اخبار عرفان حلقه

تازه ترین رصدها از فعالیت های عرفان حلقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن نجات از حلقه ،حجت الاسلام شمشیری، عضو انجمن نجات از حلقه، در پنجمین نشست هم اندیشی با موضوع عرفان های کاذب در سازمان تبلیغات اسلامی قم، با اشاره به این که ما امروزه با جریانی با نام عرفان کیهانی یا عرفان حلقه روبرو هستیم، ابراز داشت: آخرین نطق رهبر این جریان که فردی به نام محمدعلی طاهری است و از سال 90 در زندان است این بوده که یا آزادم کنید یا می میرم.

وی با بیان این که به اعتراف رسانه های حامی طاهری، وی بارها دست به اعتصاب غذا زده است و اقدام به خودکشی کرده است، افزود: مسؤولان قضایی در تلاش هستند که تکلیف پرونده ی طاهری را هر چه زودتر مشخص بکنند.
عضو انجمن نجات از حلقه با اشاره به این که دو شب قبل، حلقه ای ها ویدئویی از طاهری منتشر کرده اند که مربوط به  قبل از دستگیری او بوده است و جالب است که در آن ویدئو می گوید که من می دانم در چه راهی قدم بر می دارم و آگاهانه حرکت میکنم و می دانم که با من مقابله خواهند کرد.

وی با اشاره به عدم حضور طاهری در دادگاه هایی که قرار بوده در این ماه انجام شود، خاطرنشان کرد: وکیل ایشان که فردی به نام علیزاده طباطبایی است در گفتگو با رسانه های معاند مسائلی را مطرح می کند که برخی از آنان واقعیت ندارد.
حجت الاسلام شمشیری با بیان این که وی بمیرد و یا زنده بماند عرفان حلقه هنوز ادامه خواهد داشت، افزود: سران و مسترهای اصلی عرفان حلقه از جمله نیرومنش و حامیان سیاسی آنان مثل نوری زاد می خواهند او زودتر بمیرد تا بتوانند حلقه های جدیدی را تفویض کنند و یا او را ابزاری برای مقابله ی با حاکمیت قرار دهند.

وی با اشاره به جدید ترین اقداماتی که در رابطه با عرفان حلقه انجام شده است، ابراز کرد: در اقدام اعتراضی به حرکت تعدادی از حلقه ای ها که می خواستند قوه قضائیه را تحت فشار قرار دهند گروهی از منتقدین و آسیب دیدگان فرقه حلقه هر روز بنر هایی را در شهر های مختلف ایران نصب می کنند و تصاویر آن را در انجمن برای ما می فرستند تا قوه قضائیه این مسأله را بررسی کند.

عضو انجمن نجات از حلقه حضور طلاب را در این زمینه کمرنگ دانست و افزود: ما در فضای مجازی خوب کار می کنیم ولی در فضای حقیقی نیرو سازی نداریم و گاهی مجبور می شویم برای شهرهای کوچک دور افتاده شخصا برویم و برای مردم صحبت کنیم و آنها را از خطر عرفان های کاذب آگاه کنیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا