اخبار عرفان حلقه

حضور انجمن نجات از حلقه در نمایشگاه کتاب

اعضای انجمن نجات از حلقه در نمایشگاه کتاب امسال حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن نجات از حلقه، در ایام برپایی نمایشگاه کتاب امسال، اعضای انجمن نجات از حلقه به منظور پاسخ‌گویی به سؤالات مردم در مورد عرفان حلقه حضور خواهند داشت.

فاطمه میرزائیان، مدیر انجمن نجات از حلقه، ضمن اعلام این خبر گفت: بهره‌بردن از فرصت رویدادهای فرهنگی، ما را در دستیابی به یکی از مهم‌ترین اهداف انجمن که روشنگری در مورد ماهیت عرفان حلقه است، یاری می‌کند؛ به همین منظور تصمیم گرفتیم در مدت ایام برپایی نمایشگاه کتاب امسال در خدمت کسانی که به هر ترتیب با عرفان حلقه آشنایی دارند، باشیم و به سؤالات آنها بر اساس معلومات و تجارب خودمان پاسخ دهیم.

وی با اشاره به این نکته که اعضای انجمن در غرفه مؤسسه بهداشت معنوی مستقر خواهند بود، افزود: متأسفانه از آنجا که مراحل ثبت انجمن هنوز به پایان نرسیده، امسال نتوانسته‌ایم غرفه مجزایی داشته باشیم. البته چنانچه همگان مطلع‌اند، هسته اولیه انجمن نجات از حلقه در جلسات نقد عرفان حلقه توسط مؤسسه بهداشت معنوی شکل گرفت که حدود دو سال در پژوهشگاه باقرالعلوم برگزار می‌شد. از همان موقع حمایت معنوی این مؤسسه -چه از نظر محتوی و چه امکاناتی نظیر تأمین فضای کار- شامل حال ما شده و در اینجا جا دارد از مؤسسه بهداشت معنوی که بار دیگر، امکانات محدود خود را در اختیار انجمن گذاشت و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کرد، سپاس‌گزاری کنیم.

میرزائیان با تأکید بر ضرورت فعالیت در عرصه نقد نحله‌های نوی فکری ادامه داد: از آنجا که امروز جامعه مملو از ادعاها و ایده‌های نوی فکری و عقیدتی است، به‌راستی مردم نیاز دارند راه نقد و محک‌زدن این اندیشه‌ها را بیاموزند تا همچون کشتی‌های بدون ناخدا در طوفان معنویت‌های هزار رنگ سرگردان نشوند. حفظ استقلال فکری و سلامت معنوی با وضعیت فعلی بسیار مشکل به نظر می‌رسد و از این رو بر متولیان فرهنگی و کارشناسان حوزه‌های مختلف علوم انسانی واجب است که مردم را در این عرصه تنها نگذارند.

محل غرفه مؤسسه بهداشت معنوی در نمایشگاه کتاب (مصلی تهران)، راهروی 27، غرفه 29 واقع شده و کارشناسان و اعضای انجمن نجات از حلقه برای پاسخگویی به سوالات مردم درباره عرفان حلقه در آنجا حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا