اخبار عرفان حلقه

فقط خانم نیرومنش بخواند

خانم نیرومنش :پس از عرض سلام باید عرض کنم که من یکی از کاربران سایت نجات از حلقه هستم. البته هیچ گاه عرفان حلقه ای نبودم، اما زمانی که از طرف یک دوست به عرفان حلقه دعوت شدم. در اینترنت سرچ کردم و با سایت نجات از حلقه آشنا شدم. گاهی به مطالب تند آنها انتقاد داشتم، اما وقتی خودم را جای کسانی می گذارم که مدت طولانی است دچار برون ریزی هستند و زندگی شان از هم پاشیده، به آنها حق می دهم که کمی عصبانی باشند.

در این نامه می خواهم سه نکته را به شما و همه طرفداران عرفان حلقه بگویم.
اولاً، چرا شما حاضر به مناظره و گفتگو با منتقدان نمی شوید؟ این همه از شما دعوت می شود، فضایی که در سایت نجات ایجاد شده در هیچ یک از سایت های شما نیست ولی شما حاضر به یک گفتگوی رسمی با منتقدان خود نمی شوید و همیشه آنها را می کوبید و زیر سوال می برید. این شیوه درستی برای پاسخ دادن به نقدها نیست. کمی منصف باشید. به جای اتهام زنی فرصتی را فراهم کنید که کسانی مثل من بتوانند خودشان تصمیم بگیرند که چه کسی درست می گوید.
شما در مطالبی که چندی پیش گفتید، ایمیل دادید و اعلام کردید در سایت های مربوط به خودتان حاضر به مناظره هستید. آقای مظاهری سیف هم به شما ایمیل زد و فیلم ایمیل زدنش را روی سایت گذاشت، شما هم پاسخ ایشان را بدهید و فیلم آن را روی سایت های تان بگذارید. تا ما بدانیم چه کسی خود را از مناظره و گفتگوی آزاد کنار می کشد.
خانم نیرومنش بگذارید موضوع عرفان حلقه در جلسات علمی و بحث آزاد حل شود و ما بتوانیم بدون جو سازی و آشوب درباره آن تحقیق کنیم.
با تشکر ،یکی از کاربران و دوست داران سایت نجات از حلقه

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا