مناظرات و نشست ها

مروری بر مناظره فلاورجان

مروری بر مناظره فلاورجان

فلاورجان برای حلقه‌ای‌ها یادآور واقعیتی تلخ است. بنیان گذار فرقه‌ی حلقه و مسترهای آنان هماره از مناظره با منتقدین خود فراری بوده و هستند.

در زمستان 95 نشستی به منظور نقد و بررسی عرفان‌های کاذب با حضور حجت الاسلام شمشیری در فلاورجان برگزار شد که مسترهای حلقه با ایجاد هیاهو و اغتشاش به صورت ناخواسته آن را به جلسه‌ی مناظره تبدیل کردند.

تبعات این اشتباه و یا بهتر است بگوئیم اعتماد به نفس کاذبِ مسترهای اصفهانیِ حلقه که به فلاورجان آمده بودند تنها در بین بیش از 600 نفری که در سالن سخنرانی بودند منحصر نمی‌شود. علاوه بر حاضران که به چشم خود ناتوانی بیش از 10 مستر اصلی حلقه را می دیدیدند، امروزه همگی متوجه شده‌اند که حلقه‌ای‌ها از رویارویی با حقیقت فراری هستند. آنان اگر از رویارویی با حقایق فراری نبودند:

– در داخل یا خارج از کشور مدعاهای خُنَک و خنده آور خود را در نظر پزشکان و متخصصان مورد آزمایش و اثبات قرار می‌دادند نه اینکه بگویند دختر خاله‌ام یا فلان فامیل و دوست من در این فرقه شفا پیدا کرده و فیلم‌ها و شهادت‌های ساختگی را ملاک خود قرار دهند.

– با منتقدین بر سر میز مناظره می‌نشستند. تا همگی متوجه شوند از هیچکدام از آموزه‌هایشان قادر نیستند دفاع بکنند.

– حداقل اگر مناظره‌ی فلاورجان را به بهانه‌ی برگزاری مناظره‌ی مجدد در هفته‌ی بعد با مسترهای قوی‌تر قطع کردند، خلف وعده نمی‌کردند و مناظره‌ای با منتقدین برپا می‌کردند.

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با عرض سلام
    تقریبا یک ساعت پیش با یک مستر حرف می زدم. وی گفت پس از چند سال تحقیق فهمیده ام آموزه های حلقه، بطن دین و قرآن است! به او گفتم یعنی شما از مثلا آیت الله مکارم دین و عرفان شناس تر هستی؟! جواب داد: آقای مکارم مگه معصوم است؟! گفتم: شما معصومی؟؟! جواب داد: من به ندای درونم اعتماد دارم!!! گفتم: شیطان در قلب و درون انسان غیر معصوم ،تصرف می کند و با تزیین باطل، آن را حق و خوشمزه جلوه می دهد، و به این دلیل پیامبر خاتم ص، ما را به تمسک به قرآن و عترت سفارش فرمودند تا ندای درون خود را حق محض نپنداریم. جواب داد: من هنوزز شاهد هستم!!!
    ببینید! این وضع اعضای فرقه ضاله حلقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا