اخبار عرفان حلقه

پاسخ آقای آرش پربین به پیشنهاد حجت الاسلام شمشیری

جناب امین شمشیری سرور گرامی

ضمن سلام و عرض ادب

احتراما در پاسخ به نامه مورخ پنجم دیماه نود و پنج جنابعالی با عنوان “پیشنهادی برای مناظره” موارد زیر را به استحضار میرسانم:

1-همانگونه که در صحبت هایی که با جناب مظاهری سیف شب گذشته در یکی از کانالهای متعلق به منتقدین حلقه داشتم و خدمت ایشان نیز عرض نمودم, مجددا به استحضار همه عزیزان می‌رسانم استاد محمد علی طاهری قبل از دستگیری و روانه شدن به زندان برای انجام مناظره جهت رفع هر گونه شبهات به صورت رسمی اعلام آمادگی نموده بودند, پسندیده تر میبود پیش از دستگیری ایشان این مهم از طرف شما عزیزان اجابت میشد. علی ایحال با توجه به این که اعلام آمادگی ایشان جهت انجام مناظره همچنان در سایت شخصی شان مندرج است, لذا به درخواست از سوی بنده و امثال بنده نیازی نیست و این مهم همچنان پابرجاست.

2-با توجه به فرمایش به حق سرور بزرگوار جناب مظاهری سیف مبنی بر “تغییر شرایط کنونی” و همانگونه که دیشب نیز خدمتشان عرض نمودم, خدمت شما سرور بزرگوار نیز عارضم انجام مناظره منوط به برقراری شرایط یکسان میان طرفین است, از آنجا که هم اکنون مبنا را بر این گذاشته ام که فارغ از آنچه تا الان گذشت, شما عزیزان منتقد به دنبال مباحثه سالم با استاد عزیزم هستید, لازم است برای این مهم در فراهم کردن شرایط مساوی برای طرفین بکوشید.

حداقل شرایط مساوی برای انجام مباحثه و مناظره سالم به شرح زیر است:

الف- جلوگیری از ادامه رفتارها و برخوردهای غیر قانونی با استاد طاهری ( از جمله نگهداری بی دلیل ایشان در زندان)

ب- اطمینان بخشیدن به استاد طاهری, طرفداران عرفان کیهانی و عوام مردم از سمت مراجع ذیصلاح به این مهم که در صورت شرکت استاد طاهری در مباحثه علنی, مستقل از نتیجه حاصله از مباحثه, اتهام جدیدی از طرف هیچ ارگانی و شخصی متوجه ایشان نخواهد شد و اتهامات رفع شده قبلی نیز تمدید یا طرح مجدد نمیشود

ج- استفاده یکسان از امکانات رسانه ای

لذا اگر معتقد به مباحثه برای رفع شبهات هستید, در جهت فراهم نمودن این شرایط اقدامی عملی و علنی بفرمایید. بدیهیست در صورت فراهم شدن شرایط فوق، انجام مناظره میان طرفین ممکن خواهد بود.

با سپاس و احترام

آرش پربین

ششم دیماه 1395

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام
    آقای آرش پربین که اینقدر سفت و سخت از دکتر طاهری دفاع میکنه و مدعی عرفان هستش از همکران و دوستان سابق بنده و برادرم هست. ایشان کلاهبرداری بیش نیست و زمانی که از ایران رفت مبلغ ۷۰ میلیون تومان به پدر بنده بدهکار بود که جهت رفع مشکل مالی شخصیش قرض گرفته بود و طی چهار سالی (از سال ۹۴) که از ایران فرار کرده نه تنها هیچ تلاشی در راستای برقراری ارتباط با ما نداشته بلکه در همان ابتدای خروج تمامی ارتباطات (در دنیای حقیقی و مجازی) را با ما قطع کرد و خانوادش (سه خواهر و مادرش) چیزی در حدود دو هفته با انواع دروغ ما را بازیچه قرار دادند و از آن تاریخ هم ابراز بی مسئولیتی در قبال آنچه که برادرشون مقروض بود کردند.
    خواهش میکنم جهت شفاف شدن این موضوع که عرفان حلقه چیزی جز کلاهبرداری و دروغ نیست و اعضا آن انسانهایی فاسد بیش نیستن فعالیت بیشتری نمایید بخصوص اینکه بعد از آزادی خود دکتر طاهری تبلیغات آنها دوباره شدت گرفته است.
    مدارک بدهکاری آقای آرش پربین که سفته‌های ایشان هست موجوده و در صورت نیاز قابل ارایه هست.
    خواهش میکنم نسبت به این موضوع جدی باشید و برای از بین بردن ریشه‌ی این فساد کاری بکنید.
    پیام ملاحسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا