اخبار عرفان حلقه

معرفی کتاب سرکرده حلقه کیهانی عمدی نبود/ از مخاطبان عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی نجات از حلقه به نقل از خبرگزاری فارس، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «صبحی دیگر» درباره معرفی کتاب سرکرده گروه حلقه کیهانی در این برنامه گفت: این اتفاق از روی اشتباه افتاد و ما به خاطر این رویداد از مخاطبانمان عذرخواهی می‌کنیم.

«رامین موسوی ملکی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، درباره معرفی کتاب «انسان از منظری دیگر» گفت: متاسفانه این کتاب از روی ناآگاهی عوامل در برنامه معرفی شد و هیچ عمدی در کار نبود.

 

وی ادامه داد: مدیر تولید برنامه با توجه به مقدمه‌ای که آقای منصوری لاریجانی بر کتاب نوشته بودند؛ کتاب را برای معرفی انتخاب کرده بود و آن را تائید شده دانسته بود، اما وقتی من متوجه این اشتباه شدم، به سرعت مدیر تولید برنامه را توبیخ کردم و حتی تصمیم داشتیم که در برنامه بعدی از مردم عذرخواهی کنیم، اما فکر کردیم عنوان دوباره این کتاب شاید به نوعی تبلیغ بیشتری برایش محسوب شود.

موسوی تصریح کرد:ما 4 سال است که در این برنامه به معرفی کتاب می‌پردازیم و این اتفاق برای اولین بار در برنامه ما افتاد. «صبحی‌دیگر» در تمام سال‌هایی که روی آنتن رفته همواره در مسیر انقلاب و اسلام گام برداشته و من بابت اتفاقی که افتاد بسیار ناراحتم و از همه مخاطبانم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: این اتفاق برای ما تلنگری بود که بیشتر در این موارد دقت کنیم و در همین رابطه با آقای مختارپور دبیرکل امور کتابخانه‌های کل کشور جلسه‌ای گذاشتیم و قرار شد از طریق آنها اقدام به تهیه کتاب برای معرفی در برنامه کنیم تا دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم.

به گزارش فارس، با وجود اینکه محمدعلی طاهری سرکرده فرقه «شعور کیهانی» موسوم به حلقه به جرم اعمال غیرقانونی و غیرشرعی مدتی است که در زندان به سر می‌برد، کتاب وی در روز دوشنبه 14 مهر ماه بیش از یک دقیقه در برنامه صبحی دیگر تبلیغ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا