سخنرانی های کوتاه نقد حلقه

111) آیا روح خدا در وجود ماست؟

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. احسنت.
    طاهری کار را به اینجا رسانده که می گوید هیچ کس در آتش جهنم جاودان نخواهد بود چون اگر این گونه شود چون روح خدا (من ثابت!) در انسان هاست، پس اگر کسی قرار باشد بسوزد درواقع “نعوذبالله” خدا سوخته است!
    خدا دشمنان قرآن و معصومین “ع” را لعنت کند.

  2. خدای در وحدت و خدای در کثرت طاهری در مقاله آزمون آخر اشاره به همین معنا دارد که طاهری و پیروانش معتقدند چیزی (نعوذبالله) از خدا جدا شده و در انسان قرار گرفته است و در نهایت این جزء جدا شده از خدا به خدا بپیوندد تا خدا کامل شود!!!

  3. به گفته یک پژوهشگر اکثر افرادی که به فرقه های انحرافی می پیوندند دچار حس حقارت و خود کم بینی اند

  4. خیر ببینن همه منتقدین، اساتید امین الاسلام و شمشیری و مظاهری و خانم میرزاییان و همه اساتید محترم که روشنگری می کنن

  5. طاهری از بی اطلاعی ما سوءاستفاده کرده بود الآن می فهمم چقدر از همه چیز بی خبر بودیم و وقتی طاهری این حرفها را می زد فکر می کردیم از آسمان افتاده پایین! باتشکر فراوان از این که اطلاع رسانی می کنید

  6. طاهری با این که چند سال است حرف متخصصین حتی مراجع بزرگوار را شنیده ولی باز طلب کار است به طوری که به دوربین منتقدین حمله ور می شود، پس این شخص نمی خواهد برگردد و راه کفر خود را ادامه دهد. او زندیق است و باید به اشد مجازات برسد، تا عبرتی شود برای هر معاندی. والسلام

  7. لازمه تسلیم خدا شدن، عمل به دستورهای اوست ، و روشن است که باید انسان به آخرین دستور خدا عمل کند، و آخرین دستور خدا همان چیزی است که آخرین پیامبر او آورده است.

  8. همه دیدند که رییس فرقه ضاله حلقه در مستند حلقه شیطان به روشنی نشان داد بیمار روانی است؛ آری، تماس با شبکه شعور کیهانی ‘شیطان’ باعث می شود روح و روان انسان به هم بریزد و امیدوارم این نکته مهم را همه متوجه باشند و خود را در چنبره شیطان گرفتار نسازند.

  9. از این نوع سخنرانی های کوتاه اساتید باز هم در سایت بگذارید خیلی آموزنده است. یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا