اخبار عرفان حلقه

اعترافات مهم سه تن از جداشدگان فرقه عرفان حلقه

 فرقه نیوز- بخش عرفان های نوظهور، در تمام فرقه های انحرافی یک دستورالعمل مشترک وجود دارد. دستوری که برای بقا و رشد این فرقه ها الزامی است، این دستورالعمل در فرقه هایی که در حال فعالیت هستند گوناگون است. به عنوان مثال فرقه ای مانند بهائیت به اعضای خود دستور می دهد قوانین شهروندی را به نحو احسن رعایت کنند، و یا تشکیلات انجمن حجتیه به نیروهای خود دستور داده است که تمام و کمال خود را فردی با ایمان و مخلص جلوه دهند.  این خاصیت فرقه هاست که ظاهر را رعایت کرده تا پس از جذب افراد تیر خلاص خود را به اعتقادات او وارد کنند.

فرقه عرفان حلقه هم از این قضیه مستثنی نیست، حلقه ای ها کاملا زیرکانه عمل می کنند، در ظاهر مثبت اند اما در باطن ‌منفی.

برای آشنایی بیشتر شما با رویکرد فرقه حلقه، خواندن خاطرات سه تن از اعضای جدا شده، خالی از لطف نیست.

 به درخواست این افراد نامشان ذکر نمی شود

 

آیات قرآن را به در و دیوار خانه یا محل کارتان نزنید

ابتدا در کلاسها گفته می شود که تمام دعاهایی که در خانه یا نزد خود دارید بیاورید بعد مستر مربوطه دعاها را باز می کند و با نظر کردن و ارتباطهای مرتبط در این زمینه آنها را به اصطلاح باطل کرده پاره می کند و می گوید به آب روان بسپارید.

به مرور زمان شاگردان را از خواندن دعا و آیات قرآن ‌می ترسانند، خیلی زیرکانه می گویند که آیات قرآن را به در و دیوار خانه یا محل کارتان نزنید( وان یکاد، آیة الکرسی، چهار قل و …)، چون اولا نباید یک تکه از آیه قرآن به تنهایی آورده شود آیات قبل و بعدش بسیار مهم است ثانیا و از همه مهمتر اینکه، اینکار استفاده ابزاری از قرآن است!

به ما می گفتند مفاتیح را از خانه تان بیرون کنید چون پر از دعا هست و‌این دعاها غیر ارگانیک (جنیان) را جذب می کنند. من یک کتاب شگفتی های آیة الکرسی در کتابخانه ام داشتم که آن مستر هنگام پاکسازی دادن اتاقم گفت: « این را جمع کن، جمع کن، آلودگی( غیر ارگانیک) جذب می کنه.»

در کلاسهایشان می گفتند زیارت نروید چون آنجا پر از آلودگی است، زیارت اهل قبور که شدیدا نهی می شد.

 به گفته خود طاهری« بهشت زهرا »پر است از روح اموات که سرگردانند و اگر شما به آنجا بروید و حتی لحظه ای گریه کرده، عصبانی شده خلاصه در فاز منفی بروید! کالبد های بسیاری از اموات وارد بدن شما می شوند، حتی خیرات دادن را قبول ندارند و یک فاتحه خواندن ساده را هم از دهان مردم می اندازند و می گویند برای اموات فقط ارتباط مثبت ۲ بفرستید.

تاکید دارند نماز هم که بخوانید مورد حمله غیر ارگانیک ها قرار می گیرید. خلاصه اینکه تمام و کمال فرد را خلع سلاح کرده و با ارتباط های شیطانی شان افراد را تسخیر می کنند.

صدقه دفع بلا نمی کند

مسترهای عرفان حلقه مطالب بسیار عجیب و غریبی می گویند، در مورد ذکر می گویند عدد نباید وارد شود، یعنی مثلا وقتی شما تسبیحات حضرت زهرا را می گویید چون تعداد در ذکر گفتن وارد شده مشکل دارد و غیر ارگانیک جذب می کند!

آن مستری که به من ارتباط می داد به همه چیز و همه کس مشکوک ‌بود، غذاهای مسجد و تکیه ها را اصلا لب نمی زد، توجیهات عجیب و غریبی هم داشت که مثلا از کجا معلوم پول آن را از کجا آورده اند؟! بسیار می ترسید که هنگام پخت غذای نذری روی آن دعا خوانده باشند! صدقه را که اصلا قبول نداشتند و می گفتند خود طاهری گفته صدقه دفع بلا نیست، اگر شما پولی را با نیت دفع بلا صدقه دهید همراه آن پول نیت شما و آن بلا بر آن سوار می شود و به فرد نیازمند می رسد و پول با بلا به آن شخص می رسد!

کلاس های عرفان حلقه مسخره و پوچ است

همسر من سه سالی می شود که با این فرقه آشنا شده دوجلسه اول منو هم برد کلاس ولی حرفهایی که در این کلاس مطرح شد به قدری برام مسخره و پوچ بود که نتونستم تحمل کنم و دیگه نرفتم.

 بیشترین چیزی که باعث شد از این کلاس ها بدم بیاد محیط نامناسب اونجا بود در ظاهر دم از خدا میزنند ولی نه حجاب دارن نه در روابطشون مراعات می کنند.

 شوهرم پس از رفتن به این کلاس ها دیگه نماز نمیخونه و کلا یه آدم دیگه ای شده. مسترهای این فرقه به طور حرفه ای افراد رو شستشوی مغزی میدن اونم  به اصطلاح از طریق خدا و قرآن ولی کاملا افراد رو بی دین و ایمان می کنن.

امیدوارم که تمام افرادی که گرفتار این فرقه شدند به زودی از دست این شیاطین نجات پیدا کنند. من هم قبل از ورود شوهرم به این فرقه زندگی خوبی داشتم ولی الان رفتار شوهرم طوری شده که واقعا هیچ راهی جز طلاق برایم نمانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا