روایات شیعه آمده است، میان عالم انسان ها و جنیان حجابی قرار گرفته که جنیان بدون اذن الهی نمی توانند آن را مخدوش نموده و با انسان ها ارتباط گرفته و در زندگیشان دخالت کنند. ولی اگر انسانی روزنه ای در این حجاب ایجاد کند، ممکن است به عواقبی گرفتار شود. عواملی که باعث ایجاد چنین روزنه هایی می شوند بسیار است که برای اطلاع از آنها می توانید به نرم افزار «پنهان: جن در زندگی ما» مراجعه کنید. (در دست تولید)

بحث ما در این جا با افرادی است که به هر علتی، روزنه ای در زندگیشان ایجاد شده و با مشکلاتی از طرف جنیان و شیاطین، روبرو هستند. مطالب مختصری که در این بروشور آمده است، دستورات درمانی برای رهایی از این مشکلات است، که تماما برگرفته از روایات معصومین علیهم السلام می باشد. برای رعایت اختصار، کلیات برنامه ها با توضیحاتی در موارد لازم آورده شده است و متن روایات را در سایت شمیم نورwww.shamimenoor.ir  می توانید ببینید.

قبل از مطالعه برنامه های درمانی، مرور نکات زیر ضروری است:

    مخاطب این نوشتار آسیب­دیدگان عرفان حلقه می باشند، و رسالت این متن یاری نمودن این عزیزان در رها شدن از آسیب­هایی است که از طرف شبکه شعور شیطانی به زندگی فردی و اجتماعی آنان وارد شده است. بنابراین پاسخ­گویی به شبهاتی که احیانا طرفداران این جریان در ذیل این مباحث خواهند داشت در درجات بعدی اولویت انتشار این مطلب می باشد که در صورت صلاحدید صورت خواهد گرفت.
    دستوراتی که در پیش رو دارید تماما از روایات منقول از معصومین علیهم السلام و از کتب معتبر روایی شیعه استخراج شده است. ممکن است در پاره ای از مطالب، مشابهت­هایی ظاهری و اولیه با آموزه­های انحرافی محمد علی طاهری احساس کنید. بنابراین تاکید می­کنیم این مطالب گلچینی است از کلمات صادقترین انسان­های عالم وجود و مطالب طاهری ملغمه­ای شیطانی است که شیاطین به قلب وی وارد نموده­اند.[1] و همان­گونه که امیرالمومنین علی علیه السلام فرموده­اند: باطل هیچ­گاه به صورت عیان به میدان نمی­آید و همواره می­کوشد با التقاط مطالب حق و ناحق با یکدیگر خود را زینت دهد.[2]    رهایی از این مشکلات به طور دائمی، که به آن درمان پایدار می­گوییم، هنگامی حاصل می­شود که فرد آسیب­دیده، به موازات شروع برنامه های درمانی، علتِ پیدایشِ این آسیب­ها (روزنه­های ورودی) را شناسایی و مسدود نماید؛ وگرنه همچون بیماری است که بدون جلوگیری از علت بیماری، تنها به مصرف مسکن­های قوی اکتفا کند. موارد محدودی از روزنه ها، در بخش پایانی این جزوه آمده است که بایستی از آنان اجتناب شود. با توجه به این که مخاطب این متن آسیب دیدگان عرفان حلقه می­باشند و علت اصلی شروع این آسیب­ها در زندگی آنان ورود به عرفان حلقه و تسلیم شعور کیهانی شدن است؛ بنابراین مهمترین اقدامی که در مرحله نخست بایستی این عزیزان انجام دهند آن است که با دقت مطالبی را که استاد مظاهری سیف تحت عنوان گام های نجات از حلقه نوشته اند و در سایت انجمن نجات از حلقه منتشر شده است را مطالعه و تصمیم به خروج خود از این جریان انحرافی را عملی سازند.
    یکی دیگر از ارکان درمان پایدار که در واقع زیربنائی­ترین دستور درمانی برای رفع آسیب شیاطین و جنیان است، مقید شدن به سه عنصر تقوی، توسل به اهل بیت علیهم السلام و توکل به خداست. بنابراین ورای تمامی برنامه هایی که در ادامه می­آید بایستی سعی کنید تا حد امکان این سه عنصر را در درون خود تقویت کنید. نکته مهم اینجاست که هر مقدار این سه مورد در شما شکل بگیرد به همان اندازه از برنامه های درمانی بهره می­برید و لازم نیست که این موارد را در حد اعلا داشته باشید تا اثر کنند. بنابراین از همین امروز به هر میزان که می­توانید، این سه محور را در زندگیتان فعال کنید. مثلا اولین گام در شکل­گیری تقوی، انجام واجبات و ترک محرمات (کارهای حرام) است. به هر میزان که می­توانید شروع کنید که خود را به صورت مرحله به مرحله، و در قالب مراقبه، به این مساله مقید نمائید.
    ممکن است پس از آغاز عمل به این برنامه ها، فعالیت جنیانی که در حال آزار و اذیت شما هستند مقداری بیشتر شود و به اصطلاح تظاهرات آن­ها کمی تشدید شود. این عمل آن­ها، برای آن است که شما را از ادامه مسیر باز دارند، پس تنها با کمی مقاومت و توکل بر خداوند متعال بدون این که هراسی در دلتان ایجاد شود و نسبت به دستورات ائمه علیهم السلام ناامید شوید، برنامه را ادامه دهید.
    اکیدا توصیه می­نمائیم که برای رفع مشکلات خود به افرادی که مدعی ارتباط با جنیان هستند و موکّل در اختیار دارند، مراجعه نکنید. زیرا در بسیاری موارد این افراد جن ها و حتی شیاطینی را برای رفع مشکل شما مامور می­کنند که موجب مشکلات بزرگتر می شود، اگرچه مشکل مورد نظر را به طور موقت برطرف سازند.
    طبیعتا برای فردی که عمل به این برنامه ها قبلا در متن زندگی­اش نبوده و به قول معروف به آن­ها عادت نکرده است، ممکن است مقید شدن به انجام تمامی آن­ها سخت به نظر برسد. بنابراین برای هرچه بهتر عملیاتی کردن دستورات درمانی که در ادامه بیان می­شود، چند توصیه بیان می­کنیم:
    به هر حال فعلا در زندگی شما مشکلی بوجود آمده و بایستی رفع شود. بنابراین کمر همت را ببندید که تا آن جا که می توانید خود را مقید به انجام این دستورات نمائید. منتهی مراقب باشید که سیر کلی زندگی خود را نیز به هم نزنید و با تحمیل کارهایی که احساس می­کنید مشقت بیش از حد به شما وارد می­نماید، حالت دل­زدگی برایتان حاصل نشود.
    تعدادی از دستوراتی که در مرحله نخست راحت­تر از مابقی می­توانید به آن ها عمل کنید در یک لیست جداگانه­ای نوشته و سعی کنید مدت زمان مشخصی (مثلایک ماه و یا چهل روز)  به آن عمل نمائید، و در مراحل بعدی دستورات دیگر را هم به تدریج اضافه نمائید.
    جدولی تهیه نموده و دستوراتی را که دارای سیکل مشخص هستند را در قالب یک چک­لیست آماده نمائید، که استمرار عمل به آن ها با فراموشی آن­ها از میان نرود. مثلا اگر دوست دارید سوره جن را هر روز قرائت فرمائید. جدولی به تعداد روزهای هفته و یا ماه تهیه نموده و بعد از هربار قرائت تیک بزنید.
    برخی دوره­های زمانی که برای تعدادی از دستورات مشخص شده است، در متن روایات ذکر نشده و تعبیراتی کلی مثل (مداومت بر این عمل) در کلام معصوم آمده است. گروهی که این نوشتار را تنظیم نموده دوره های زمانی مانند (هر روز، هفته ای یکبار و …) در کنار متن دستور آورده است تا مخاطب بتواند این برنامه را بدون ابهام و نگرانی اجرا کند.
    منظور از غروب آفتاب که در برخی موارد ذکر شده است، زمان بین غروب آفتاب تا اذان مغرب می باشد. (حدودا از 20 دقیقه قبل از اذان مغرب) و منظور از بین الطلوعین، از بعد از اذان صبح تا طلوع خورشید می باشد.
    تهیه برخی از مواد و یا اقلامی که در این دستورات به آن­ها اشاره می­شود، ممکن است برای برخی افراد مشکل باشد (مثلا عقیق جزع یمنی نوع خاصی از عقیق می­باشد که به راحتی ممکن است در بازار پیدا نشود)  بدین منظور اقداماتی در حال انجام است که بسته­های حاوی اقلام مورد اشاره در آن­ها قرار دارد. جهت اطلاع بیشتر در این زمینه به وبسایت www.shamimenoor.ir مراجعه نمائید.

 

 

 
برنامه های عبادی
قرآنی
قرائت چهار آیه اول سوره بقره + آیه الکرسی + سه آیه آخر سوره بقره
قرائت سوره توحید، فلق، ناس و آیه الکرسی: هرشب
قرائت سوره جن: هر شب
قرائت سوره یس: یک مرتبه در روز و یک مرتبه در شب
قرائت سوره لقمان: یک مرتبه در روز و یک مرتبه در شب
قرائت سوره صافات: در روز جمعه
قرائت سوره نحل: ماهی یک مرتبه

چند نکته:

    حتی المقدور قرآن را از روی خود قرآن بخوانید (حتی سوره هایی که حفظ هستید).
    در مورد سوه های یس و لقمان، اگر دو مرتبه در روز برایتان سخت است، هرکدام مقدور است بخوانید.
    در مواردی که مشکل خاص پیدا می کنید یکی از سه دستور اول را اجرا کنید.
    در هنگام غروب آفتاب اگر بتوانید یکی از سه دستور اول را اجرا کنید مطلوب است.

 
ذکری
به طور کلی قبل از هرکاری بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید.

    خوردن، پوشیدن، مطالعه، وضو و ..
    حتما لازم نیست موقع نماز بشود تا اذان بگوئید؛ بلکه هرگاه احساس خطر کردید اذان بگوئید.
    صدایتان لازم نیست خیلی بلند باشد.
    هفت بار بلافاصله بعد نماز صبح و هفت بار بلافاصله بعد نماز مغرب.
    جا حرزی که در بسته شمیم قرار دارد حاوی برخی حرز ها و سوره های نافع در زمینه دفع شیاطین است که در روایات به آن ها اشاره شده است. برخی دیگر از این تعویذات نیازمند اطلاعات دیگری همچون نام شخص، نام مادر و نام پدر می باشد، که برای تهیه آن می توانید به سایت شمیم نور مراجعه نمائید.
    به علت طولانی بودن متون این حرزها، تنها یکی از معتبرترین این حرزها با عنوان “حرز ابی دجانه”، در این جا ذکر می شود.

اذان گفتن با صدای بلند
ذکر شریف صلوات: روزی 100 مرتبه
استغفرالله ربی و اتوب الیه: روزی 70 مرتبه
‏ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ
همراه داشتن حرز:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ هَذَا كِتَابٌ مِنْ رَسُولِ رَبِّ الْعَالَمِينَ إِلَى مَنْ طَرَقَ الدَّارَ مِنَ الْعُمَّارِ وَ الزُّوَّارِ إِلَّا طَارِقاً يَطْرُقُ بِخَيْرٍ أَمَّا بَعْدُ فَإِنَّ لَنَا وَ لَكُمْ فِي الْحَقِّ سَعَةً فَإِنْ يَكُنْ عَاشِقاً مُولَعاً أَوْ فَاجِراً مُقْتَحِماً فَهَذَا كِتَابُ اللَّهِ‏ يَنْطِقُ‏ عَلَيْنَا وَ عَلَيْكُمْ بِالْحَقِّ إِنَّا كُنَّا نَسْتَنْسِخُ ما كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ‏ إِنَّ رُسُلَنا يَكْتُبُونَ ما تَمْكُرُونَ‏ اتْرُكُوا صَاحِبَ كِتَابِي هَذَا وَ انْطَلِقُوا إِلَى عَبَدَةِ الْأَصْنَامِ وَ إِلَى مَنْ يَزْعُمُ أَنَ‏ مَعَ اللَّهِ إِلهاً آخَرَ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ كُلُّ شَيْ‏ءٍ هالِكٌ إِلَّا وَجْهَهُ لَهُ الْحُكْمُ وَ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ‏ حم‏ لَا يُبْصِرُونَ‏ حم عسق‏ تَفَرَّقَ أَعْدَاءُ اللَّهِ وَ بَلَغَتْ حُجَّةُ اللَّهِ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ‏ فَسَيَكْفِيكَهُمُ اللَّهُ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيم‏

    متن فوق را به همراه آیه الکرسی، سوره های فلق و ناس، سوره جاثیه نوشته و همواره همراه خود داشته باشید. (خصوصا موقع خواب)

 
اعمال

خواندن نمازهای پنجگانه

    به هیچ عنوان نمازهای واجب خود را ترک نکنید و اگر هم قضا شد، قضای آن را به جا آورید.
    در صورت امکان نمازهایتان را در اول وقت بخوانید که تاثیر فوق العاده ای دارد.

روزه گرفتن

    هر مقدار که می توانید روزه بگیرید. هفته ای دو روز (دوشنبه و پنجشنبه)، ماهی سه روز (پنجشنبه اول و آخر ماه قمری و چهارشنبه وسط ماه قمری).

صدقه

    سعی کنید هر روز مقدار کمی هم که شده صدقه بدهید.
    ·

 

 
برنامه های آداب زندگی
خوردن و آشامیدن
خوردن انار

    هر انار را به تنهایی بخورید و با کسی در خوردن شریک نشوید و تا آخرین دانه آن انار را مصرف نمائید.
    بهتر است: انار شیرین باشد، ناشتا مصرف شود، جمعه مصرف شود، سه روز پشت سر هم مصرف شود.

خوردن سیب

    بهتر است ناشتا مصرف شود.
    بهتر است ناشتا مصرف شود
    علاوه بر مصرف سرکه در رژیم غذایی خود، کمی سرکه داخل نعلبکی ریخته و داخل خانه و یا هر مکانی که بیشتر مشکل دارید(مثلا اتاق خواب) قرار دهید به نحوی که مقداری بوی سرکه در فضا منتشر شود.
    بهترین نوع خرما خرمای عَجوه و بَرنی مدینه است که بهتر است هفت عدد از یکی از  آن دو در حالت ناشتا مصرف شود.
    مصرف خرماهای دیگر نیز مطلوب است.
    علاوه بر مصرف روغن زیتون در رژیم غذایی خود اگر بتوانید بدن خود را نیز با آن روغن مالی نمائید مناسب است.
    حتی اگر قبل از خوردن نیز فراموش کردید، تا پایان غذا هر موقع یادتان آمد بگوئید.
    تفاوتی میان گوشت قرمز و سفید نیست.
    اگر مقداری از آب و غذایتان باقی ماند و خواستید در زمان دیگری آن را مصرف نمائید حتما آن را در ظرف دربسته قرار دهید.

خوردن به
مصرف سرکه
خوردن خرما
خوردن زیتون و روغن زیتون
قبل از خوردن غذا بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید
مصرف گوشت حداقل هر سه روز یکبار
باقیمانده غذا را در ظرف دربسته قرار دهید
استخوان را کاملا از گوشت پاک نکنید.

شب ها ایستاده آب ننوشید

 
آداب پوشش و زیور آلات
انگشتر عقیق به دست کنید.
·         سنگ عقیق دارای انواع بسیار زیادی می باشد، که بهترین آن ها برای دفع شیاطین «عقیق جَزع یَمَنی» می باشد.
·         برای تهیه به سایت شمیم نور مراجعه نمائید.
انگشتر حدید به دست کنید.

    برای تأثیر بیشتر انگشتر حدید اذکاری در روایات وارد شده، که باید روی آن حک شود. در این صورت به آن، حدید هفت جلاله، می گویند.
    توجه داشته باشید که این نگین نبایستی به چربی و نجاست آلوده شود و الا اثر خود را از دست می دهد. همچنین نبایستی آن را همراه خود به حمام و دستشویی ببرید.
    برای تهیه به سایت شمیم نور مراجعه نمائید.
    حتی اگر هیچ فردی هم در منزل نبود و حتی در حمام سعی کنید به صورت کامل برهنه نشوید.

هنگام در آوردن لباس بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید.
هیچ گاه به صورت کامل عریان نشوید.

 
محل زندگی
هرشب مقداری اسفند و کندر و بخور هندی دود کنید

    یک شب در میان و مواقعی که احساس خطر می کنید، مقداری از مواد مذکور را دود کنید.
    سعی کنید دود حاصل از این کار در بخش های مختلف منزل منتشر شود.
    دوقاشق غذاخوری از اسفندهای موجود در بسته، دو تکه کندر و یک تکه بخور هندی کافی است.
    بهتر است، اسفند با ساقه و پوسته دود شود.
    بخور هندی را کمی روی آتش گرفته و بگذارید به آرامی دود شود.بهتر است، اسفند با ساقه و پوسته دود شود.
    بخور هندی ماده ای است که مایه اصلی آن عود هندی است. البته این بخور در ایران موجود نیست. جهت تهیه به سایت شمیم نور مراجعه نمائید
    می توانید از آویزهای تزئینی که با اسفند ساخته می شود استفاده کنید.
    اگر سقف منزلتان از 3.5 متر بیشتر است و یا در طبقات دوم به بعد زندگی می کنید، آیه الکرسی را بر دیوارهای خانه بنویسید.
    منظور دیوارهایی است که در چهار طرف منزل قرار دارد نه تمامی دیوارها.
    برای این کار می توانید متن آیه الکرسی را با یک مداد به صورت ریز در قسمت بالای دیوار نزدیک به سقف بنویسید. اگر این کار برایتان مقدور نیست متن آیه الکرسی را به صورت  یک نوشته ساده بر دیوار نصب کنید. بدین منظور متن این آیات به صورت ریز چاپ شده و در درون بسته شمیم قرار دارد که می توانید آن را برش زده و در قسمت های بالایی دیوار نصب کنید.
    در منزل و هر مکانی که مشکل دارید (مثلا اتاق خواب) قرآن قرار دهید.
    حتی المقدور در منزل خود یک پرنده خانگی داشته باشید. بهترین نوع آن به ترتیب: کبوتر دورنگ، خروس سفید و مرغ است.
    اگر یک جفت کبوتر باشد بهتر است.
    به عنوان مثال اگر با دستمالی چربی های موجود روی اجاق گاز خود را پاک نمودید، حتما آن را تا قبل از خواب بشوئید.
    بعد از خواندن هر سوره توحید، آن را به یک جهت (بالا، پائین، عقب، جلو، چپ و راست) فوت کنید.
    اگر کسی در منزل نبود صلوات بفرستید.

نگهداری اسفند در منزل
نوشتن آیه الکرسی بر دیوار
نگهداری قرآن در منزل
پرنده خانگی داشته باشید
زباله ها را شب بیرون از منزل قرار دهید.
شب دستمال آلوده به چربی گوشت در منزل نباشد
از بین بردن تار عنکبوت در خانه
هنگام خروج از منزل: یکمرتبه آیه الکرسی و 6 مرتبه سوره توحید را قرائت کنید.
هنگام ورود به منزل: بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید و بر اهل منزل سلام کنید.

 
زناشویی
در اول و وسط و آخر ماه قمری آمیزش صورت نگیرد.
عدم آمیزش در زمان بین الطلوعین و غروب آفتاب.
عدم برهنگی کامل در هنگام آمیزش.
قبل از آمیزش بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید.

برای آشنایی کامل با آداب مسائل زناشویی به کتاب های آداب زندگی اسلامی مانند: حلیه المتقین و یا مفاتیح الحیاه مراجعه فرمائید.

 
بهداشتی
مسواک زدن
شستن سر با سدر و خطمی

    مقدار مناسبی از این مواد، برای هربار استحمام، در پاکت های مخصوصی در بسته شمیم قرار داده شده است، که بایستی آن را با آب مخلوط کرده و سر خود را با آن شستشو دهید.
     لازم نیست مدت زیادی به سر بماند بلکه می توانید موقع ورود به حمام آن را به سر گذاشته و در انتها شستشو دهید.
    هفته ای یک بار مناسب است.
    البته مراقب باشید در حالت جنابت و حیض (عادت ماهانه بانوان) این کار صورت نگیرد، و الا تاثیر معکوس خواهد داشت.
    در صورتی که با تغییر رنگ موی خود با حنا مشکل دارید می توانید این دستور را انجام ندهید.
    موهای زائد زیر بغل و بالای آلت تناسلی را به طور مرتب ازاله نمائید.
    گاهی مقداری آب در بینی خود بچرخانید. اگر قبل از وضو گرفتن باشد بهتر است.
    ریش خود را با شانه 70 مرتبه شانه نموده و بشمارید.
    هر از گاهی با مشورت یک متخصص حجامت، این عمل را انجام دهید.
    در دستشویی، حمام و یا موقع تعویض لباس.

حنا گذاشتن
ازاله موهای زائد
استنشاق کردن
شانه کردن ریش 70 مرتبه
حجامت کنید
هنگام کشف عورت بسم الله الرحمن الرحیم بگویید
کوتاه کردن ناخن و سبیل

ایستاده ادرار نکنید.

 
خواب
تمام و یا هرکدام از سوره های قرآنی زیر را که می توانید قبل از خواب قرائت کنید:

    سوره های یس، فلق، ناس، آیه الکرسی، 11 مرتبه سوره قدر
    سوره جاثیه را در کاغذی بنویسید (اگر چاپی هم باشد اشکال ندارد) و زیر بالشت خود قرار دهید. این سوره درون محفظه مشخصی، در داخل بسته شمیم قرار دارد.
    مگر در حالت اضطرار. البته این به این معنا نیست که در اتاق خود نخوابید بلکه به این معناست که در خانه ای که کسی غیر از شما در آن نیست تنها نخوابید.
    اگر بیدار بودن در بین الطلوعین برایتان مشکل است، سعی کنید بعد از نماز صبح 11 بار سوره توحید بخوانید و بعد بخوابید.

همراه داشتن سوره جاثیه
هرگز تنها نخوابید
موقع بین الطلوعین و غروب آفتاب سعی کنید خواب نباشید
با دست آلوده به چربی گوشت نخوابید

 
کودک
وقتی به دنیا می آید در گوش راست اذان و در گوش چپ اقامه گفته شود.
در موقع بین الطوعین و غروب آفتاب برای حفظ آن ها دعا کنید.

    این دعا می تواند قرائت آیه الکرسی و یا سوره های فلق و ناس و … باشد. هرکدام راحت تر هستید.
    اگر بچه ها موقع غروب آفتاب خواب نباشند بهتر است.

شب با دست آلوده به چربی گوشت نخوابد.

 

 
اجتناب از موارد زیر برای درمان لازم است:

    انجام گناهان، خصوصا گناهانی مانند: دروغ، قمار، ترک نماز، گوش دادن به موسیقی های حرام، گناهان جنسی (خود ارضایی، دیدن فیلم ها و صحنه های محرک)
    عضویت در فرقه­های انحرافی مانند: صوفیه، اکنکار، عرفان حلقه، عرفان سرخپوستی، ریکی، عرفان­های هندی و به طور کلی مکاتب انحرافی
    انجام تمارین علوم غریبه برای ارتباط گرفتن با جنیان و انجام کارهای خارق العاده
    انجام ذکرها و دستورات بدون سند از کتاب های قدیمی برای دفع جن
    مصرف مواد مخدر خصوصا مواد توهم زا مانند شیشه، حشیش و …
    رژیم های گیاهخواری، خام خواری و ترک حیوانی
    مراجعه به افراد جنگیر جهت حل مشکل
    شرکت در کلاس های یوگا و مدیتیشن
    مصرف مشروبات الکلی
    انزوا و گوشه گیری
    عصبانیت شدید

راهنمای برنامه های درمانی شمیم

ویراست اول

[1] . وَإِنَّ الشَّيَاطِينَ لَيُوحُونَ إِلَى أَوْلِيَآئِهِمْ لِيُجَادِلُوكُمْ وَإِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّكُمْ لَمُشْرِكُونَ (انعام/121) ترجمه: و شياطين به دوستان خود مطالبي مخفيانه القا مي‏كنند تا با شما به مجادله برخيزند و اگر از آنها اطاعت كنيد شما هم مشرك خواهيد بود!

[2] . خطبه50  نهج البلاغه

نوشته های مشابه

13 دیدگاه

  1. با سلام من به طور ناخواسته وارد عرفان حلقه شدم و تا مرحله اي مستري ام رفتم اما بخاطر فشار روحي و رواني كه داشتم خارج شدم بعدش به يه دعا نويس مراجعه كردم كارام بيشتر كره خورد الانم هر وقت نماز يا قران ميخونم انكار يه جيزي مانع ميشه و بعدشم كه تمام ميشه انكار نه نمازي خوندم نه قراني بعدشم خيلي نكران خانواده ام هستم

    1. با سلام
      اگر چیزی مانع میشه . می تونید در مکان های مقدس مثل حرم امام رضا در مان رو شروع کنید .
      جن های بد نمی تونند وارد مکان های مقدس بشن . .
      1. اول به خدا پنها ببرید
      2. سوره 4 قل و ایت الکرسی
      3. سوره جن و بقره رو فراموش نکنید

      بند 1 و 2 رو من به شدت توصیه میکنم. مطمئن باشید و ایمان داشته باشید که مشکل حل میشه. اگر واقعا توبه کرده باشید . هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد امد و خداوند بسیار مهربان هست.

    2. سلام من ده سال است جن زده شده ام جنها را می بینم دچار لکنت زبان شده ام باید چیکار کنم کمکم کنید

  2. سلام من فقط جهت جن زندگی که داشتم رفتم عرفان حلقه بهتر ک نشدم قبلا جن را میدیدم در منزل الان وارد شدنش ب بدنم را میبینم بدنم میلرزه و اخلاق ام عوض میشه چ گناهی مرتکب شدم ک اینطور شد

  3. چند میلیارد انسان بیگناه بخاطر ندانستن مسایل فوق مجبورند با اجنه دست و پنجه نرم کنند . اون بچه ای که بخاطر اهمال و بی توجهی پدر و مادرش باید تجربه های دردناک رو تحمل کنه رو با هیچ منطقی نمیتونید جواب بدید .

  4. سلام ؛ چرا متون سایت و مطالب مختلفش و حتی این دیدگاهی که میفرستم براتوون با حروف نامناسب و با چینش بد و خیلی جاها درهم و بدشکل هستش ؟ باور کنید خوندن مطالبو سخت کرده لطفا درستش کنید ، با تشکر

  5. سلام
    خسته نباشید
    متاسفانه بنده به قصد به دست آوردن تمرکز و سایت هایی که مدعی خودشناسی و متافیزیک بوده اند درگیر تمرین هاشان شدم و به خیال خودم منافاتی بین مسلمان بودن و تمرینات نمیدیدم ولی بعد مدتی دیگر نمیتوانستم یکجا تنها باشم و مدام درگیر بودم
    سوال بنده این هست بنده و دوستان دیگر با تمریناتی که شما از قرآن و ائمه میدهید از این حالات دور میشویم
    ولی اگر بخواهیم تمرکز بدست آوریم و تند خوان شویم یا خود شناسی کنیم و کارهای مجاز دیگر وقتی حتی به موسسه های به اسم مجاز مراجعه میکنیم درگیر این تمرینات هستند . و این گونه کارهای مجاز هم با تمرین های غیر مجاز مخلوط شدند چجوری باید تشخیص بدهیم کدام ها مجاز و کدام ها غیر مجازاند ؟

  6. سلام؛ از متنی که گذاشتین بسیار ممنونم و خاهشی که دارم اینه که راهکارهای قوی و مجرب جهت شکستن انواع طلسمات و بخت بستنها و … و بطلان انواع سحرها رو توو پستهای مجزایی قرار بدین و با توجه به اینکه طلسمات و سحرها و … انواع مختلف دارند لطفا علایم و نشانه های هر کدوم رو جداگونه در پستهای مختلفی قرار بدین و باتوجه به متنوع بودن سحرها و طلسمات و کلا علوم غریبه شیطانی راههای درمانی هر نوع رو مجزا بیان کنید البته میدونم کار سختیه و طولانی و زمانبره ولی خدا شاهده می ارزه که چنین کار گرانقدری انجام بدین و عده زیادی رو از انحرافات توو این حوزه نجات بدین چون اگه انسانی رو از هلاکت نجات بدین کل انسانها رو نجات دادین و ایکار پاداشش نزد خداوند محفوظه ، باتشکر

  7. سلام من نزدیک به۱۲ سال حالم بده احساس میکنم کسی پشت سرمه حالادوهفته هست که شب رفتم سرقبروقتی خواستم برگردم حس کردم چیزی سیاه زشت رفتم توشکمم حالادوبارجنی شدم شوهرم وبچه هام ازم میترسن ووقتی جنی میشم خودم زخمی میکنم خون خودمومیخورم حالابهم گفتن که بایدزندگیتوول کنی حتی شبها نزدیکی میکنن

  8. سلام عرض میکنم…. مریم خانوم بنظرتون چه چیزی مانع عبادت و قرآن خوندن میشه جز شیطان؟! توجه نکنید … توکل کنید بر خدایی که سمیع و بصیر و در هر شنونده و بیناست بر بنده و از دلش خبر داره … اینکه ناراحتیت و نگرانید از اینکه خلوص ندارید تو عبادت این خودش نشونه خوبیه!…
    به یک مشاور مذهبی مراجعه کنید. یا از دوستان این سایت و راهنماییاشون کمک بگیرید.
    به تجربه شخصیم فکر میکنم نماز جناب جعفر طیار و نماز استغاثه به حضرت فاطمه بتول که تو مفاتیح اومده خیلی کار سازه… کلا توسل به ائمه معصومین..‌. چنگ زدن به عروة الوثقی، در قرآن دست زدن به دستگیره ای محکم است که گسستی براى آن وجود ندارد…. فمن یکفر بالطاغوت و یؤ من بالله فقد استمسک بالعروة الوثقى لا انفصام لها… ازون طرفم تو حدیث از رسول الله داریم که محکم ترین دستگیره های ایمان، دوستی برای خدا و دشمنی برای خدا و دوست داشتن اولیاء خدا و بیزاری جستن از دشمنان خداست.(۱)
    با دعای غریق از امام صادق برای نجات از فتنه های اخر الزمان : یا الله یا رَحمنُ یا رحیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثبِّت قَلبِی عَلی دِینکَ.1
    ای خدا، ای بخشنده، ای بخشایشگر، ای کسی که قلب ها را دگرگون می سازی! قلب مرا بر دینت پایدار فرما.

    به امید فرج مولامون اقا صاحب الزمان نجات همه بدست توانای ایشون. ..حَتَّى لا یَظْفَرَ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْبَاطِلِ إِلا مَزَّقَهُ وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ وَ اجْعَلْهُ اللَّهُمَّ مَفْزَعا لِمَظْلُومِ عِبَادِکَ وَ نَاصِرا لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ نَاصِرا غَیْرَکَ ۲. .تا به چیزى از باطل دست نیابد،مگر آن را از هم بپاشد،و حق را پابرجا و ثابت نماید،خدایا او را قرار ده پناهگاهى براى ستمدیدگان از بندگانت،و یاور براى کسیکه یارى براى خود جز تو نمییابد،
    ۱-
    مجلسی، بحارالانوار ج66، ص242؛ کافی ج2، ص125؛ وسائل ج16، ص177،

    شماره21284
    ۲. دعای شریف عهد

    در اخر یادتون نره که پیامبر فرموده کسی که به ثقلین چنگ بزنه هرگز گمراه نمیشه و هم فرموده: ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه … همانا حسین (علیه السلام) چراغ هدایت و کشتی نجات است.

    با تشکر از دست اندرکاران این موسسه … اجرتون با خدا …

  9. جالبه، اسکیزوفرنی یا بیماری های سنگین روانی هنوز بعنوان جن زدگی مطرح میشن، و بیمارانی که بجای دارو دنبال این داستان ها هستن… موفق باشید

  10. سلام من ده سال است جن زده شده ام جنها را می بینم دچار لکنت زبان شده ام چیکار کنم کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا