اخبار عرفان حلقه

امضای طومار شکایت از حلقه در دهنو

مردم محله دهنو در روز چهاردهم دی‌ماه در اقدامی نمادین و در اعتراض به فعالیت عرفان حلقه در این منطقه با امضای طوماری خواستار مقابله با گسترش فرقه ضاله حلقه در این منطقه شدند.

چندی بود که در محله دهنو از توابع اصفهان، افراد موسوم به «مستر عرفان حلقه» با مراجعه به خانه‌های مردم و بیان اینکه می‌خواهیم شما را با عرفان آشنا کنیم و یا برای بیمار شما دعا کنیم، به منازل مردم مراجعه می‌کردند و در بالین بیمار به اجرای مناسک و آیین خاص عرفان حلقه می‌پرداختند. این اتفاق، جدا از کلاس‌های زیرزمینی حلقه بود که در این محله برگزار می‌شد. رشد حلقه در این منطقه، کم‌کم مردم محل را نگران کرد و به‌ویژه با به‌وجودآمدن مشکلاتی نظیر آسیب‌های روحی و جسمی و… که شرح برخی از آنها در خبر مربوط به «حضور انجمن نجات از حلقه در دهنو» آمده، آنها را بر آن داشت که دست به اقداماتی برای کنترل این مسأله بزنند.

پس از حضور انجمن در منطقه، برخی از اهالی درباره شکایت‌های فردی خود از مسترها سخن گفتند که مسؤولان وقعی به این شکایات نگذاشته بودند و مردم از این بابت بسیار ناراضی بودند. آنها با ناراحتی از اینکه هنوز مسترها معروف در این منطقه در حال فعالیت‌اند و قانون برخورد جدی‌ای با این عده نکرده، سخن گفتند و به دنبال راه چاره بودند.

پس از بازگشت انجمن، باخبر شدیم که مجموع این وقایع سبب شده مردم گرد هم آیند و در اقدامی نمادین در اعتراض به فعالیت حلقه در این منطقه و بی‌توجهی مسؤولان، طوماری تهیه و امضا کرده‌اند و خواهان رسیدگی شده‌اند. از اهالی خواستیم از این طومار عکس و فیلم تهیه کنند و همراه طومار برای ما بفرستند تا ما هم برای قاضی پرونده طاهری بفرستیم و هم در دیدار با مسؤولان فرهنگی، از آن استفاده کنیم، بلکه این خواب سنگین از چشمانشان گرفته و توجهشان به خطر رشد زیرپوستی حلقه، میان مردم جلب شود.

گفتنی است در این رویداد جمعی، برخی از اهالی به شکایت علیه طاهری و مسترها نیز پرداختند. مهم‌ترین شکایات مردم مربوط به مزاحمت و مراجعه خانه‌به‌خانه، رعایت‌نکردن حریم محرم و نامحرم، آسیب‌های روحی و جسمی وارد شده به افراد و خانواده‌ها و… بوده است.

البته خدا را شکر، شنیده‌های ما حاکی از آن است که پس از بازگشت انجمن، به همت اهالی، تحرک حلقه در این تقریباً به صفر رسیده و مردم هم که اکنون به ماهیت آن به‌خوبی پی برده‌اند، دیگر حاضر به شنیدن حر‌ف‌های آنان نیستند. به حول و قوه الهی، انجمن نجات از حلقه قصد دارد به تک‌تک شهرها و مناطق درگیر با عرفان حلقه سفر کند و به اطلاع‌رسانی در مورد آن بپردازد. منتظر حضور ما در شهر و منطقه خود باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا