پیام های رحمانی شیطانی

104) کج اندیشی و افراط در نفی توصیف خداوند

پیام رحمانی

قرآن کریم: وَ لِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَى فَادْعُوهُ بِهَا وَ ذَرُوا الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي أَسْمَائِهِ سَيُجْزَوْنَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ؛و براى خدا، نامهاى نيك است؛ خدا را به آن(نامها) بخوانيد! و كسانى را كه در اسماء خدا تحريف مى‌كنند، رها سازيد! آنها بزودى جزاى اعمالى را كه انجام مى‌دادند، مى‌بينند! (الأعراف‏ ؛180)

پیام شیطانی

بنیان گذار فرقه حلقه: پس انسان با رشد ذهنیی که داشته است الآن هوش مندی را می فهمد و ما می توانیم راجع به بی نامی خدا صحبت کنیم . ده سال پیش نمی توانستیم… ولی این مرحله را که پشت سر گذاشتیم ، بعد در آن جا که یاد این دوران می افتیم می گوئیم راستی ما یک زمانی برای خدا اسم گذاشته بودیم ، ما یک زمانی بت می پرستیدیم ، از خودمان تعجب می کنیم که ما یک زمانی بت می پرستیدیم ، مگر می شود کسی باور کند که ما ساعت ها در مقابل یک بت ، گریه و زاری می کردیم ، التماس می کردیم . فرق نمی کند، آن ها، ما بودیم. (دوره ششم، ص ۹۱)

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. طاهری با این حرف های مفت قصد داشت به کلام خدا و مومنان، دهن کجی کند… او اعوان و انصار شیطان رجیم است قطعا.

  2. آدم شگفت زده میشه از این همه گنده گویی! میخواد بگه قبل از بعثت من، همه بت پرست بودن!!!!! مریداش اون رو رسول عصر هوشمندی می دونن!!!!!!!!!

  3. قرآن با “بسم الله الرحمن الرحیم” شروع میشود؛ و عرفان کاذب حلقه با “به نام بی نام او” !! یعنی طاهری از “ب” بسم الله، برخلاف کلام خدا حرف زده تا آخر!! بعد میگه حرف های من اسلامی است!!!

  4. کسی که به گفته خودش، حتی یک دور قرآن را نخوانده تا ببیند چه خبر است، باید هم کج اندیش باشد؛ این امر کاملا طبیعی و بدیهی است. تنها می ماند آگاه شدن بعضی از مردم که متوجه شوند باید برای هر موضوعی به متخصص آن مراجعه نمایند.

  5. سلام
    نام های نیک خدا، صفات متنوع پروردگار است که همگی “حسنی” است.
    مطلب مهم بالا فهم و درک لازم را لازم دارد و چون رییس فرقه حلقه فاقد این فهم و درک لازم هست، چنین سخنان مضحکی از دهانش بیرون می آید !!

  6. سرکرده حلقه ها این را گفته تا شاگرد خویش را ذکر دور بکند. از همشهری های من دید من ذکر خانم حضرت زهرا می گویم صورتش قرمز شد. گفتم تب داری برمت دکتر. گفت نه. چرا مشرکی؟ استاد طاهری گفته خدا اسم ندارد. گفتم مگه استاد شما پناه بر خدا پیغمبر است؟ خلاصه چند ساعت با او صحبت کردم ولی فایده نکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا