فیلم و کلیپ

توسل در عرفان حلقه


تماس و توضیحات یکی از بینندگان با برنامه ناگفته های ادیان در شبکه جهانی ولایت

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام
    خیلی خوب روشنگری می کنید و موضوعات را خوب جا می اندازید. الآن با گوش دادن این کلیپ فلسفه توسل برایم بیشتر از گذشته باز شد.

  2. کسانی که مخالف توسل به اهل بیت ع هستند در واقع خط تقابل با پیامبر اسلام ص را ادامه می دهند؛ همانان که به نسب حضرت امام علی ع به اذن خدا از بوسیله پیامبر اسلام ص مخالفت کردند تا به فتنه انگیزی بپردازند و در مقابل سنت رسول ص بایستند، همان ها مخالف توسل و توجه به پیامبر اکرم ص و اهل بیت معصومین ع هستند تا رابطه مسلمانان را با آبرومند ترین بندگان در نزد خدا
    قطع کنند و از این حبل متین الهی محروم سازند. عبادات ما که قابل نیست لذا در کنار عمل به احکام الهی، چشم به رحمت خدا داریم و رحمت خدا از ناحیه آبرومندان در نزد او برای ما حاصل می شود. مسلمان خدا را به آبروی پیغمبر اکرم ص و اهل بیت عصمت و طهارت قسم می دهد تا مغفرت الهی بیشتر شامل حالش شود و توفیق بیش از پیش عمل به فرامین الهی نصیبش گردد. این چیزی است که اعوان و انصار شیطان ،نخواسته و نمی خواهند.

  3. مغفرت الهی یکی از رحمت های الهی است مثل وحی، که رحمت الهی است؛ همان گونه که رحمت وحی از راه پیامبر به ما رسیده است همان طور رحمت مغفرت هم از طریق پیامبر به ما می رسد. یعنی واسطه فیض الهی پیامبر و اهل بیت او می باشند. یک مسلمان به در حین رعایت حرام و حلال الهی، به پیامبر و امامان توسل می جوید تا حداکثر عنایت خدا را شامل حال خود نماید. حالا شیطان صفتان این امر را نمی پسندند ،مشکل خودشان است و باید بگوییم: موتوا بغیضکم: بمیرید از عصبانیت خود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا