تجربه های آسیب دیدگان و نجات یافتگان

نامه ای دیگر از یک نجات یافته ی عرفان حلقه

 این دومین نامه‏ ای است که برای شما ارسال می‏نمایم و از اینکه زحمت می‏کشید و آنرا منعکس می‏نمایید بی‏نهایت سپاسگذارم. باید خدمت شما عرض کنم همان گونه که مستحضر می‏باشید یکی از انحرافات فرقه عرفان حلقه، عدم رعایت حریم محرم و نامحرم در بین اعضای این فرقه است.

بنده شاهد بودم که آقای محمد علی طاهری ( بنیانگذار فرقه ) در جریان متصل کردن خانم‏های صد قلم آرایش کرده …

 

                                    

 

 

           به نام اسماء حسنای او

                     به نام آن خداوندی که بر او                 بود ده ها و صدها نام نیکو

موسسه علمی – فرهنگی بهداشت معنوی

با عرض سلام و احترام؛

این دومین نامه‏ای است که برای شما ارسال می‏نمایم و از اینکه زحمت می‏کشید و آنرا منعکس می‏نمایید بی‏نهایت سپاسگذارم. باید خدمت شما عرض کنم همان گونه که مستحضر می‏باشید یکی از انحرافات فرقه عرفان حلقه، عدم رعایت حریم محرم و نامحرم در بین اعضای این فرقه است. بنده شاهد بودم که آقای محمد علی طاهری ( بنیانگذار فرقه ) در جریان متصل کردن خانم‏های صد قلم آرایش کرده بد‏حجاب به حلقه‏ های شبکه شعور کیهانی، با آنان تماس بدنی برقرار می‏کرد و گاهی اوقات چند تن از مستر‏های آقا و خانم که معمولا در جلسات حضور داشتند به وی کمک می‏کردند و به افراد حاضر در جلسات به اصطلاح خودشان اتصال و ارتباط می‏دادند. من با دیدن این صحنه‏ها تعجب می‏کردم و اصلا انتظار نداشتم در یک کلاس عرفانی با این صحنه‏ها روبرو شوم به‏خصوص اینکه گفته بودند این کلاسها،کلاس عرفان اسلامی است. در حالی که روح شریعت و عرفان اسلامی، با هرگونه حرکتی که به فساد اخلاقی منتهی شود، زمینه آلودگی و گناه را فراهم آورد، جامعه و خانواده را به کج راهه بکشاند، به آتش شهوت دامن بزند و شهوت‏ها را برانگیزد ناسازگار است.

در یکی از همین جلسات شنیدم که خانمی به فردی که کنارش نشسته بود می‏گفت:”دیگر نمی‏گذارم آن آقا (یکی از مسترهای معروف حاضر در جلسه و از دوستان آقای طاهری) به من ارتباط بدهد چون خیلی پر رو است.”

آخر چگونه ممکن است گروهی ادعای عرفان داشته باشد و در عین حال مقید به رعایت حدود الهی نباشد؟

در پایان ضمن تشکر مجدد از همه زحمت‏کشان موسسه بهداشت معنوی، از فرصت فراهم آمده استفاده می‏کنم و از جوانان این مرز و بوم، به خصوص از خانم‏های محترمه، خواهش می‏کنم دقت کنند و اجازه ندهند شیادان از احساسات پاک معنوی آنها سوء استفاده نمایند.

 با سپاس – رضا عمادی الله یاری

31 فروردین 92

 منبع: پورتال موسسه بهداشت معنوی

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا