سخنرانی های کوتاه نقد حلقه

85) ارتباط درمان با عرفان

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. باعرض سلام
    طاهری ادعا کرده بود همه مردم آلوده به موجودات غیر ارگانیک هستند و او مامور بیرون کشیدن آنان از درون مردم است! سوالی که پیش می آید این است که چرا خانواده خودش اعم از همسر و دخترش را جلوی دوربین (بعنوان جن زده ی روانی) نیاورد تا موجوداتشان را خارج کند؟؟ فقط بلد بود با بی شرمی و نامردی تمام، زن و بچه و ناموس مردم را بیاورد جلوی دوربین و جن زده و دیوانه معرفی کند و فیلم و تصویرشان را در سایت های خود و به صور سی دی ،بین مردم در کوچه و خیابان و دانشگاه و جاهای دیگر پخش کند!؟؟

  2. یک آقایی در یکی از جلسات نقد حلقه در موسسه باقرالعلوم ع که من خودم بعنوان یک نجات یافته شرکت داشتم با ناراحتی می گفت من فکر می کردم همسرم می رود کلاس عرفان اسلامی، اما چند ماه گذشت و خواهرم یک سی دی به من داد گفت این را ببین که در دانشگاه ما پخش کرده اند با نام دور تشعشع دفاعی عرفان حلقه و زن تو را هم نشان می دهد که طاهری انگار با او کشتی می گیرد تا جن و روح از او بیرون بکشد!
    این آقا می گفت آبروی من بین اقوام رفته استت

  3. خیلی ها گول خوردن و رفتن در این کلاس های حلقه شرکت کردن تا عارف بشن ولی روح و روانشان به هم ریخت در حالی که قبلا هیچ مریضی نداشتن. مردم حواستان جمع باشد گول چرب زبانی مسترها را نخورید. سپاس

  4. طاهری اول باید خودش رو به روانپزشک نشون بده. کانال سه نشون می داد که بجای جواب دادن به سوالات مثه کونگ فو کارها زد همه چی رو انداخت! آره دیگه خودش مشکل اعصاب داره..

  5. میگن طاهری گفته هفتاد -هشتاد درصد درمان داریم. ولی خبری نیست! به نظرم بیچاره منظورش این بوده که هفتاد-هشتاد درصد درمان نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا