فیلم و کلیپ

صوت: گزارش ششمین جلسه هم اندیشی (بخش اول)

دوستان! در اینجا اولین بخش از برنامه‌های ششمین جلسه هم‌اندیشی ارائه می‌شود. ضمن عرض پوزش بابت تأخیر به دلایل مشغله‌های کاری، لازم به توضیح است، از آنجا که ششمین جلسه هم‌اندیشی از چند بخش تشکیل شده بود، طی شب‌های آینده بخش‌های بعدی این نشست ارائه خواهد شد.

اکنون اولین بخش نشست، چنانچه در پیش‌خبر نشست اعلام شده بود، سخنرانی مریم گلباز با موضوع «اصول و تکنیک‌های نقد نحله‌های نوظهور» بود. وی بر اساس کتابی با همین نام، نوشته حمزه شریفی‌دوست، به‌اجمال سخنانی درباره این اصول بیان کرد و از آنجا که گلباز و چند و تن از منتقدان حلقه، درصدد تشکیل گروهی به نام «گفت‌وگو با حلقه» هستند و به‌زودی سایتی با همین نام را راه‌اندازی خواهند کرد، وی در این سخنان به راه‌اندازی این سایت و این گروه اشاره می‌کند و گروه منتقدان و پیروان عرفان حلقه را دعوت به حضور در این سایت می‌نماید.

توجه شما را به شنیدن بخش نخست آخرین نشست جلب می‌کنیم و یادآور می‌شویم این هفته به دلایل ایام رحلت امام (ره) و تعطیلات، نشست نخواهیم داشت؛ همچنین برای حفظ روال جلسات، هفته آینده هم نشستی برگزار نمی‌شود و دو هفته آینده، برای هفتمین نشست اطلاع‌رسانی می‌کنیم که در این سایت ملاحظه خواهید کرد. با ما همراه باشید. (فاطمه میرزائیان)

{mp3remote}https://www.nejatazhalghe.ir/attachments/article/273/PHONE001.mp3{/mp3remote}

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا