یادداشت ها

رعایت حجاب از ترس اماکن

💠رعایت جاب از ترس اماکن

در عرفان حلقه چیزی به نام «حجاب» موضوعیتی ندارد و اگر از حجاب سخنی به میان آمده است از ترس اماکن و با فریبکاری همراه بوده است به این دلایل:

🔷 1-مسترهای اصلی و مشهور آنان که عرفان حلقه و به قول خودشون کمال رو تدریس میکنن، منکر حجاب و پوشش هستند.

🔷 2 – خانواده ی طاهری بی اعتنای به حجاب هستند و طاهری هم به عنوان یک فرد مثلا عارف بی تفاوت به حجاب همسرش است.

🔷 3 – کلاس های فرقه ی حلقه دارای اختلاط شدید نامحرمان ،بی حجابی و گاهی کشیدن پوشش از سر زنان در حین فرادرمانی توسط طاهری است.

تمامی عکس هایی که در زیر نمایش داده می شود برای اولین بار از سایت ها و کانال های حلقه ای منتشر شده است.

همسر و خانواده ی طاهری
شهناز نیرومنش رئیس فرقه ی حلقه ی نیرومنشیه (شاخه ی دیگری از حلقه)
مادر و خواهر طاهری.
طاهری در حال کشیدن روسری از سر یک خانم برای کنترل بیمار
رکسانا حقیقت طلب مستر عرفان حلقه

 

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. در روایات اسلامی آمده که بی حجابی از ضعف ایمان و بی حیایی است. حالا در آموزه های عرفان واره حلقه آمده که در اثراتصال با حلقه ها بلوغ عرفانی (عرفان از نوع حلقه) در شخص ایجاد می شود و خودش حجابش را رعایت می کند ولی می بینیم که مثلا خانم نیرومنش دیگه پیر شده ولی بعد از چند سال گرفتن اتصال ،هنوز بی حجاب است. البته اول یک روسری سرش بود ولی الآن آن را هم برداشته است. یا خانم رکسانا که مثل رقاصه هاست و او نیز پس از چند سال به بلوغ نرسیده و خانم مسترهای دیگر هم به همین بلا گرفتارند. خانم مستر معروف که جلوی طاهری قرآن کشف رمز می کرد! و خودش را معلم قرآن معرفی کرده بود و اول چادری بود ولی حالا بدحجاب شده و از این موارد متاسفانه زیاد است.

  2. اشخاصی مثل خانم رکسانا با این سر و وضع کلاس مختلط برگزار می کنند و از توحید و کمال و بهشت حرف می زنند! به نظر شما مضحک نیست؟

  3. در عرفان واره حلقه به زن می گویند تو به دو انرژی نیاز داری؛ یک. انرژی نوع اول که از راه خوردن غذا برایت حاصل می شود. دو. انرژی نوع دوم که مربوط به روان توست و از راه تعریف و تمجید تو از طرف دیگران حاصل می شود؛ و بی حجابی تو به دلیل همین انرژی نوع دوم است که نیاز داری و به این علت به بی حجابی و خودنمایی می پردازی و باید ما تو را به حلقه شبکه شعور کیهانی وصل کنیم تا به بلوغ عرفانی برسی و دیگر نیازی به این این نوع از انرژی نداشته باشی.
    قطع نظر از این که ببینیم این حرف ها چقدر دقیق و صحیح است و اساسا چقدر به فلسفه حجاب در دین ،ارتباط دارد، دو نکته مهم در این میان قابل توجه است. اولا: در عرفان واره حلقه مهم نیست این بلوغ چه وقت حاصل می شود؛ یعنی اگر آن زن از مستر خود یا از خود طاهری سوال کند چقدر در اتصال بنشینم به این بلوغ عرفانی می رسم، پاسخی دریافت نمی کند، لذا افراد سال ها در عرفان واره حلقه هستند و با حجاب نشده اند هیچ، آن ها که قبلا حجابی داشته اند هم به این دلیل که حجاب اجباری و بدون ادراک، آنها را دچار فشار روانی می کند (چون در مقابل خواسته دل خود “انرژی نوع 2” ) ایستاده اند، بی حجاب شده اند!!
    ثانیا: حجاب یک امر فردی صرف نیست؛ یعنی زن که بی حجاب وارد اجتماع می شود، علاوه بر این که امنیت خود را (مادی و معنوی) به خطر می اندازد، امنیت دیگران را نیز به خطر می اندازد و تعادل روانی جامعه را نیز دچار اختلال می کند، لذا منطقی نیست که جامعه تاوان بدهد تا یک یا چند زن حلقه ای بی حجاب باشند تا در آینده که نامعلوم هم هست، شاید به بلوغ عرفان حلقه ای! برسند!!!

  4. عرفانهای قلابی مثل حلقه کیهانی مامور شده اند تا ارتباط با عالم بالا را بی اهمیت و بی حساب و کتاب جلوه دهند و اینطور به افراد از همه چیز بی خبر القا کنند که هر بی بند و بار و اهل گناهی می تواند بدون توبه و تزکیه و رعایت حلال و حرام الهی به رشد معرفتی برسد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا