فیلم و کلیپ

مناظره برپانشده در دهنو و سخنان مظاهری‌سیف

دوستان! چنانچه می‌دانید انجمن نجات از حلقه سفری به محله دهنو از توابع استان اصفهان داشت که خبر آن را پیش‌تر مطالعه کردید. در این سفر طبق خواسته مردم محله، حجت‌الاسلام مظاهری‌سیف یک‌بار پای منبر اعلام کردند که حاضر به برگزاری مناظره با پیروان حلقه هستند؛ چراکه مردم می‌گفتند در برابر توجیهات ظاهرفریب حلقه برای جذب مخاطب نمی‌دانند چه پاسخ‌هایی باید بدهند. بعضی از آنها معتقد بودند اگرچه می‌دانند مطالب حلقه از نظر اعتقادی دارای اشکال است، ولی شیوه به‌نقدکشیدن آنها را نمی‌دانند و از ایشان درخواست کردند که هم برای افزایش اطلاعات اهالی و اینکه در برخورد با حلقه چه باید بکنند و هم برای آنکه بالاخره مشخص شود، چه عقیده‌ای بر حق و چه عقیده‌ای باطل است، با ایشان به گفت‌وگو و مناظره بپردازد.

به همین دلیل این محقق عرفان‌های نوظهور، روی منبر حسینیه محله، آنها را دعوت به مناظره‌ کرد و محل و ساعت این مناظره نیز همان‌جا تعیین شد؛ اما متأسفانه همچون تجارب دیگر ما در این باره، آنها از آمدن سر باز زدند و همان بهانه‌های همیشگی مبنی بر تحریم و چه و چه که به جز ترس از نداشتن پاسخ مجاب‌کننده چیز دیگری نمی‌تواند باشد، به گوش ما رسید.

فیلمی که مشاهده می‌کنید، از مناظره برگزارنشده آن روز است که مردم و اهالی به همراه حجت‌الاسلام مظاهری‌سیف شرکت داشتند و پیروان حلقه نیامده بودند. در این فیلم مظاهری‌سیف، پشت در بسته محل مناظره برگزارنشده به بیان سخنانی برای مردم می‌پردازد. ببینید و قضاوت کنید: 

 {flvremote}https://nejatazhalghe.ir/attachments/article/230/01.flv{/flvremote}

 {flvremote}https://nejatazhalghe.ir/attachments/article/230/02.flv{/flvremote}

 {flvremote}https://nejatazhalghe.ir/attachments/article/230/03.flv{/flvremote}

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا