فیلم و کلیپ

نقد ادعاهای اخیر حجت نجفی درباره انکار جاودانگی در دوزخ؛ حجت الاسلام استاد مظاهری سیف

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. شما بالا برین پایین بیاین، طاهری دلش نمی خواد ابلیس و قاتلان انبیاء و اولیاء همیشه تو عذاب باشن

  2. بر اساس متون دینی و اسلامی، در آخرت مردم سه دسته اند؛ گروهی “مثل مشرکین و کفار” برای همیشه در جهنم می مانند و گروهی که هم صواب دارند و هم گناه، بطور موقت در جهنم اند تا پاک شده و وارد طبقات مختلف بهشت می شوند و گروهی نیز بدون نیاز به جهنم پاک اند و وارد بهشت می شوند. در سوره واقعه قرآن مجید به سه دسته اشاره شده است: گروهی که نامه عملشان به دست راستشان داده می شود و اهل بهشت اند و گروهی که نامه عملشان به دست چپشان داده می شود و جهنمی اند و گروهی که در خیرات از همه سبقت گرفته اند! و بهترین سطح و جایگاه بهشت به آن بزرگواران اختصاص دارد. در روایات نیز به این نکته صریحا اشاره شده است.

  3. توضیح مهم:
    آنها که در جهنم جاودان می مانند به این علت است که قابلیت پاک شدن را از دست داده اند مثل پارچه چرک مرد که هر چه آن را بشویند، پاک و سفید نمی شود زیرا چرکی و کثافت به خورد آن رفته است!

  4. بعضی می گویند خدا بخشنده است و امکان ندارد کسی مورد بخشش و پاک شدن قرار نگیرد ! این حرف درست نیست چون جاودانگی کفار و مشرکین در جهنم بدلیل عدم قابلیت خودشان است؛ مثل یک بطری در بسته که اگر در دریا هم فرو برده شود، حتی یک قطره آب وارد آن نمی شود!! عدم ورود حتی یک قطره آب در بطری، تقصیر دریا نیست بلکه این بطری در بسته است که قابلیت دریافت آب به درون خود را ندارد…

  5. خداوند می فرماید: ” … و ما هم بخارجین من النار. “: و از آتش خارج نخواهند شد. “بقره/167”

  6. طاهری میگه تمام انسان ها در نهایت (استغفرالله) با خدا به وحدت رسیده خدا می شوند!!!!!! برای این خاطر نمی خواسته قبول کند که قرآن مجید صریحا می فرماید که بهشت بر کافرانی که بدون توبه به برزخ منتقل شوند، نمی آمرزد. حتی خداوند فرموده است که (بهشت بر کفار و مشرکین و ظالمین ،حرام گشته است.(

  7. به نام بی نام او
    جناب هموطن! تو تکه ای از تن واحده هستی، هستی. بیا به اصل خودت بپیوند آنوقت خواهی دید استاد عشق درست گفته. بیا منتظرت هستیم.
    مرسی-بای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا