مقالات

توهین نیرومنش و ایادی سایت موهن حلقه نیوز به مقام معظم رهبری مدّظله العالی و پاسخ مدیر انجمن نجات از حلقه به آن+صوت طاهری

توهین نیرومنش و ایادی سایت موهن حلقه نیوز به مقام معظم رهبری مدّظله العالی و پاسخ مدیر انجمن نجات از حلقه به آن + صوت طاهری

به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا انهاری

((دقیقا بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اسلام رحمانی لیبرالیسمی نقض ادعای طاهری و همفکرانش در خصوص رحمانیت عام الهی است که معتقد است عرفان حلقه در اعتقادات و مناسک ادیان مختلف مداخله ای ندارد (اساسنامه عرفان کیهانی)) و مسلمان غیر مسلمان با هم تفاوتی ندارند و همه با اتصال به رحمانیت عام الهی یا همان شعور ساختگی کیهانی بدون تفاوت وصل و به عرفان! می رسند.

بسم الله الرحمن الرحیم

از زمانی که محمد علی طاهری علنا اعلام حرب سیاسی نمود و شاگردان خود را تشویق به ریختن در خیابان ها و تجمعات در کوچه و خیابان های آرام کرد، از این طریق شهناز نیرومنش که خود را به نوعی شاگرد اسبق و جانشین شایسته محمد علی طاهری قلمداد می‌کند، وی هم اکنون در امریکا پناهنده شده و سعی دارد از طریق فضای مجازی بر عده ای ساده اندیش و یا مغرض اثر گذاشته و با برهم زدن نظم عمومی و سیاسی جلوه دادن جریان طاهری، جوسازی‌های اغتشاش‌گرایانه، ایجاد کمپین های ناموفق، تحصن‌های کوچک و غیرقانونی همچنین با شایعه مرگ خاموش طاهری در زندان از فرط بیماری و گرسنگی (که خود محل تامل است که یک درمانگر چگونه بیمار هم می شود!!!) و با پیگیری مظلوم نمایانه پرونده وی در سازمان ملل به بهانه دفاع از حقوق بشر آنهم در شرایط خاص مذاکرات (1+5) که دشمنان اسلام و علی الخصوص امریکا و اسرائیل سعی در یافتن بهانه ای در جهت ادامه روند تحریم ها هستند با این هدف که ملت ایران و این نظام مبارک را خونخوار و بی منطق و یک تروریست جلوه دهند و فشار را بر ملت غیور و ستم دیده بیشتر کنند، و با این روند پای بیگانگانی مثل احمد شهید و سیاستمدارن استرالیا و کانادا را به یک پرونده داخلی باز کند، و به این ترتیب با ژست اپوزوسیون، برای سازمان‌های جاسوسی امریکایی خوش‌خدمتی کرده و فرصت‌هایی را برای خود به دست آورد…..

توهین نیرومنش و ایادی سایت موهن حلقه نیوز به مقام معظم رهبری مدّظله العالی و پاسخ مدیر انجمن نجات از حلقه به آن 

به قلم حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا انهاری

((دقیقا بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اسلام رحمانی لیبرالیسمی نقض ادعای طاهری و همفکرانش در خصوص رحمانیت عام الهی است که معتقد است عرفان حلقه در اعتقادات و مناسک ادیان مختلف مداخله ای ندارد (اساسنامه عرفان کیهانی)) و مسلمان غیر مسلمان با هم تفاوتی ندارند و همه با اتصال به رحمانیت عام الهی یا همان شعور ساختگی کیهانی بدون تفاوت وصل و به عرفان! می رسند

بسم الله الرحمن الرحیم

از زمانی که محمد علی طاهری علنا اعلام حرب سیاسی نمود و شاگردان خود را تشویق به ریختن در خیابان ها و تجمعات در کوچه و خیابان های آرام کرد، از این طریق شهناز نیرومنش که خود را به نوعی شاگرد اسبق و جانشین شایسته محمد علی طاهری قلمداد می‌کند، وی هم اکنون در امریکا پناهنده شده و سعی دارد از طریق فضای مجازی بر عده ای ساده اندیش و یا مغرض اثر گذاشته و با برهم زدن نظم عمومی و سیاسی جلوه دادن جریان طاهری، جوسازی‌های اغتشاش‌گرایانه، ایجاد کمپین های ناموفق، تحصن‌های کوچک و غیرقانونی همچنین با شایعه مرگ خاموش طاهری در زندان از فرط بیماری و گرسنگی (که خود محل تامل است که یک درمانگر چگونه بیمار هم می شود!!!) و با پیگیری مظلوم نمایانه پرونده وی در سازمان ملل به بهانه دفاع از حقوق بشر آنهم در شرایط خاص مذاکرات (1+5) که دشمنان اسلام و علی الخصوص امریکا و اسرائیل سعی در یافتن بهانه ای در جهت ادامه روند تحریم ها هستند با این هدف که ملت ایران و این نظام مبارک را خونخوار و بی منطق و یک تروریست جلوه دهند و فشار را بر ملت غیور و ستم دیده بیشتر کنند، و با این روند پای بیگانگانی مثل احمد شهید و سیاستمدارن استرالیا و کانادا را به یک پرونده داخلی باز کند، و به این ترتیب با ژست اپوزوسیون، برای سازمان‌های جاسوسی امریکایی خوش‌خدمتی کرده و فرصت‌هایی را برای خود به دست آورد.

 

چندی پیش انجمن نجات از حلقه مصاحبه ای را در خصوص تخریب چهره استاد مظاهری سیف در خصوص انتشار اخبار تحریف شده از ایشان ترتیب دادیم تا روشنگری شود که این تخریب ها جایگاهی ندارد اما امروز بنده در سرچ سایت های مرتبط با این خانم مشاهده کردم که ایشان در تخریب و توهین به فضلا و علما و حتی اول شخص مملکت اسلام و تشیع یعنی مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز هیچگونه ابایی ندارد و گویی به جنگ سیاسی آقای طاهری لبیک گفته و با توهین و بظاهر تخریب چهره زیبای حضرت آیت الله امام خامنه ای و تحریف سخنانش گامی دیگر در مشمئز کنندگی هر چه بیشتر این جریان برداشته و افراد را به فتنه ای ننگین تر دعوت می کند.

در ادامه قصد دارم مقداری از تحریفات و توهین ها به مقام شامخ ولایت از سایت معلوم الحال حلقه نیوز که به ضرس قاطع وابسته ایادی استکبار و سرویس های جاسوسی امریکا می باشد مطالبی به مخاطبین این سایت عرض نمایم:

در این سایت موهن دیدار دانشجویان عزیز را در ضیافت افطاری با مقام معظم رهبری هدف اهانات خود قرار داده و با عنوان های زننده ای چون رهبر فعلی و رهبر 75 ساله و… با عواطف یک ملت غیور همیشه در صحنه بازی کرده و گور باورهای ساختگی این فرقه را هر چه سرعت می کند و سعی در تحریف سخنان آقا داشته و با این تیتر سخن خود را آغاز می کند:

حرف‌های جدید خامنه ای: اسلام رحمانی غلط است؛ آمار افسردگی دروغ؛ کنسرت در دانشگاهها قدغن؛ استاد نامطمئن ممنوع!

اولا اینکه ایشان نفرمودند اسلام رحمانی غلط است بلکه فرمودند:

منظور برخی از اسلام رحمانی، لیبرالیزم است چرا که برداشتی غلط و التقاطی از این مسئله دارند و دقیقا بیانات ایشان نقض ادعای طاهری و همفکرانش در خصوص رحمانیت عام الهی است که معتقد است عرفان حلقه در اعتقادات و مناسک ادیان مختلف مداخله ای ندارد (اساسنامه عرفان کیهانی) و کافی است هر کس با هر دینی و مسلکی و لو یک فرد بهائی به شبکه شعور کیهانی تسلیم شود و با این حالت مسلمان بوده و نیاز نیست أشهد اسلام محمدی را بگوید و با امضای سوگند نامه و دوره مستری می تواند حتی مربی مسلمانان در این فرقه شود و این در آموزه های عرفان حلقه و افرادی که این نوع اسلام لیبرالیزمی را تبلیغ می کنند بشدت به چشم می خورد.

مقام معظم رهبری در این خصوص به زیبایی فرمودند:

اصطلاح اسلام رحمانی که این روزها رایج شده است از ترکیب دو کلمه زیبا بوجود آمده اما معنای واقعی آن چیست؟ آیا منظور این است که برخلاف قرآن که انسانها را به مؤمن، کافر، دشمن و دوست تقسیم می کند باید با همه انسانها، صرفاً با رحمت برخورد کرد؟ و با کسانی که با اسلام و ملت ایران دشمنی می کنند، بر خلاف فرمان پروردگار با محبت، مودّت و مَعدِلَت رفتار کرد؟ ایشان، اینگونه حرفهای بدون تأمل و سطحی را کاری غلط و گمراه کننده خواندند و افزودند: آیا اصطلاح اسلام رحمانی، نشأت گرفته از لیبرالیزم غربی است؟ اگر اینگونه باشد این اصطلاح، نه اسلامی است و نه حتی رحمانی و عاطفی، چرا که زیربنای لیبرالیزم یعنی تفکر اومانیستی براساس نفی پروردگار و معنویت شکل گرفته و بر پایه منافع گروههای قدرتمند، استوار است.

در این بیان گویی مقام معظم رهبری به این آیه اشاره دارند که می فرماید:

أَ فَمَنْ كانَ مُؤْمِناً كَمَنْ كانَ فاسِقاً لا يَسْتَوُون‏ آيا كسى كه باايمان باشد همچون كسى است كه فاسق است؟! نه، هرگز اين دو برابر نيستند. (سجده/18)

و یا با حالت سوالی (استفهام انکاری) می پرسد که هَلْ يَسْتَوِي‏ الَّذينَ يَعْلَمُونَ وَ الَّذينَ لا يَعْلَمُون‏ آيا كسانى كه مى‏دانند با كسانى كه نمى‏دانند يكسانند؟! (زمر/9)

 و آیاتی نظیر این که مومن را از کافر و گناهکار بی عمل را از نیکوکار متدین جدا می کند.

و در آیه ای رسا تر و تهدید آمیز تر می فرماید : أَ فَمَنْ يَمْشي‏ مُكِبًّا عَلى‏ وَجْهِهِ أَهْدى‏ أَمَّنْ يَمْشي‏ سَوِيًّا عَلى‏ صِراطٍ مُسْتَقيمٍ آيا كسى كه نگونسار و به صورت افتاده حركت مى‏كند، هدايت ‏يافته ‏تر است يا آنكه راست ‏قامت بر راه راست مى‏رود؟

یعنی افرادی که به نور قرآن و اهل بیت هدایت یافته اند و بر صراط مستقیم اند را آیا با کسانی که به صورت به زمین افتاده و در گمراهی اند و یکی می پندارید؟

حضرت امام خامنه ای در خصوص رد این شایعه که جوان متعهد و متدین ایرانی چگونه افسرده است و این انگ زدن ها خود نوعی غرض ورزی است این گونه می فرمایند که چگونه یک جوان ایرانی که در شب قدر ساعت ها بیدار ماند و فردای آن در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند آیا این جوان افسرده است!!!! البته چه بسا عده ی کثیری که در این فرقه گرد هم آمدند و از آموزه های طاهری به این باور رسیده اند (که همه گرفتار موجودات غیر ارگانیک هستند و راه رهایی ای جز اعتقاد به بافته های طاهری و مسترهایش ندارند، لذا آزاد نمی گردند مگر اینکه خود را در اسارت لایه محافظ های طاهری بند نمایند! خود دچار افسردگی و پارانویای شدید روحی و همچنین توهم زایی شده اند) مورد خطاب مقام عظمی ولایت فقیه نباشند چرا که جوان با ایمان متعهد و انقلابی هیچ گاه زمین نشسته و زانوی غم بغل نمی کند و پرنشاط و پرشور در راستای اهداف شیعی و انقلابی خود قدم بر می دارد.

وضعیت کنسرت های دانشگاه نیز معلوم است که به چه دلیل ایشان با این لاابالی گری ها و دوری از تحصیل علم مخالف است و نیاز به بحث نیست.

در خصوص بکارگیری اساتید ارزشی و خودداری از استفاده از عناصر نامطمئن برای نظام و کشور و مردم» را به تشکلهای دانشجویی توصیه و خاطرنشان کردند و فرمودند: عناصری نظیر کسانی که در سال 88 آن حوادث را به راه انداختند و بدون هیچ منطقی با اسلامیت و جمهوریت نظام مخالفت کردند قابل اطمینان نیستند )) که حرفی بسیار منطقی و عاقلانه است چرا که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود و آزموده را آزمودن خطاست و باید عرض کنم که یقینا افراد خائن به ملت و نظام نه تنها جایشان در دانشگاه نیست بلکه ملت ایران پذیرای هیچ فرد خائنی در این مملکت نمی باشند بخصوص افرادی که قصد تخریب و تضعیف نظام را دارند به چه جرأتی قصد ورود در ارکان آموزشی این نظام را خواهند داشت.

پس برای آگاه شدن از اصل بیانات مقام معظم رهبری از عزیزان تقاضا دارم که به سایت های بیگانه دست نشانده غرب مراجعه نکنند و قبل از مراجعه نیز مطالب را از سایت مربوط به خود حضرت آقا پیگیری نمایند.

والسلام علیکم محمدرضا انهاری

فایل صوتی محمد علی طاهری در خصوص اعلام محاربه سیاسی بعد  از مشاهده ی عکس های زیرین می باشد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا