گام های نجات از حلقه

مقدمه ای بر گام های نجات از حلقه

 بسمه تعالی

به همۀ کسانی که تصمیم گرفته اند از حلقه های عرفان حلقه آزاد شوند، تبریک می‏گویم. تصمیم گیری برای خروج از تاریکی، مرحله‏ای از روشنایی است، پس ورودتان به دنیای روشنایی مبارک باد.

در همین آغاز کار خواهش می‏کنم، اگر هنوز تصمیم نگرفته‏اید که از حلقه‏ ها خارج شوید، این متن را نخوانید. این متن یک دارو است و اثر درمانی دارد به طوری که مطالعۀ آن شما را در مسیر خروج از حلقه‏ ها پیش می‏برد. با این وصف اگر تصمیم به خروج نگرفته باشید، ممکن است نتیجۀ مناسب را نگیرید.

با وجود تهدیداتی که علیه شما برای خروج از حلقه و به عنوان شبکه منفی صورت گرفته است، براستی شجاعت خوبی داشته‏اید که این تصمیم را گرفته‏اید و همین قدرت و اراده در پرتو لطف خداوند عامل موفقیت شما خواهد بود.

شما تنها کسی نیستید که از ارتباط یا اتصال به حلقه‏ های شعور کیهانی دچار مشکل شده‏اید. معمولاً افرادی که این اتصال‏ها را دریافت می‏کنند و با پذیرش تلقینات مروجان حلقه، تسلیم آن می‏شوند و خود را در اختیار نیروهای شیطانی می‏گذارند، دچار توهماتی هستند، که آنها را آزار می‏دهد. البته برای کسانی که به حلقه مبتلا شده‏اند باور کردنی نیست، که آنچه می‏بینند، توهم و القاء و وسوسه‏ های شیطانی است. بله، مبتلا شدگان به حلقه‏ ها فقط از وجود آنها رنج می‏برند، بدون اینکه شناخت درستی از آن داشته باشند.

البته بعضی هستند که این رنج را انکار می‏کنند و به خودشان تلقین می‏کنند که ما با این موجودات به اصطلاح غیر ارگانیک، به صلح و همزیستی مسالمت آمیز رسیده‏ایم. شاید این خودتلقینی ‏های عاجزانه و سلطه‏پذیرانه برای این است که امیدی به رهایی ندارند و بخش زیادی از این تجربه‏ ها را که چیزی جز توهمات نیست، واقعی‏تر از آنچه هست می‏پندارند.

به هر حال کنار آمدن با این تصویرها و توهمات آخرین مرحله از زندگی نیست و نجات از آنها امکان پذیر است. القائات طاهری و مسترهای حلقه آنها را پدید آورده و آگاهی شما کلید نجات و رهایی است. و البته تا زمانی که نخواهید و حرکتی نکنید، نجاتی در کار نخواهد بود. گام‏های نجات از حلقه برای کسانی است که در برابر دروغ‏ های آگاهانه یا ناآگاهانۀ طاهری و مسترهایش می‏ایستند و حرکت و تغییر را انتخاب می‏کنند.

در این نوشته هرگاه می‏گویم مسترها منظورم همۀ کسانی نیستند که به عنوان مربی به حلقه خدمت کرده‏اند، بسیاری از آنها افراد کم اطلاعی از علوم معنوی و محروم از تجارب معنوی بوده‏اند و خودشان فریب خورده و قربانی اند. منظور من از مسترها که آنها را شریک طاهری می‏دانم کسانی است که آگاهانه این خیانت را کرده‏اند و افراد تشنۀ معنویت یا درمان‏جو را ناآگاهانه قربانی کرده‏اند.

طاهری و مسترهایی که آگاهانه مردم را قربانی حلقه‏ ها کرده‏اند، خودشان قربانی اند. اساساً ارتباط با جن وشیطان به بیان صریح قرآن نتیجه‏ای غیر از ذلت و پستی و بی‏چارگی ندارد. «واقعیت این است که گروهی از انسان‏ها به گروهی از جنیان پناه می‏برند و بر ذلت و حقارت آنها افزوده می‏شود.» (سورۀ جن. آیه 6) بنابراین آنها در ارتباطی وارد شده‏اند که برای حفظ خودشان ناچاراند دیگران را هم قربانی کنند. با این وصف  نظر نهایی ما این است که آنها بیمار معنوی اند و نیاز به مراقبت و حمایت معنوی دارند، تا سلامت معنوی خودشان را حتی‏الامکان باز یابند. و صد البته که این کار در صورت اینکه خودشان بخواهند امکان دارد و کسی از بیرون نمی‏تواند سلامت معنوی دیگری را تأمین کند. همانطور که شما اکنون اراده کرده اید، تا سلامت معنوی خود را باز یابید و از حلقه‏ها نجات پیدا کنید.

برای برداشتن گام‏های نجات به چند موضوع باید توجه کنید. و بعد نوبت به گام‏های نجات خواهد رسید. بنابراین هر آنچه که برای نجات شما از حلقه‏ ها لازم است، در دوبخش مقدمات نجات و گام‏های نجات بیان خواهد شد.

 

 {loadposition p15}

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا