اخبار عرفان حلقه

گزارشی از چهارمین نشست هم‌اندیشی انجمن نجات از حلقه

چهارمین نشست هم‌اندیشی نقد عرفان حلقه با وجود همکاری‌نکردن فرهنگسرای فردوس در محل دفتر انجمن نجات از حلقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن نجات از حلقه، روز پنج‌شنبه، چهار اردیبهشت‌ماه که به بنا به اعلام قبلی قرار بود چهارمین نشست هم‌اندیشی نقد عرفان حلقه در فرهنگسرای فردوس برگزار شود، به دلیل همکاری‌نکردن مدیر جدید این فرهنگسرا در محل فرهنگسرا برگزار نشد.

بر اساس این گزارش، میزبانان جلسه، مدعوینی را که پشت در سالن تجمع کرده بودند، به دفتر انجمن واقع در فلکه دوم صادقیه دعوت کردند و در نهایت در ساعت 3:30 دقیقه، جلسه با حضور نزدیک به 40 نفر از مدعوین در محل دفتر انجمن برگزار شد.

در این نشست، نخست پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با توجه به یک‌ساله‌شدن فعالیت‌های انجمن، جشن تولد یکسالگی انجمن با پذیرایی به صرف کیکی با نقش لوگوی انجمن، آغاز شد؛ سپس از فعالیت‌های مریم گلباز، مدیر پیشین سایت نجات از حلقه به دلیل خدمات یک‌ سال گذشته با اهدای لوح تقدیر توسط فاطمه میرزائیان، مدیر انجمن قدردانی شد.

در ادامه گلباز، گزارشی از عملکرد یک‌ساله انجمن، پیشرفت‌ها و دستاوردها ارائه داد و با امید به جذب بیشتر جداشدگان از فرقه در انجمن از سمت مدیریت سایت نجات از حلقه کناره‌گیری کرد.

وی درباره علت ترک سمت خود گفت: بزرگ‌ترین هدف من برای کار در این انجمن، ایجاد فضایی برای گفت‌وگو و رویارویی با پیروان حلقه بوده؛ چراکه این اقدام را مؤثرترین روش برای تشخیص حق از باطل می‌دانم.

گلباز ضمن آنکه نوید راه‌اندازی سایت دیگری به نام «گفت‌وگو با حلقه» را داد، افزود: امروز به نظر می‌رسد کارهای عمومی انجمن نجات از حلقه را دوستان خوبمان به‌خوبی می‌توانند هدایت کنند و من هم می‌توانم روی هدف اصلی‌ام تمرکز بیشتری داشته باشم. این طبیعی است که با یک‌ساله‌شدن انجمن و افزایش تعداد اعضا بخواهیم تخصصی‌تر روی این موضوع کار کنیم و اکنون شرایط تقسیم کار میان اعضا مهیاست.

وحید حسنعلی، طراح سایت و منتقد عرفان حلقه در ادامه نشست، گزارشی از تغییراتی که سایت نجات از حلقه به دست ایشان خواهد کرد، ارائه داد. این تغییرات که به مناسبت سالگرد انجمن نجات از حلقه برای بهینه‌شدن سایت صورت می‌گیرد، به‌زودی قرار است روی سایت اعمال شود.

در مرحله بعد، حجت‌الاسلام مظاهری‌سیف، اولین بحث از سلسله‌بحث‌های نقد عرفان حلقه را آغاز کرد. این بحث‌ها که در پنج جلسه ارائه خواهد شد، از بُعد دینی به نقد عرفان حلقه خواهد پرداخت.

نوید شتابی‌فرد، سخنران بعدی بود که به شرح چگونگی جذب خود و همسرش به عرفان حلقه پرداخت و از آسیب‌هایی که متوجه او و خانواده‌اش شده بود، سخن گفت.

در پایان نشست، حجت‌الاسلام عرب، بحث‌های کارشناسی خود در مورد مقابله با آسیب‌های اتصالات حلقه‌ها را ادامه داد. وی در این بحث، به بررسی روزنه‌هایی که سبب ورود نیروهای متافیزیکی منفی به زندگی اشخاص می‌شود، پرداخت.

گفتنی است نشست بعدی انجمن نجات از حلقه، دو هفته دیگر خواهد بود که محل نشست متعاقباً از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا