سخنرانی های کوتاه نقد حلقه

104) ترمز دستی عبادات

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. پیغمبر خدا ص فرمودند:
    من ترک الصلاه متعمدا فقد کفر.
    هیچگاه العیاذبالله جبرئیل ع ترمزدستی عبادات کسی را نمی کشد؛ این کار شبکه شعور کیهانی یا همان شیطان رجیم است.

  2. باعرض سلام
    فرقه ضاله حلقه، بسیار موذیانه و شیطنت آمیز عمل کرده است. اعضای حلقه در ابتدا خیال می کنند هوشمندی نمازشان را گرفته تا به آن کیفیت ببخشد و باز گرداند! در مورد دیگر ضروریات دینی مثل روزه و حج و حجاب و غبره نیز همینطور. اما بعد کم کم آنها که نماز می خواندند و روزه می گرفتند و اهل حج و حجاب و… بوده اند به بی نمازی و بی حجابی عادت می کنند. حساسیتشان کم میشود و نتیجه اش این می شود که می گویند اصلا اصل اتصال است! اصلا هدف این اعمال اتصال به شبکه شعور بوده و هدف رسیدن ما به کمال بوده که با اتصال گرفتن برایمان حاصل خواهد شد!!!

  3. در قرآن مجید آمده وقتی از دوزخیان می پرسند چه چیز باعث شد دوزخی شدید؟ در جواب می گویند: (ما نمازگذاران نبودیم) : (ما سلککم فی سقر – قالوا لم نک من المصلین) : (42 و 43 المدثر)

  4. هیچ کس با خواندن نماز و قرآن با حضور قلب و با درک و معرفت مخالفتی ندارد؛ ولی حرفی که طاهری می زند، بی مورد است. اتفاقا تداوم در خواندن نماز و دعا و قرآن و انس با عبادات همراه با تقوای الهی پیشه کردن، حضور قلب و معرفت در عبادات را در انسان ایجاد می کند نه ترک نماز و عبادات. امام خمینی که عرفا و فقها و بزرگان جهان تشیع است بیان می دارند:
    … فرزندم ! با قرآن این بزرگ کتاب معرفت آشنا شو اگرچه با قرایت (خواندن) آن ؛ و راهی از آن بسوی محبوب باز کن و تصور نکن که قرایت (خواندن) بدون معرفت اثری ندارد که این وسوسه شیطان است. آخر، این کتاب از طرف محبوب است برای تو و برای همه کس، و نامه ی محبوب ، محبوب است اگرچه عاشق و محب مفاد آن را نداند و با این انگیزه حب محبوب که کمال مطلوب است به سراغت آید و شاید دستت گیرد …
    ” صحیفه امام ، ج: 16 ، ص: 211 “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا