تجربه های آسیب دیدگان و نجات یافتگان

آسیب دیده شماره (19)

بسم الله الرحمن الرحیم

آسیب دیده شماره (19)

آقای آرش_ش

دوستان من خودم از اعضای عرفان حلقه بودم و چیزهای زیادی برای گفتن دارم ،حقایق وحشتناکی از حلقه..

دوستان توجه داشته باشید هیچوقت نمیتونید یه مستر یا طرفدار عرفان حلقه رو به راه راست هدایت کنید.

اونها مسخ میشن.

طاهری اتصالاتی داره که افراد رو با صداش هیپنوتیزم میکنه و مسخشون میکنه یعنی ضمیرناخودآگاهشونو دستکاری میکنهمنم خیلی کله شق بودم،خود همین آقای شتابی فرد رو بارها باهاش جر و بحث داشتم تو فیسبوک البته روش طاهری یعنی القای تفکرخدا کمک کرد و نجاتم داد.

طاهری با استفاده از اصول ان ال پی و هیپنوتیزم طوری شستشوی مغزی میده که فکر میکنید همه شیطانین جز خودش و شبکه ش یکی از کارهایی که همیشه انجام میدن گوش دادن به فایلهای صوتی طاهریه من هروقت گوش میدادم خوابم میگرفت بعدها فهمیدم خوابم نمیبرد در اصل وارد خواب هیپنوتیزمی میشدم وبعدش که بیدار میشید ضمیرناخودآگاه و ذهنتون تلقین داده شده است.

القای افکار به مردم با یه روش ساده…

حدود یک سال و خرده ای در حلقه بودم…

ارتباطهای اونها شیطانیها رو فعال میکنه و شما مرتبا درگیر میشید.اونها به شیوه خاصی آموزشها رو چیدن که شما کم کم به باور این میرسیدکه شبکه اونها الهیه بقیه جاها شیطانی آموزه ها تلقین میشه مثلا شما طوری شستشو مغزی میشی که فکر میکنی فقط با ارتباط گرفتن میشه به خدا رسیدو همه رو شیطانی فرض میکنید بعدش شما میشی طرفدار پر پروپا قرص و شروع میکنی تبلیغات…

خب طاهری و مسترها توی دوره های آموزشی بارها با ذکر دلیل و علت میگن که از طرف شبکه مثبت هستن چون درمان انجام میدن و میخوان به کمال برسن!!!

من از مدت ها قبل با ذکر های الهی پاکسازی کردم و الان دیگه از اون حالت ها خبری نیست خدا رو شکر.

ارتباط گرفتن یه روش عملی بود که بر مبنای گفته هاشون شما میرفتید یه جا نشسته یا دراز کشیده چشما رو میبستی و شاهد میشدی و بنا بر ادعاشون شبکه اونها روی شما درمان انجام میداد!!!

از تلقینات اونهاست.یه جور روانشناسی خاصی توی آموزش ها هست.بستگی به افرادم داره ،مثلا من تبلیغ میکردم ،یه سری باور نمیکردن،اما یه سری خیلی سریع جذب میشدن،اونها نظرشون راجع به قرآن اینه که باید باید رمزگشایی بشه و در مورد انبیا هم از اصول اخلاقی شون میگفتن اما جالبه که بدونین مسترها وقتی به وقتش برسه اخلاقیاتو میزارن کنارالبته اینم بگم قسمت اعظم آموزه هایی که در مورد قرآن و انبیا و اعتقادات بود از عرفان اسلامی و بقیه گرفته شده بود.

یعنی با اسم اینکه ما با این اصول اخلاقی حرکت میکنیم بسوی کمال به شما القا میکنن که از شبکه مثبت هستن و هرکسی هم باهاشون مخالف باشه از شبکه منفی و شیطانیهقسمتهایی رو از عرفان اسلامی عینا کپی کرده بودن.

و ازانرژی درمانی اونها میگفتن اتصالاتی داریم که باهاش روح و اجنه رو خارج میکنیم چون میگن از شما در برابر موجودات دفاع میکنه:اسمشو گذاشتن تشعشع دفاعی .اونها میگن وقتی که به کسی ارتباط بدی حفاظ برات تشکیل میشه که هرکاری بکنی آلوده نمیشی،تازه اینها یه ذره شه.تخلفات مثلا شما اگه دروغ بگی آلوده میشی با این حساب القا میکنن که همه افراد بشدت آلوده هستن.مثلا شما اگه شاخه درخت رو بشکنی جن های محافظ درخت شما رو آلوده میکنن.دفاعی هم صرفا برای خروج دادن هست

میگن وقتی که شما به کسی ارتباط بدی حفاظ فعاله،یه آیه قرآن هست که ترجمش میشه ما برای هرچیزی حفاظی قرار دادیم البته درست خاطرم نیست,با این بهانه و توجیه های غلط و دروغ ها مردم را فریب میدن.

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. ذکر ما را از وسوسه شیطان حفظ میکنه ولی این حفاظ کجا و حفاظ مطرح در گروهک شیطانی حلقه کجا. به قول معروف:
    میان ماه من تا ماه گردون
    تفاوت از زمین تا آسمان ست

  2. بله، همانطور که در بالا بیان شده حلقه ای ها هر وقت لازم باشه اخلاق و منطق و ادب را زیر پا می گذارند؛ نمونه اش خود طاهری که دروغ میگه. زیر حرفش میزنه. فحش میده به قبر پدر آسیب دیده (به مستند حلقه شیطان نگاه کنید) و لگد میزنه به دوربین! و خود شیفته است و همه را شیطانی می داند جز خودش و خانواده اش و مریدانش را !!!

  3. احسنت بر این مقاله
    من خودمم وقتی از سایت انجمن حرفای طاهری را گوش دادم احساس خواب کردم ..واقعا یک هیپنوتیزمی در کلامش هست اما محتوای کلامش با هر عقلی ناسازگاره
    مشکل طاهری ضد انسانی بودنه نه فقط ضد اسلامی بودن

  4. ما خانوادگی جلوی تلویزیون بودیم که مستند حلقه شیطان پخش شد و توجه ما را جلب کرد و دلمان برای این افرادی که آسیب دیده بودند بخصوص دختری که فلج شده بود ،سوخت. حتی پدرم چشم تلویزیون بر نمی داشت دقیقا مثل اوقاتی که فوتبال می بیند! آخر سر هم که طاهری عارف نما دیوانه بازی در آورد و پدرم و ما تعجب کرده بودیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا