یادداشت هایی برای عرفان حلقه

دوستان قدیمی من در عرفان حلقه

 سلام
طاهری سال ها به ما می گفت که تضاد نداشته باشید. با این دعوت او ما با همه چیز کنار می آمدیم، حتی با موجودات غیر ارگانیکی که بعد از آشنایی با عرفان حلقه و دریافت اتصال به حلقه های شبکه شعور کیهانی به زندگی ما وارد شده بودند. شیطان را معلم اول و راهنمای کمال تصور می کردیم. خلاصه سعی می کردیم که با هیچ چیز و هیچ کس تضاد نداشته باشیم. اما حالا که پس از سالها رنج در حلقه های شبکه شعور کیهانی تصمیم گرفتیم خودمان را آزاد کنیم و از آنها خارج شویم و به دیگران بگوییم که در صورت دریافت اتصال چه بلاهایی به سرشان خواهد آمد، همۀ مسترها و پیروان حلقه با ما در تضاد قرار گرفته اند.

شما را به خدا به آنچه می گویید پایبند باشید. ما با شما دشمنی نداریم. هرچه قدر رنج کشیدیم همه را بخشیدیم. من طاهری را بخشیدم. مسترهایی که پیش آنها دوره ها را تکرار کردم بخشیدم. به قول استاد مظاهری آنها همه بیمار معنوی هستند و نیازمند کمک و درمان اند.

ما تضادی باشما نداریم. چرا این قدر ما با دشمنی می کنید و حاضر نیستید حرف های ما را بشنوید. ما نمی خواهیم دوستان مان و سایر مردم به امید درمان بیماری هایشان و یا رسیدن به کمال و عرفان سال ها گرفتار موجودات ناشناخته ای شوند که کورکورانه ما را به تسلیم در برابر آنها دعوت می کردید. ما فقط تجربه های خودمان را به دیگران انتقال می دهیم. شما هم که دارید کار خودتان را می کنید. پس چرا این قدر به ما اهانت می کنید، چرا به ما انگ های گوناگون می زنید؟ چرا با ما این طور عصبانی و بی صبر برخورد می کنید و حاضر نیستید حرف های مان را بشنوید؟ چرا نمی گذارید آزادانه دیدگاه مان را دربارۀ چیزی که تجربه اش کرده ایم، بگوییم.

شما را به خدا دست از سر ما بردارید و با ما تضاد نداشته باشیم. شما تا دیروز به ما می گفتید که با شبکه منفی هم تضاد نداشته باشیم، حالا با این برچسب که ما با کنار گذاشتن عرفان حلقه عضو شبکه منفی شده ایم، این قدر با ما دشمنی می کنید و نمی گذارید آزادانه سخن بگوییم.

چرا شما هرکاری می کنید اشکالی ندارد و به عنوان اینکه در مسیر کمال در حال تجربه شبکه منفی هستید یا این کارها نتیجه برون ریزی است، انتظار دارید، دیگران شما را تحمل کنند. اما اگر کسی نقدی بر شما داشته باشد، او را از شبکه منفی و شیطانی می دانید؟ چرا اینقدر تضاد دارید؟ همه را دوست داشته باشید حتی منتقدان خودتان را. حتی کسانی را که پیش از این از شما اتصال دریافت کرده اند. زمانی که اتصال به ما می دادید کاری نداشتید که چه کارهایی می کنیم و از ما نمی خواستید که خودمان را تغییر دهیم و بسیاری از اشتباهات را انجام ندهیم. آن روز به ما می گفتید که هیچ تلاشی برای رسیدن به کمال لازم نیست. اما حالا که چشم مان باز شده و برای اصلاح خودمان تلاش می کنیم و می خواهیم دیگران را از انحرافات عرفان حلقه و آقای طاهری آگاه کنیم. از در دشمنی با ما در می آیید و می گویید عضو شبکه منفی هستیم.

فرض کنیم شما راست می گویید و ما عضو شبکه منفی هستیم، اما قرار شما این بود که با هیچ کس تضاد نداشته باشید. پس با ما هم تضاد نداشته باشید و دشمنی نکنید. ما را دشمن خودتان ندانید. دوست خودتان بدانید و به نقدهایمان گوش دهید. نمی خواهید قبول کنید، به خودتان مربوط است. اما حداقل به آنچه می گویید پایبند باشید و با ما تضاد نداشته باشید.

تجربه ما به ما می گوید که عرفان حلقه یک دروغ شیطانی است و نه درمانگری می کند، نه کسی را به کمال می رساند. همین دین نیم بندی را هم که داریم ممکن است از ما بگیرد و به جای آن با القائاتش روز و شب ما را پر کند از جن و توهمات آزاردهنده. با این تجربه ما از عرفان حلقه و توصیه ها و دستورات آن گذشته ایم، عرفان حلقه می گفت تضاد نداشته باشید، ما می خواهیم با شیطان و جریان های شیطانی تضاد داشته باشیم. و اعلام می کنیم که از عرفان حلقه خارج شدیم و دیگری به سوگند نامه هایی که با فریب رسیدن به کمال ما را چشم و گوش بسته به امضا کردن آن وادار کردید، معتقد نیستیم. آن فریب ها و سوگندنامه ها را قبول نداریم و با عرفان حلقه تضاد داریم و می خواهیم آن را رسوا کنیم.

اما شما تا زمانی که در عرفان حلقه هستید و به آن پایبندید و معتقدید که با شیطان و شبکه منفی هم تضاد ندارید، چگونه می توانید با ما تضاد و دشمنی داشته باشید. اگر می گویید ما عضو شبکه منفی شده ایم و شیطانی هستیم. بسیار خوب این دقیقا همان چیزی است که از ما خواسته بودید، با آن تضاد نداشته باشیم.

نکند ما را عضو شبکه ای غیر از شبکه منفی می دانید که دست از تضاد و دشمنی با ما برنمی دارید. کسانی که امروز از عرفان حلقه جدا شده اند، نه نفوذی بوده اند و نه شبکه منفی، نه جاسوس و نه ستون پنجم و نه هیچ چیز یگری که شما می گویید. روزی با اشتیاق و امید به عرفان حلقه پیوستیم تا دردهای مان درمان شود و به عرفان و کمال برسیم، حالا متوجه شده ایم که همه این حرفها دروغ است و برای آگاهی دیگران تجربه های خود را می گوییم تا عبرتی برای آنها باشد. با ما تضاد نداشته باشید و دشمنی نکنید. لطفا به اصول خودتان پایبند باشید.

ما تسلیم عقل سلیم هستیم و هر چیز منفی و بد و شیطانی را که با حقیقت و پاکی در تضاد باشد، دشمن می دانیم و با آن در تضادیم اما شما که تسلیم حلقه هستید قرار است که تضاد نداشته باشید. پس لطفا به اصول خودتان پایبند باشید و با ما دشمنی نکنید. بگذارید ما هم به آنچه فکر می کنیم درست است عمل کنیم.

از دوستان نجات یافته که در سایت نجات از حلقه فعالیت می کنند بسیار تشکر می کنم. ای کاش من هم می توانستم مثل شما قدم مؤثری در این راه بر دارم. دلهای بسیاری باشما است اگرچه القائات طاهری و عرفان حلقه یا برخی مشکلات دیگر نمی گذارد که با شما همکاری نزدیکتری داشته باشیم.

خدا همه ما را از شر شیاطین جن و انس نجات بدهد

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا